Re: capriv6 caprija
Posted: Sat Dec 01, 2012 10:33 pm
miért is?White Shark wrote:Kompressor ha jót akarsz felejtős
miért is?White Shark wrote:Kompressor ha jót akarsz felejtős
a csiga görbéjét fel tudod ide tolni ?capriv6 wrote:Ami kellene az gt35,v.30 de ami van az is elég kb 14psi-ig....
pontosan melyik csigára vagy kiváncsi....Tibi wrote:a csiga görbéjét fel tudod ide tolni ?capriv6 wrote:Ami kellene az gt35,v.30 de ami van az is elég kb 14psi-ig....
Persze csak ha nem kell lenyilaznod mindenkit utána
a tiédre gondoltam volna...capriv6 wrote: Az enyimet már modosították hideg-meleg oldalát igy azt nem tudom felrakni nekem KKK K27 van..
Az alapja ez volt...cak most kicsit többet tud..Tibi wrote:a tiédre gondoltam volna...capriv6 wrote: Az enyimet már modosították hideg-meleg oldalát igy azt nem tudom felrakni nekem KKK K27 van..
köszicapriv6 wrote:Az alapja ez volt...cak most kicsit többet tud..
De iden ,és nagy a turbólyuk is ,sajnos elég későn indul el és amikor elindul akkor sem hozta a kívánt eredményt ,hengerfej emeléssel próbálkoztam ,valamit javult de nem lett teljesen kielégítő.Vettem egy másik blokkot és átfűztem bele a 2.9 belét,az alacsonyabb homorú dugótól nagyobb feltöltést így több kipufogógázt ezáltal javulást várok .Mivel nem tudományos ,hanem logikai alapon próbálkozom ,lehet még párszor szét kell szednem ,nem baj ,szeretem lépésről lépésre megérteni minek hogy kell működnie .Az enyém karbis ,nagyon érzékeny a benzinnyomásra ,elég játékos eltalálni mikor jó.capriv6 wrote:Pedig oda elég lenne kisebb is...A gt28-bol a legkissebb is elég lenne 400hp-ig 12psi-n...White Shark wrote:A Suhe -ba gt-28 van .
Nem késik sokat??
Problémás a csapágyazása,érzékeny a kifogástalan olajra ,méreténél fogva behatárolt az elhelyezése ,állandó töltőnyomás (ami lehet jó és rossz is ,ha nem eltalált a méret)na és az az állandó síró hang ,az élettartalmáról nem is beszélve ,szóval számomra nem ideális.Bogyo28 wrote:miért is?White Shark wrote:Kompressor ha jót akarsz felejtős
Viszont alapból tölt, a hang meg van akinek erény. ;)White Shark wrote: Problémás a csapágyazása,érzékeny a kifogástalan olajra ,méreténél fogva behatárolt az elhelyezése ,állandó töltőnyomás (ami lehet jó és rossz is ,ha nem eltalált a méret)na és az az állandó síró hang ,az élettartalmáról nem is beszélve ,szóval számomra nem ideális.
nem igazán értelek, én most újítom pont fel a 3.8 kompresszorát, nem egy nagy durranás. a csapágyak olcsók, és kb 100.000 km-t kibirnak. spéci olaj van a kütyüben az tény, de nem drágább mint pl a sperr olaja, és nem is kell bele sok (csak 10 OZ). nem a motorolajjal megy, tehát nem gáz.az állandó töltönyomást azt nem értem mire gondolsz. a hangja azzal nincs mit vitatkozni, az van, nekem pont az tetszik. élettartama semmivel sem kevesebb mint egy turbónak, viszont e felújítása jóval kevesebb. elhelyezni egy V motoron igen egyszerű, mert nem kell bekötni a kipuffot sehova. szivosorra kompresszor, arra a karbi, sokkal egyszerübb mint a karbis turbo....White Shark wrote:Problémás a csapágyazása,érzékeny a kifogástalan olajra ,méreténél fogva behatárolt az elhelyezése ,állandó töltőnyomás (ami lehet jó és rossz is ,ha nem eltalált a méret)na és az az állandó síró hang ,az élettartalmáról nem is beszélve ,szóval számomra nem ideális.Bogyo28 wrote:miért is?White Shark wrote:Kompressor ha jót akarsz felejtős