Page 11 of 22

Re: capriv6 caprija

Posted: Sat Dec 01, 2012 10:33 pm
by Bogyo28
White Shark wrote:Kompressor ha jót akarsz felejtős
miért is?

Re: capriv6 caprija

Posted: Sat Dec 01, 2012 10:49 pm
by Tibi
capriv6 wrote:Ami kellene az gt35,v.30 de ami van az is elég kb 14psi-ig....
a csiga görbéjét fel tudod ide tolni ?
Persze csak ha nem kell lenyilaznod mindenkit utána :-D

Re: capriv6 caprija

Posted: Sat Dec 01, 2012 11:56 pm
by capriv6
Tibi wrote:
capriv6 wrote:Ami kellene az gt35,v.30 de ami van az is elég kb 14psi-ig....
a csiga görbéjét fel tudod ide tolni ?
Persze csak ha nem kell lenyilaznod mindenkit utána :-D
pontosan melyik csigára vagy kiváncsi....
gt35,v.30 van belölle vagy 4-4tipus...
a GT28-bol kb 7 tipus is van...
Az enyimet már modosították hideg-meleg oldalát igy azt nem tudom felrakni nekem KKK K27 van..

Re: capriv6 caprija

Posted: Sun Dec 02, 2012 12:10 am
by Tibi
capriv6 wrote: Az enyimet már modosították hideg-meleg oldalát igy azt nem tudom felrakni nekem KKK K27 van..
a tiédre gondoltam volna...

Re: capriv6 caprija

Posted: Sun Dec 02, 2012 12:25 am
by capriv6
Tibi wrote:
capriv6 wrote: Az enyimet már modosították hideg-meleg oldalát igy azt nem tudom felrakni nekem KKK K27 van..
a tiédre gondoltam volna...
Az alapja ez volt...cak most kicsit többet tud..

Re: capriv6 caprija

Posted: Sun Dec 02, 2012 8:57 am
by Tibi
capriv6 wrote:Az alapja ez volt...cak most kicsit többet tud..
köszi

Re: capriv6 caprija

Posted: Sun Dec 02, 2012 10:07 am
by White Shark
capriv6 wrote:
White Shark wrote:A Suhe -ba gt-28 van .
Pedig oda elég lenne kisebb is...A gt28-bol a legkissebb is elég lenne 400hp-ig 12psi-n...
Nem késik sokat??
De iden ,és nagy a turbólyuk is ,sajnos elég későn indul el és amikor elindul akkor sem hozta a kívánt eredményt ,hengerfej emeléssel próbálkoztam ,valamit javult de nem lett teljesen kielégítő.Vettem egy másik blokkot és átfűztem bele a 2.9 belét,az alacsonyabb homorú dugótól nagyobb feltöltést így több kipufogógázt ezáltal javulást várok .Mivel nem tudományos ,hanem logikai alapon próbálkozom ,lehet még párszor szét kell szednem ,nem baj ,szeretem lépésről lépésre megérteni minek hogy kell működnie .Az enyém karbis ,nagyon érzékeny a benzinnyomásra ,elég játékos eltalálni mikor jó.

Re: capriv6 caprija

Posted: Sun Dec 02, 2012 10:13 am
by White Shark
Bogyo28 wrote:
White Shark wrote:Kompressor ha jót akarsz felejtős
miért is?
Problémás a csapágyazása,érzékeny a kifogástalan olajra ,méreténél fogva behatárolt az elhelyezése ,állandó töltőnyomás (ami lehet jó és rossz is ,ha nem eltalált a méret)na és az az állandó síró hang ,az élettartalmáról nem is beszélve ,szóval számomra nem ideális.

Re: capriv6 caprija

Posted: Sun Dec 02, 2012 1:33 pm
by Süni
White Shark wrote: Problémás a csapágyazása,érzékeny a kifogástalan olajra ,méreténél fogva behatárolt az elhelyezése ,állandó töltőnyomás (ami lehet jó és rossz is ,ha nem eltalált a méret)na és az az állandó síró hang ,az élettartalmáról nem is beszélve ,szóval számomra nem ideális.
Viszont alapból tölt, a hang meg van akinek erény. ;)

Re: capriv6 caprija

Posted: Sun Dec 02, 2012 2:03 pm
by Bogyo28
White Shark wrote:
Bogyo28 wrote:
White Shark wrote:Kompressor ha jót akarsz felejtős
miért is?
Problémás a csapágyazása,érzékeny a kifogástalan olajra ,méreténél fogva behatárolt az elhelyezése ,állandó töltőnyomás (ami lehet jó és rossz is ,ha nem eltalált a méret)na és az az állandó síró hang ,az élettartalmáról nem is beszélve ,szóval számomra nem ideális.
nem igazán értelek, én most újítom pont fel a 3.8 kompresszorát, nem egy nagy durranás. a csapágyak olcsók, és kb 100.000 km-t kibirnak. spéci olaj van a kütyüben az tény, de nem drágább mint pl a sperr olaja, és nem is kell bele sok (csak 10 OZ). nem a motorolajjal megy, tehát nem gáz.az állandó töltönyomást azt nem értem mire gondolsz. a hangja azzal nincs mit vitatkozni, az van, nekem pont az tetszik. élettartama semmivel sem kevesebb mint egy turbónak, viszont e felújítása jóval kevesebb. elhelyezni egy V motoron igen egyszerű, mert nem kell bekötni a kipuffot sehova. szivosorra kompresszor, arra a karbi, sokkal egyszerübb mint a karbis turbo....

http://thunderbirdinfo.blogspot.hu/2006 ... d-and.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.darossi.com/supercharger-sto ... rgers.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: capriv6 caprija

Posted: Sat Dec 08, 2012 11:14 pm
by capriv6
A kábelköteg elkészítettem :)
kapott uj csatlakozókat uj töskékkel ráforrasztva zsugorcsövezve...
új vezetéket ami másfele fog elmenni nint a gyári....

Re: capriv6 caprija

Posted: Sat Dec 08, 2012 11:16 pm
by TÉCSÉ
Lesz szép "kábelmentes" motortered :?: :idea: ;-)

Re: capriv6 caprija

Posted: Sat Dec 08, 2012 11:20 pm
by capriv6
Mivel a biztitáblát eltüntettem a gyári helyéről igy ki kellett taláni valamit hogy az újat hova rakjam...
igy a következőkre jutottam...
A vezető oldalon kapott helyet a lábrészen....
Persze már késes biztitáblát kapott.... :mrgreen:

Re: capriv6 caprija

Posted: Sat Dec 08, 2012 11:30 pm
by capriv6
Következő lépés a motor építés de elösször a szétszedése....
Kicsit ettöl a témátol mármint a motor állapotátol féltem...

Mielött szétszedtem volna elösször a motor állapotát kellett felmérnem...
Elösször az olajat pumpáltam fel....meglepödtem mivel kézzel tekerve a motort feljött az olaj a szelepekhez és a nyomásmérőn 3bárt tudtam kipréselni...
A kompresszio méréshez egy öninditot kellett felszerelnem....
és a következökk jöttek le...
1, 170psi
2, 170psi
3, 165psi
4, 170psi
5, 165psi
6, 170psi
HurÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
minden rendben van......

Szétszerelés jött....

Re: capriv6 caprija

Posted: Sat Dec 08, 2012 11:36 pm
by capriv6
Minden simán ment....
A következőkre jutottam...:
-Égéstér a Hf-ben megfelelően van kialakítva...
-A dugo homorú
-A hidrok görgösek
-Nincs a himbán állítási lehetőség
-Láncot olajos feszítő feszíti



SZerintem alkalmas amire szeretném....
Holnap v. a napokban jön a motor köbölése...