capriv6 caprija

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by Bogyo28 »

White Shark wrote:Kompressor ha jót akarsz felejtős
miért is?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by Tibi »

capriv6 wrote:Ami kellene az gt35,v.30 de ami van az is elég kb 14psi-ig....
a csiga görbéjét fel tudod ide tolni ?
Persze csak ha nem kell lenyilaznod mindenkit utána :-D
1980 Capri MK3
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by capriv6 »

Tibi wrote:
capriv6 wrote:Ami kellene az gt35,v.30 de ami van az is elég kb 14psi-ig....
a csiga görbéjét fel tudod ide tolni ?
Persze csak ha nem kell lenyilaznod mindenkit utána :-D
pontosan melyik csigára vagy kiváncsi....
gt35,v.30 van belölle vagy 4-4tipus...
a GT28-bol kb 7 tipus is van...
Az enyimet már modosították hideg-meleg oldalát igy azt nem tudom felrakni nekem KKK K27 van..
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by Tibi »

capriv6 wrote: Az enyimet már modosították hideg-meleg oldalát igy azt nem tudom felrakni nekem KKK K27 van..
a tiédre gondoltam volna...
1980 Capri MK3
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by capriv6 »

Tibi wrote:
capriv6 wrote: Az enyimet már modosították hideg-meleg oldalát igy azt nem tudom felrakni nekem KKK K27 van..
a tiédre gondoltam volna...
Az alapja ez volt...cak most kicsit többet tud..
Attachments
K27.jpg
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by Tibi »

capriv6 wrote:Az alapja ez volt...cak most kicsit többet tud..
köszi
1980 Capri MK3
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: capriv6 caprija

Post by White Shark »

capriv6 wrote:
White Shark wrote:A Suhe -ba gt-28 van .
Pedig oda elég lenne kisebb is...A gt28-bol a legkissebb is elég lenne 400hp-ig 12psi-n...
Nem késik sokat??
De iden ,és nagy a turbólyuk is ,sajnos elég későn indul el és amikor elindul akkor sem hozta a kívánt eredményt ,hengerfej emeléssel próbálkoztam ,valamit javult de nem lett teljesen kielégítő.Vettem egy másik blokkot és átfűztem bele a 2.9 belét,az alacsonyabb homorú dugótól nagyobb feltöltést így több kipufogógázt ezáltal javulást várok .Mivel nem tudományos ,hanem logikai alapon próbálkozom ,lehet még párszor szét kell szednem ,nem baj ,szeretem lépésről lépésre megérteni minek hogy kell működnie .Az enyém karbis ,nagyon érzékeny a benzinnyomásra ,elég játékos eltalálni mikor jó.
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: capriv6 caprija

Post by White Shark »

Bogyo28 wrote:
White Shark wrote:Kompressor ha jót akarsz felejtős
miért is?
Problémás a csapágyazása,érzékeny a kifogástalan olajra ,méreténél fogva behatárolt az elhelyezése ,állandó töltőnyomás (ami lehet jó és rossz is ,ha nem eltalált a méret)na és az az állandó síró hang ,az élettartalmáról nem is beszélve ,szóval számomra nem ideális.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by Süni »

White Shark wrote: Problémás a csapágyazása,érzékeny a kifogástalan olajra ,méreténél fogva behatárolt az elhelyezése ,állandó töltőnyomás (ami lehet jó és rossz is ,ha nem eltalált a méret)na és az az állandó síró hang ,az élettartalmáról nem is beszélve ,szóval számomra nem ideális.
Viszont alapból tölt, a hang meg van akinek erény. ;)
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by Bogyo28 »

White Shark wrote:
Bogyo28 wrote:
White Shark wrote:Kompressor ha jót akarsz felejtős
miért is?
Problémás a csapágyazása,érzékeny a kifogástalan olajra ,méreténél fogva behatárolt az elhelyezése ,állandó töltőnyomás (ami lehet jó és rossz is ,ha nem eltalált a méret)na és az az állandó síró hang ,az élettartalmáról nem is beszélve ,szóval számomra nem ideális.
nem igazán értelek, én most újítom pont fel a 3.8 kompresszorát, nem egy nagy durranás. a csapágyak olcsók, és kb 100.000 km-t kibirnak. spéci olaj van a kütyüben az tény, de nem drágább mint pl a sperr olaja, és nem is kell bele sok (csak 10 OZ). nem a motorolajjal megy, tehát nem gáz.az állandó töltönyomást azt nem értem mire gondolsz. a hangja azzal nincs mit vitatkozni, az van, nekem pont az tetszik. élettartama semmivel sem kevesebb mint egy turbónak, viszont e felújítása jóval kevesebb. elhelyezni egy V motoron igen egyszerű, mert nem kell bekötni a kipuffot sehova. szivosorra kompresszor, arra a karbi, sokkal egyszerübb mint a karbis turbo....

http://thunderbirdinfo.blogspot.hu/2006 ... d-and.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.darossi.com/supercharger-sto ... rgers.html" onclick="window.open(this.href);return false;
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by capriv6 »

A kábelköteg elkészítettem :)
kapott uj csatlakozókat uj töskékkel ráforrasztva zsugorcsövezve...
új vezetéket ami másfele fog elmenni nint a gyári....
Attachments
DSCF2613.JPG
DSCF2613.JPG (77.41 KiB) Viewed 6678 times
DSCF2614.JPG
DSCF2614.JPG (66.87 KiB) Viewed 6678 times
DSCF2615.JPG
DSCF2615.JPG (69.91 KiB) Viewed 6678 times
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: capriv6 caprija

Post by TÉCSÉ »

Lesz szép "kábelmentes" motortered :?: :idea: ;-)
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by capriv6 »

Mivel a biztitáblát eltüntettem a gyári helyéről igy ki kellett taláni valamit hogy az újat hova rakjam...
igy a következőkre jutottam...
A vezető oldalon kapott helyet a lábrészen....
Persze már késes biztitáblát kapott.... :mrgreen:
Attachments
DSCF2626.JPG
DSCF2626.JPG (82.95 KiB) Viewed 6676 times
DSCF2627.JPG
DSCF2627.JPG (84.99 KiB) Viewed 6676 times
DSCF2629.JPG
DSCF2629.JPG (85.38 KiB) Viewed 6676 times
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by capriv6 »

Következő lépés a motor építés de elösször a szétszedése....
Kicsit ettöl a témátol mármint a motor állapotátol féltem...

Mielött szétszedtem volna elösször a motor állapotát kellett felmérnem...
Elösször az olajat pumpáltam fel....meglepödtem mivel kézzel tekerve a motort feljött az olaj a szelepekhez és a nyomásmérőn 3bárt tudtam kipréselni...
A kompresszio méréshez egy öninditot kellett felszerelnem....
és a következökk jöttek le...
1, 170psi
2, 170psi
3, 165psi
4, 170psi
5, 165psi
6, 170psi
HurÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
minden rendben van......

Szétszerelés jött....
Attachments
DSCF2634.JPG
DSCF2634.JPG (77.49 KiB) Viewed 6676 times
DSCF2633.JPG
DSCF2633.JPG (82.28 KiB) Viewed 6676 times
DSCF2635.JPG
DSCF2635.JPG (82.12 KiB) Viewed 6676 times
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by capriv6 »

Minden simán ment....
A következőkre jutottam...:
-Égéstér a Hf-ben megfelelően van kialakítva...
-A dugo homorú
-A hidrok görgösek
-Nincs a himbán állítási lehetőség
-Láncot olajos feszítő feszíti



SZerintem alkalmas amire szeretném....
Holnap v. a napokban jön a motor köbölése...
Attachments
DSCF2636.JPG
Post Reply