Page 11 of 20
Re: Fékhatás
Posted: Thu Oct 29, 2009 4:13 pm
by Süni
Nitrobuster wrote:Süni wrote:Új Focus RS féket tudok, de arra minimum 19-es felni kell...

Vagy esetleg ST-ét is, arra elég a 17. 8)
Milyen fék van az rs-n? 17-re simán felmegy egy 300-as. Sőt hülye vagyok mert a 320 is felmegy. Valami képen láttam már 315 tárcsát 16-os felnivel caprin.
ST : 320mm
RS : 335mm (28mm vastag)
Re: Fékhatás
Posted: Thu Oct 29, 2009 4:46 pm
by Nitrobuster
Süni wrote:Nitrobuster wrote:Süni wrote:Új Focus RS féket tudok, de arra minimum 19-es felni kell...

Vagy esetleg ST-ét is, arra elég a 17. 8)
Milyen fék van az rs-n? 17-re simán felmegy egy 300-as. Sőt hülye vagyok mert a 320 is felmegy. Valami képen láttam már 315 tárcsát 16-os felnivel caprin.
ST : 320mm
RS : 335mm (28mm vastag)
Hát nem csak a kerék lenne hozzá drága, hanem a féknyereg is. Mondjuk nem igazán értem, miért kell egyre nagyobb rugózatlan tömeget felpakolni egy autóra. Lehet, hogy visszatér a laprugó?
Re: Fékhatás
Posted: Thu Oct 29, 2009 4:50 pm
by Süni
KOMPLETT féket tudok! ST-t is, RS-t is. Tárcsák, nyergek, betétek. Asszem a csonkállvány is megvan. Árát nem szeretném megkérdezni.

Re: Fékhatás
Posted: Thu Oct 29, 2009 4:54 pm
by Natalie Driver Gabe
Re: Fékhatás
Posted: Thu Oct 29, 2009 6:28 pm
by CapriTurbo
Én 312x25-ös tárcsát tervezek feltenni 4 dugattyús nyereggel, az simán elfér.
Re: Fékhatás
Posted: Thu Oct 29, 2009 7:17 pm
by capriv6
CapriTurbo wrote:Én 312x25-ös tárcsát tervezek feltenni 4 dugattyús nyereggel, az simán elfér.
Nekem is felrakod R13-ra?

Re: Fékhatás
Posted: Thu Oct 29, 2009 7:30 pm
by CapriTurbo
capriv6 wrote:CapriTurbo wrote:Én 312x25-ös tárcsát tervezek feltenni 4 dugattyús nyereggel, az simán elfér.
Nekem is felrakod R13-ra?

Ha nem raksz fel belső peremet, elfér.

Re: Fékhatás
Posted: Thu Oct 29, 2009 9:36 pm
by Süni
Nitrobuster wrote:
Hát nem csak a kerék lenne hozzá drága, hanem a féknyereg is. Mondjuk nem igazán értem, miért kell egyre nagyobb rugózatlan tömeget felpakolni egy autóra. Lehet, hogy visszatér a laprugó?
Hát nem tudom. Volt kezemben 4 dugattyús Mercedes Brembo nyereg, 330-as féktárcsához való. Érzésre a Capri nyergének a fel volt a súlya....

Re: Fékhatás
Posted: Fri Oct 30, 2009 8:57 am
by Nitrobuster
Süni wrote:Nitrobuster wrote:
Hát nem csak a kerék lenne hozzá drága, hanem a féknyereg is. Mondjuk nem igazán értem, miért kell egyre nagyobb rugózatlan tömeget felpakolni egy autóra. Lehet, hogy visszatér a laprugó?
Hát nem tudom. Volt kezemben 4 dugattyús Mercedes Brembo nyereg, 330-as féktárcsához való. Érzésre a Capri nyergének a fel volt a súlya....

Konkrétan nem a nyeregre gondoltam. Hanem a nagy tárcsa ill a nagy kerékre.
Re: Fékhatás
Posted: Fri Oct 30, 2009 9:35 am
by TÉCSÉ
OFF
Natalie Driver Gabe wrote:hogy itt mennyi nyelvtan tanár van
De azért Pudva FŐFÉKHENGERE az téllleg ott van.
Nekem nemvolt ezért improvizáltunk és lám bejött.
Nem kicsit

Ha már nyelvtantanár ....
Legalább azt illene tudni , hogy a DIFFERENCE(különbség) szó két "F" bötűűűűvel írandó ....
ON
Re: Fékhatás
Posted: Fri Oct 30, 2009 9:42 am
by Natalie Driver Gabe
TÉCSÉ wrote:OFF
Natalie Driver Gabe wrote:hogy itt mennyi nyelvtan tanár van
De azért Pudva FŐFÉKHENGERE az téllleg ott van.
Nekem nemvolt ezért improvizáltunk és lám bejött.
Nem kicsit

Ha már nyelvtantanár ....
Legalább azt illene tudni , hogy a DIFFERENCE(különbség) szó két "F" bötűűűűvel írandó ....
ON
De az így személyre szabott
DIFFERENCE

Re: Fékhatás
Posted: Mon Dec 28, 2009 1:18 pm
by vasparipa
Tisztelt Hölgyek, Urak! Ez úton kérnék elnézést mindenkitől, akinek erre az évre ígértem fékolajtartályt, sajnos ez átcsúszik 2010-es esztendőre, az elmúlt 2 hónapban ugyanis nagyon be voltunk havazva, és egyszerűen nem fért bele az időmbe. Igyekszem minél előbb megcsinálni, és még egyszer bocsi!
Re: Fékhatás
Posted: Mon Dec 28, 2009 5:55 pm
by Midnight Blue
vasparipa wrote:Tisztelt Hölgyek, Urak! Ez úton kérnék elnézést mindenkitől, akinek erre az évre ígértem fékolajtartályt, sajnos ez átcsúszik 2010-es esztendőre, az elmúlt 2 hónapban ugyanis nagyon be voltunk havazva, és egyszerűen nem fért bele az időmbe. Igyekszem minél előbb megcsinálni, és még egyszer bocsi!
Részemről meg van bocsájtva! Csa k a 2010-et kellene kicsit pontosítani.

Re: Fékhatás
Posted: Mon Dec 28, 2009 10:27 pm
by vasparipa
Midnight Blue wrote:vasparipa wrote:Tisztelt Hölgyek, Urak! Ez úton kérnék elnézést mindenkitől, akinek erre az évre ígértem fékolajtartályt, sajnos ez átcsúszik 2010-es esztendőre, az elmúlt 2 hónapban ugyanis nagyon be voltunk havazva, és egyszerűen nem fért bele az időmbe. Igyekszem minél előbb megcsinálni, és még egyszer bocsi!
Részemről meg van bocsájtva! Csa k a 2010-et kellene kicsit pontosítani.

Pontosan 2010-ben!

( Igyexem január első felében összehozni, ...ha nem megy, akkor a második felében! punk-tum!)
Re: Fékhatás
Posted: Tue Jan 26, 2010 4:16 pm
by Natalie Driver Gabe
Tisztelt Urak !
Segítségre lenne szükségem a fékem fejlesztésében.
Előre megfontolt szándékkal szereztem egy Sierra elektromos főfékhegert !!!
És szeretném szerves működö részévé tenni a caprimnak.
Viszont lövésem sincs miképpen kell bekötnöm, mert van rajta egy csomó láb s nem tom nekem melyikre is lenne szükségem .
tudom van aki már beszerelt ilyet.
Érdekelnének tapasztalatok.
És persze hogy mit hova kell bekötni.
Vagy ha esetleg van valaki aki rendelkezik róla valamilyen szakirodalommal ?
