Page 11 of 17
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Wed Jan 25, 2012 11:14 am
by Bogyo28
szszaby wrote:Na de ha a vontató autóra veszem a matricát és hátulról fotózzák ahol a futó van, akkor hogy van ez?
azt tudom elképzelni (bár ez szigoruan elmélet a részemről) hogy ha fényképeznek hátulról, és a futót fényképezik, akkor a rendszám beazonosításánál azt eldobja a rendszer, mivel az utánfutó, amire nem kell matricát venni. viszont ha van rajta autó rendszámmal, akkor azt lekapja a gép, a futó rendszámát eldobja, és máris rajta van az ember a szoporolleren...
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Wed Jan 25, 2012 11:37 am
by szszaby
Akkor menjek mindig futóval és nem kell matricát vennem?

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Wed Jan 25, 2012 11:55 am
by VipeR-T
Mondjuk azt sem értem, hogy tök sötétben a kivilágítatlan Sierra első rendszámot hogy olvassa le. Ilyen penge az infrakamera?
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Wed Jan 25, 2012 11:58 am
by Bogyo28
VipeR-T wrote:Ilyen penge az infrakamera?
Szerintem sajnos igen, mivel pl a rendörségi motyok is tudnak sötétben szemből fotozni... ha nem igy lenne, sötétben kiszednéd a rendszámtábla világítást és már mehetnél is a pályán...
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Wed Jan 25, 2012 11:59 am
by Bogyo28
szszaby wrote:Akkor menjek mindig futóval és nem kell matricát vennem?

ha nem húzod semmivel, vagy amivel húzod azon nincs rendszám akkor az jó lehet, de más esetben nem, mert szemből is vannak kamerák, az első rendszámod is olvasható...
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Mon Mar 19, 2012 11:10 pm
by VipeR-T
Üdv mindenki! Gondoltam bejelentkezem. Caprira fater föltette a lökhárítót, meg az indexeket, amíg nem voltam itthon. Ha minden jól megy, holnap féklégtelenítés után elhúzzuk kipufogóshoz, ahol megkapja az új rendszerét.
Közben az új szerzemény Sierráról pár szó. A corneren keresztül lett bele donor motor, amiről a hengerfejeket pakoltuk át. Most már van kompresszió mindegyik hengeremben. Sajnos már csak holnap vagyok az országban, úgyhogy szerintem a következő hazalátogatásomkor fog csak beindulni a motor, de remélhetőleg addigra a Capri kipu is elékszül, és fókuszálhatok inkább arra a motorra. Ennyi, holnap lehet h lesznek képek is.
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Tue Mar 20, 2012 11:20 am
by Bogyo28
VipeR-T wrote:Üdv mindenki! Gondoltam bejelentkezem. Caprira fater föltette a lökhárítót, meg az indexeket, amíg nem voltam itthon. Ha minden jól megy, holnap féklégtelenítés után elhúzzuk kipufogóshoz, ahol megkapja az új rendszerét.
Közben az új szerzemény Sierráról pár szó. A corneren keresztül lett bele donor motor, amiről a hengerfejeket pakoltuk át. Most már van kompresszió mindegyik hengeremben. Sajnos már csak holnap vagyok az országban, úgyhogy szerintem a következő hazalátogatásomkor fog csak beindulni a motor, de remélhetőleg addigra a Capri kipu is elékszül, és fókuszálhatok inkább arra a motorra. Ennyi, holnap lehet h lesznek képek is.
nem tudtam összerakni hogy a corneres 4x4 építés is te vagy... ha itt is kérdeztél volna, és nem csak a napokban leltem volna fel azt a topikot, sok minden lett volna, főleg infó, de alkatrész is...
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Tue Mar 20, 2012 10:10 pm
by TÉCSÉ
Bogyo28 wrote:VipeR-T wrote:Üdv mindenki! Gondoltam bejelentkezem. Caprira fater föltette a lökhárítót, meg az indexeket, amíg nem voltam itthon. Ha minden jól megy, holnap féklégtelenítés után elhúzzuk kipufogóshoz, ahol megkapja az új rendszerét.
Közben az új szerzemény Sierráról pár szó. A corneren keresztül lett bele donor motor, amiről a hengerfejeket pakoltuk át. Most már van kompresszió mindegyik hengeremben. Sajnos már csak holnap vagyok az országban, úgyhogy szerintem a következő hazalátogatásomkor fog csak beindulni a motor, de remélhetőleg addigra a Capri kipu is elékszül, és fókuszálhatok inkább arra a motorra. Ennyi, holnap lehet h lesznek képek is.
nem tudtam összerakni hogy a corneres 4x4 építés is te vagy... ha itt is kérdeztél volna, és nem csak a napokban leltem volna fel azt a topikot, sok minden lett volna, főleg infó, de alkatrész is...
Pedig a zelőző oldalon kivesézve vagyon

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Wed Mar 21, 2012 12:01 am
by Bogyo28
TÉCSÉ wrote:Pedig a zelőző oldalon kivesézve vagyon

nem azt nem tudtam hogy van neki sierra, hanem hogy aki a corneren írt az építésről és a v6 k-jettel szív az az aki nálunk Viper-T...
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Sat Apr 07, 2012 11:01 pm
by VipeR-T
Hahó! Igen, a Corneren BCsK néven futok, mert ott már volt Viper előttem, nem akartam keveredést. Közben egyébként örvendetes hír, hogy ma megtettem az első métereket a Sierrával, egyelőre minden jónak tűnik rajta, még apróbb esztétikai simítások, illetve fék/futómű tüzetesebb átnézése, aztán goto vizsga.
Caprit ma meglátogattam a kipufogósnál, a rendszer már alatta van, ma indítható állapotba hoztuk, hogy megnézzük a hangot, meg a tömítettséget. Beállítottuk a kipufogóvég pozícióját, ha minden a terv szerint meg, hétfőre össze is áll, aztán jöhet haza. Hangja nekem tetszik, nagyon szolid lett, egyszerű 45-ös rendszer egy-egy dobbal. Nem hangos, leginkább az elegáns jelző illik rá, de nekem tetszik.
Innentől a terv, hogy a hátsó rugókat másodszor is elviszem felújíttatni, mert annyit rugózik a hátulja, amennyit a gumi, szóval az első felvonás nem sikerült valami jól. Ezen kívül a fordulatszámmérőt kéne feltámasztani, meg valami jó karbis szakembert keresni, aki beállítja nekem. Aztán felni-gumivásárlás, és goto vizsga ő is. Sosem volt még ilyen közel a cél, úgyhogy viszonylag örülök most :)
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Mon Apr 09, 2012 8:52 pm
by VipeR-T
Itt ismét én. Kérdés. Hazahoztuk az autót, a mellékelt ábrákon látható a kipufogó. Így már megpróbálkoztunk egy előgyújtás és karburátor állítással, de nem jutottunk dűlőre. Az autónak hol van alapjárata, hol nincs, de az utóbbi időben inkább nincs, kell neki egy kis gáz folyamatosan. De akkor sem tart egy fordulatot, hanem (ford.számmérő híján csak érzésre) oszcillál kb 600 és 1500 között folyamatosan. Mint amikor verseny előtt melegítik a motort, és ügyesen csinálják, mint a doxa óra, olyan pontos ütemben, de oszcillál. Aztán van, hogy leáll. Ha elengedem a gázt, akkor azonnal leáll. Namost így alapjárati előgyújtást elég nehéz beállítani. De a problémát mégsem gyújtás oldalinak érzem, inkább a karburátorra gyanakszom. Ha jól sikerült beazonosítanom, ő egy Solex EEIT 35. Megtaláltam hozzá a beállítási dolgokat, de sok dolgot nem találtam, aminek ehhez érdemben köze lehet. Gyertyákat kiszedtem, egyforma kormos mindegyik. Ja, és gázzal viszonylag életben lehet tartani a motort, így udvaron belüli manőverezést még végre is hajt, de ahogy 2esbe váltok, és némi plusz teljesítményre is volna szükség a motor súrlódásán túl, leáll a motor erősen. Van valami tipp, hogy hogy induljak el? Karbipucolás megvolt, bár nem a trisós kifőzős sztori, csak brigéciolos/benzines áztatás és kifújatás. Tömítések elvileg jók.
U.I. Utálom a karburátort, ennél még a K-jetet is egyszerűbb felfogni.
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Mon Apr 09, 2012 9:03 pm
by Árpi
VipeR-T wrote:Itt ismét én. Kérdés. Hazahoztuk az autót, a mellékelt ábrákon látható a kipufogó. Így már megpróbálkoztunk egy előgyújtás és karburátor állítással, de nem jutottunk dűlőre. Az autónak hol van alapjárata, hol nincs, de az utóbbi időben inkább nincs, kell neki egy kis gáz folyamatosan. De akkor sem tart egy fordulatot, hanem (ford.számmérő híján csak érzésre) oszcillál kb 600 és 1500 között folyamatosan. Mint amikor verseny előtt melegítik a motort, és ügyesen csinálják, mint a doxa óra, olyan pontos ütemben, de oszcillál. Aztán van, hogy leáll. Ha elengedem a gázt, akkor azonnal leáll. Namost így alapjárati előgyújtást elég nehéz beállítani. De a problémát mégsem gyújtás oldalinak érzem, inkább a karburátorra gyanakszom. Ha jól sikerült beazonosítanom, ő egy Solex EEIT 35. Megtaláltam hozzá a beállítási dolgokat, de sok dolgot nem találtam, aminek ehhez érdemben köze lehet. Gyertyákat kiszedtem, egyforma kormos mindegyik. Ja, és gázzal viszonylag életben lehet tartani a motort, így udvaron belüli manőverezést még végre is hajt, de ahogy 2esbe váltok, és némi plusz teljesítményre is volna szükség a motor súrlódásán túl, leáll a motor erősen. Van valami tipp, hogy hogy induljak el? Karbipucolás megvolt, bár nem a trisós kifőzős sztori, csak brigéciolos/benzines áztatás és kifújatás. Tömítések elvileg jók.
U.I. Utálom a karburátort, ennél még a K-jetet is egyszerűbb felfogni.
Burátorhoz ha nem ért az ember akkor kár vele baszkodni úgy sem lesz jó , amit a próbálgatás alatt benzint eljátszik az ember anyiból megcsinálják. SZVSZ Szerintem keres egy karbis szakit az átnézi és belövi normálisan.

ez saját tapasztalat.

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Mon Apr 09, 2012 9:18 pm
by VipeR-T
Hát lehet ez lesz, de legalább annyira be akarnám lőni, hogy egy ilyen szakiig el bírjon menni önerőből :)
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Mon Apr 09, 2012 9:35 pm
by szszaby
Ha kormos a gyertya sokat kap, először nézd meg a benya szintet és vedd kisebbre. CO csavar teljesen betekerni aztán másfél fordulatra ki. Kb ezekkel kezdeném.
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Mon Apr 09, 2012 10:39 pm
by VipeR-T