miért is?White Shark wrote:Kompressor ha jót akarsz felejtős
capriv6 caprija
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: capriv6 caprija
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: capriv6 caprija
a csiga görbéjét fel tudod ide tolni ?capriv6 wrote:Ami kellene az gt35,v.30 de ami van az is elég kb 14psi-ig....
Persze csak ha nem kell lenyilaznod mindenkit utána

1980 Capri MK3
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: capriv6 caprija
pontosan melyik csigára vagy kiváncsi....Tibi wrote:a csiga görbéjét fel tudod ide tolni ?capriv6 wrote:Ami kellene az gt35,v.30 de ami van az is elég kb 14psi-ig....
Persze csak ha nem kell lenyilaznod mindenkit utána
gt35,v.30 van belölle vagy 4-4tipus...
a GT28-bol kb 7 tipus is van...
Az enyimet már modosították hideg-meleg oldalát igy azt nem tudom felrakni nekem KKK K27 van..
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: capriv6 caprija
a tiédre gondoltam volna...capriv6 wrote: Az enyimet már modosították hideg-meleg oldalát igy azt nem tudom felrakni nekem KKK K27 van..
1980 Capri MK3
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: capriv6 caprija
Az alapja ez volt...cak most kicsit többet tud..Tibi wrote:a tiédre gondoltam volna...capriv6 wrote: Az enyimet már modosították hideg-meleg oldalát igy azt nem tudom felrakni nekem KKK K27 van..
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: capriv6 caprija
köszicapriv6 wrote:Az alapja ez volt...cak most kicsit többet tud..
1980 Capri MK3
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: capriv6 caprija
De iden ,és nagy a turbólyuk is ,sajnos elég későn indul el és amikor elindul akkor sem hozta a kívánt eredményt ,hengerfej emeléssel próbálkoztam ,valamit javult de nem lett teljesen kielégítő.Vettem egy másik blokkot és átfűztem bele a 2.9 belét,az alacsonyabb homorú dugótól nagyobb feltöltést így több kipufogógázt ezáltal javulást várok .Mivel nem tudományos ,hanem logikai alapon próbálkozom ,lehet még párszor szét kell szednem ,nem baj ,szeretem lépésről lépésre megérteni minek hogy kell működnie .Az enyém karbis ,nagyon érzékeny a benzinnyomásra ,elég játékos eltalálni mikor jó.capriv6 wrote:Pedig oda elég lenne kisebb is...A gt28-bol a legkissebb is elég lenne 400hp-ig 12psi-n...White Shark wrote:A Suhe -ba gt-28 van .
Nem késik sokat??
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: capriv6 caprija
Problémás a csapágyazása,érzékeny a kifogástalan olajra ,méreténél fogva behatárolt az elhelyezése ,állandó töltőnyomás (ami lehet jó és rossz is ,ha nem eltalált a méret)na és az az állandó síró hang ,az élettartalmáról nem is beszélve ,szóval számomra nem ideális.Bogyo28 wrote:miért is?White Shark wrote:Kompressor ha jót akarsz felejtős
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: capriv6 caprija
Viszont alapból tölt, a hang meg van akinek erény. ;)White Shark wrote: Problémás a csapágyazása,érzékeny a kifogástalan olajra ,méreténél fogva behatárolt az elhelyezése ,állandó töltőnyomás (ami lehet jó és rossz is ,ha nem eltalált a méret)na és az az állandó síró hang ,az élettartalmáról nem is beszélve ,szóval számomra nem ideális.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: capriv6 caprija
nem igazán értelek, én most újítom pont fel a 3.8 kompresszorát, nem egy nagy durranás. a csapágyak olcsók, és kb 100.000 km-t kibirnak. spéci olaj van a kütyüben az tény, de nem drágább mint pl a sperr olaja, és nem is kell bele sok (csak 10 OZ). nem a motorolajjal megy, tehát nem gáz.az állandó töltönyomást azt nem értem mire gondolsz. a hangja azzal nincs mit vitatkozni, az van, nekem pont az tetszik. élettartama semmivel sem kevesebb mint egy turbónak, viszont e felújítása jóval kevesebb. elhelyezni egy V motoron igen egyszerű, mert nem kell bekötni a kipuffot sehova. szivosorra kompresszor, arra a karbi, sokkal egyszerübb mint a karbis turbo....White Shark wrote:Problémás a csapágyazása,érzékeny a kifogástalan olajra ,méreténél fogva behatárolt az elhelyezése ,állandó töltőnyomás (ami lehet jó és rossz is ,ha nem eltalált a méret)na és az az állandó síró hang ,az élettartalmáról nem is beszélve ,szóval számomra nem ideális.Bogyo28 wrote:miért is?White Shark wrote:Kompressor ha jót akarsz felejtős
http://thunderbirdinfo.blogspot.hu/2006 ... d-and.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.darossi.com/supercharger-sto ... rgers.html" onclick="window.open(this.href);return false;
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: capriv6 caprija
A kábelköteg elkészítettem :)
kapott uj csatlakozókat uj töskékkel ráforrasztva zsugorcsövezve...
új vezetéket ami másfele fog elmenni nint a gyári....
kapott uj csatlakozókat uj töskékkel ráforrasztva zsugorcsövezve...
új vezetéket ami másfele fog elmenni nint a gyári....
- Attachments
-
- DSCF2613.JPG (77.41 KiB) Viewed 6678 times
-
- DSCF2614.JPG (66.87 KiB) Viewed 6678 times
-
- DSCF2615.JPG (69.91 KiB) Viewed 6678 times
Re: capriv6 caprija
Lesz szép "kábelmentes" motortered




http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: capriv6 caprija
Mivel a biztitáblát eltüntettem a gyári helyéről igy ki kellett taláni valamit hogy az újat hova rakjam...
igy a következőkre jutottam...
A vezető oldalon kapott helyet a lábrészen....
Persze már késes biztitáblát kapott....
igy a következőkre jutottam...
A vezető oldalon kapott helyet a lábrészen....
Persze már késes biztitáblát kapott....

- Attachments
-
- DSCF2626.JPG (82.95 KiB) Viewed 6676 times
-
- DSCF2627.JPG (84.99 KiB) Viewed 6676 times
-
- DSCF2629.JPG (85.38 KiB) Viewed 6676 times
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: capriv6 caprija
Következő lépés a motor építés de elösször a szétszedése....
Kicsit ettöl a témátol mármint a motor állapotátol féltem...
Mielött szétszedtem volna elösször a motor állapotát kellett felmérnem...
Elösször az olajat pumpáltam fel....meglepödtem mivel kézzel tekerve a motort feljött az olaj a szelepekhez és a nyomásmérőn 3bárt tudtam kipréselni...
A kompresszio méréshez egy öninditot kellett felszerelnem....
és a következökk jöttek le...
1, 170psi
2, 170psi
3, 165psi
4, 170psi
5, 165psi
6, 170psi
HurÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
minden rendben van......
Szétszerelés jött....
Kicsit ettöl a témátol mármint a motor állapotátol féltem...
Mielött szétszedtem volna elösször a motor állapotát kellett felmérnem...
Elösször az olajat pumpáltam fel....meglepödtem mivel kézzel tekerve a motort feljött az olaj a szelepekhez és a nyomásmérőn 3bárt tudtam kipréselni...
A kompresszio méréshez egy öninditot kellett felszerelnem....
és a következökk jöttek le...
1, 170psi
2, 170psi
3, 165psi
4, 170psi
5, 165psi
6, 170psi
HurÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
minden rendben van......
Szétszerelés jött....
- Attachments
-
- DSCF2634.JPG (77.49 KiB) Viewed 6676 times
-
- DSCF2633.JPG (82.28 KiB) Viewed 6676 times
-
- DSCF2635.JPG (82.12 KiB) Viewed 6676 times
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: capriv6 caprija
Minden simán ment....
A következőkre jutottam...:
-Égéstér a Hf-ben megfelelően van kialakítva...
-A dugo homorú
-A hidrok görgösek
-Nincs a himbán állítási lehetőség
-Láncot olajos feszítő feszíti
SZerintem alkalmas amire szeretném....
Holnap v. a napokban jön a motor köbölése...
A következőkre jutottam...:
-Égéstér a Hf-ben megfelelően van kialakítva...
-A dugo homorú
-A hidrok görgösek
-Nincs a himbán állítási lehetőség
-Láncot olajos feszítő feszíti
SZerintem alkalmas amire szeretném....
Holnap v. a napokban jön a motor köbölése...