Page 11 of 20

Re: Fékhatás

Posted: Thu Oct 29, 2009 4:13 pm
by Süni
Nitrobuster wrote:
Süni wrote:Új Focus RS féket tudok, de arra minimum 19-es felni kell... :roll: Vagy esetleg ST-ét is, arra elég a 17. 8)
Milyen fék van az rs-n? 17-re simán felmegy egy 300-as. Sőt hülye vagyok mert a 320 is felmegy. Valami képen láttam már 315 tárcsát 16-os felnivel caprin.
ST : 320mm
RS : 335mm (28mm vastag)

Re: Fékhatás

Posted: Thu Oct 29, 2009 4:46 pm
by Nitrobuster
Süni wrote:
Nitrobuster wrote:
Süni wrote:Új Focus RS féket tudok, de arra minimum 19-es felni kell... :roll: Vagy esetleg ST-ét is, arra elég a 17. 8)
Milyen fék van az rs-n? 17-re simán felmegy egy 300-as. Sőt hülye vagyok mert a 320 is felmegy. Valami képen láttam már 315 tárcsát 16-os felnivel caprin.
ST : 320mm
RS : 335mm (28mm vastag)
Hát nem csak a kerék lenne hozzá drága, hanem a féknyereg is. Mondjuk nem igazán értem, miért kell egyre nagyobb rugózatlan tömeget felpakolni egy autóra. Lehet, hogy visszatér a laprugó?

Re: Fékhatás

Posted: Thu Oct 29, 2009 4:50 pm
by Süni
KOMPLETT féket tudok! ST-t is, RS-t is. Tárcsák, nyergek, betétek. Asszem a csonkállvány is megvan. Árát nem szeretném megkérdezni. :lol:

Re: Fékhatás

Posted: Thu Oct 29, 2009 4:54 pm
by Natalie Driver Gabe
Süni wrote:KOMPLETT féket tudok! ST-t is, RS-t is. Tárcsák, nyergek, betétek. Asszem a csonkállvány is megvan. Árát nem szeretném megkérdezni. :lol:
Félek fájna már a tudat is ,hogy mennyibe kerülhet. :smt010 :smt010 :smt086 :smt103 :smt107 :fcp205:

Re: Fékhatás

Posted: Thu Oct 29, 2009 6:28 pm
by CapriTurbo
Én 312x25-ös tárcsát tervezek feltenni 4 dugattyús nyereggel, az simán elfér.

Re: Fékhatás

Posted: Thu Oct 29, 2009 7:17 pm
by capriv6
CapriTurbo wrote:Én 312x25-ös tárcsát tervezek feltenni 4 dugattyús nyereggel, az simán elfér.
Nekem is felrakod R13-ra? :mrgreen:

Re: Fékhatás

Posted: Thu Oct 29, 2009 7:30 pm
by CapriTurbo
capriv6 wrote:
CapriTurbo wrote:Én 312x25-ös tárcsát tervezek feltenni 4 dugattyús nyereggel, az simán elfér.
Nekem is felrakod R13-ra? :mrgreen:
Ha nem raksz fel belső peremet, elfér. :laza:

Re: Fékhatás

Posted: Thu Oct 29, 2009 9:36 pm
by Süni
Nitrobuster wrote:
Hát nem csak a kerék lenne hozzá drága, hanem a féknyereg is. Mondjuk nem igazán értem, miért kell egyre nagyobb rugózatlan tömeget felpakolni egy autóra. Lehet, hogy visszatér a laprugó?
Hát nem tudom. Volt kezemben 4 dugattyús Mercedes Brembo nyereg, 330-as féktárcsához való. Érzésre a Capri nyergének a fel volt a súlya.... :roll:

Re: Fékhatás

Posted: Fri Oct 30, 2009 8:57 am
by Nitrobuster
Süni wrote:
Nitrobuster wrote:
Hát nem csak a kerék lenne hozzá drága, hanem a féknyereg is. Mondjuk nem igazán értem, miért kell egyre nagyobb rugózatlan tömeget felpakolni egy autóra. Lehet, hogy visszatér a laprugó?
Hát nem tudom. Volt kezemben 4 dugattyús Mercedes Brembo nyereg, 330-as féktárcsához való. Érzésre a Capri nyergének a fel volt a súlya.... :roll:

Konkrétan nem a nyeregre gondoltam. Hanem a nagy tárcsa ill a nagy kerékre.

Re: Fékhatás

Posted: Fri Oct 30, 2009 9:35 am
by TÉCSÉ
OFF
Natalie Driver Gabe wrote:hogy itt mennyi nyelvtan tanár van :shock:
De azért Pudva FŐFÉKHENGERE az téllleg ott van.
Nekem nemvolt ezért improvizáltunk és lám bejött.
Nem kicsit :ba: :ba: :burn: :laza:
Ha már nyelvtantanár ....
Legalább azt illene tudni , hogy a DIFFERENCE(különbség) szó két "F" bötűűűűvel írandó .... :twisted:
:wink:
ON

Re: Fékhatás

Posted: Fri Oct 30, 2009 9:42 am
by Natalie Driver Gabe
TÉCSÉ wrote:OFF
Natalie Driver Gabe wrote:hogy itt mennyi nyelvtan tanár van :shock:
De azért Pudva FŐFÉKHENGERE az téllleg ott van.
Nekem nemvolt ezért improvizáltunk és lám bejött.
Nem kicsit :ba: :ba: :burn: :laza:
Ha már nyelvtantanár ....
Legalább azt illene tudni , hogy a DIFFERENCE(különbség) szó két "F" bötűűűűvel írandó .... :twisted:
:wink:
ON
De az így személyre szabott

DIFFERENCE
:laza:

Re: Fékhatás

Posted: Mon Dec 28, 2009 1:18 pm
by vasparipa
Tisztelt Hölgyek, Urak! Ez úton kérnék elnézést mindenkitől, akinek erre az évre ígértem fékolajtartályt, sajnos ez átcsúszik 2010-es esztendőre, az elmúlt 2 hónapban ugyanis nagyon be voltunk havazva, és egyszerűen nem fért bele az időmbe. Igyekszem minél előbb megcsinálni, és még egyszer bocsi!

Re: Fékhatás

Posted: Mon Dec 28, 2009 5:55 pm
by Midnight Blue
vasparipa wrote:Tisztelt Hölgyek, Urak! Ez úton kérnék elnézést mindenkitől, akinek erre az évre ígértem fékolajtartályt, sajnos ez átcsúszik 2010-es esztendőre, az elmúlt 2 hónapban ugyanis nagyon be voltunk havazva, és egyszerűen nem fért bele az időmbe. Igyekszem minél előbb megcsinálni, és még egyszer bocsi!
Részemről meg van bocsájtva! Csa k a 2010-et kellene kicsit pontosítani. :pia:

Re: Fékhatás

Posted: Mon Dec 28, 2009 10:27 pm
by vasparipa
Midnight Blue wrote:
vasparipa wrote:Tisztelt Hölgyek, Urak! Ez úton kérnék elnézést mindenkitől, akinek erre az évre ígértem fékolajtartályt, sajnos ez átcsúszik 2010-es esztendőre, az elmúlt 2 hónapban ugyanis nagyon be voltunk havazva, és egyszerűen nem fért bele az időmbe. Igyekszem minél előbb megcsinálni, és még egyszer bocsi!
Részemről meg van bocsájtva! Csa k a 2010-et kellene kicsit pontosítani. :pia:
Pontosan 2010-ben! :-D :-D :-D( Igyexem január első felében összehozni, ...ha nem megy, akkor a második felében! punk-tum!)

Re: Fékhatás

Posted: Tue Jan 26, 2010 4:16 pm
by Natalie Driver Gabe
Tisztelt Urak !
Segítségre lenne szükségem a fékem fejlesztésében.
Előre megfontolt szándékkal szereztem egy Sierra elektromos főfékhegert !!!
És szeretném szerves működö részévé tenni a caprimnak.
Viszont lövésem sincs miképpen kell bekötnöm, mert van rajta egy csomó láb s nem tom nekem melyikre is lenne szükségem .
tudom van aki már beszerelt ilyet.
Érdekelnének tapasztalatok.
És persze hogy mit hova kell bekötni.
Vagy ha esetleg van valaki aki rendelkezik róla valamilyen szakirodalommal ?
:laza: