Page 11 of 12
Posted: Thu Mar 23, 2006 5:06 pm
by szszaby
CAPRI-3 wrote:na eljött a nagy pillanat, készen vannak a cuccok, hétvégére az egyik autó alatt össze is rakjuk.
a folyamatot és az eredményt majd dokumentáljuk.
a kész cuccokról már van kép, driver remélem hamarosan felrakja őket.
addig is ha vkit érdekel, árak a következőképpen alakulnak:
anyag 24.000Ft ebben az összes rúd, csavar és gyűrű benne foglaltatik, de nektek kell megoldani a konzolt és a lengőkar hegesztését. (CO-val hegeszthető, semmi extra)
másik verzió, 36.000Ft, ebben mi vállaljuk a szerelést.
az anyagok nagyon komolyak, C45 25-ös köracélból vannak a rudak, ST52 ötvözetből a gyűrűk a hegeszthetőség érdekében.
A kész műröl lesznek képek vagy hogy áll a dolog?
Posted: Sat Mar 25, 2006 12:09 am
by German Capri
A perana mocihoz képest a V6-os kb 9 kilóval könnyebb!!!
Posted: Sat Mar 25, 2006 10:59 pm
by Dartonit
German Capri wrote:A perana mocihoz képest a V6-os kb 9 kilóval könnyebb!!!
Időközben utánnanéztem, köszi, és ez az egyik lehetséges variáció (van is egy 80000-ért csak még meg kell néznem jövő héten), a másik a 4.0 v6.
Még meglátjuk melyikre telik.
Így házépítés mellet nem olyan egyszerű. :(
Végre összejön a píz, oszt' azt mondod tuti kell, aztán meg kell másra, és s*gget kell csinálnod a szádból. Szomorú.
Hiába, legszivesebben minden pénzem rákölteném. Ezt miért nem értik meg a nők? :?
Posted: Sun Mar 26, 2006 9:52 pm
by CAPRI-3
szszaby wrote:
A kész műröl lesznek képek vagy hogy áll a dolog?
kesz, egy az egyben mint a nemet cucc, fenykep majd eccer lesz, de eloben mutat jol, igaz Blant? :)
Posted: Mon Mar 27, 2006 10:14 am
by Blant
hát... Nem kicsit meggyőző... Én láttam! Nekem előbb utőbb lesz, mert nem kicsit jó!
Posted: Wed Apr 19, 2006 9:54 pm
by CAPRI-3
na itt egy kép, ez már a végleges helye, csak még nincs kész a hegesztés:
a látszattal ellentétben oda van hegesztve. a futómú gátlófelújitás miatt van szétszedve.
Posted: Wed Apr 19, 2006 10:00 pm
by szszaby
Menet közben mennyivel jobb?
Gondolom nem mászkál úgy az úton stabillabban viselkedik.
Posted: Wed Apr 19, 2006 11:42 pm
by CAPRI-3
nem nagyon volt alkalmunk kipróbálni, mert ahogy elkészűlt, 1-2 nappal később már szedtük is ki a motort a kocsiból és azóta készül benne a Cosworth.
de sokkal pontosabban irányítható a kocsi, sokkal merevebb az egész.
Posted: Fri Feb 23, 2007 1:10 pm
by tomtom
eltelt egy kis idő.
mik a tapasztalatok?
Posted: Wed Feb 28, 2007 11:41 am
by szszaby
Posted: Wed Feb 28, 2007 12:49 pm
by guriga
Kösz, ez nagyon rendben van. Jövök eggyel!

Posted: Wed Feb 28, 2007 5:36 pm
by tomtom
ez a rajz mennyiben kapcsolódik a fenti témákhoz?
Posted: Wed Feb 28, 2007 5:52 pm
by Tibi
tomtom wrote:ez a rajz mennyiben kapcsolódik a fenti témákhoz?
ennek a folytatása, csak közben előkerült a megfelelő topik is
http://www.fordcapri.hu/forum/viewtopic ... &start=180
Posted: Wed Feb 28, 2007 5:57 pm
by guriga
tomtom wrote:ez a rajz mennyiben kapcsolódik a fenti témákhoz?
Légyszíves ne fogalmazz ilyen tömören, mert nem ezt szoktuk meg tőled...

Posted: Thu Mar 01, 2007 8:43 pm
by CAPRI-3
tomtom wrote:eltelt egy kis idő.
mik a tapasztalatok?
ultrabrutál
mint egy gokart, lerobbanthatatlan az útról.
nagyon pontos kormányzás, egyenesfutás.
össze sem hasonlítható a gyári futóművel.