Szerkezetileg szép jó, kárpitozás, fényezés híja van. Új géptető jár hozzá. 1Mill. Ja, még nincs honosítva. A lökhárító anyagából sztem simán kijönne egy kispolszki. Leponyvázva valami iszonyúan monumentális látvány !
Az új KRESZ tervezetét szakmai-társadalmi vitára bocsátják, majd a jogi csiszolgatás után ellenőriztetik nyelvészekkel is, mert mindenkinek értenie kell, hogy miről van szó benne. Fékezzé b@zmeg!!!Nem látod hogy kölkök ugrálnak a zebrán!!! Ha mellém ülsz, kapcsódd be aztat a kurv@ övet, mer nem fogok helyetted fizetni, kis köcsög!!!
holecz wrote:Az új KRESZ tervezetét szakmai-társadalmi vitára bocsátják, majd a jogi csiszolgatás után ellenőriztetik nyelvészekkel is, mert mindenkinek értenie kell, hogy miről van szó benne. Fékezzé b@zmeg!!!Nem látod hogy kölkök ugrálnak a zebrán!!! Ha mellém ülsz, kapcsódd be aztat a kurv@ övet, mer nem fogok helyetted fizetni, kis köcsög!!!
KRESZ v2.1 Holecz edition :D Lehet többen megértenék így!
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8 '94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :. .: family rosso :.
holecz wrote:Az új KRESZ tervezetét szakmai-társadalmi vitára bocsátják, majd a jogi csiszolgatás után ellenőriztetik nyelvészekkel is, mert mindenkinek értenie kell, hogy miről van szó benne. Fékezzé b@zmeg!!!Nem látod hogy kölkök ugrálnak a zebrán!!! Ha mellém ülsz, kapcsódd be aztat a kurv@ övet, mer nem fogok helyetted fizetni, kis köcsög!!!
KRESZ v2.1 Holecz edition :D Lehet többen megértenék így!
Hát az biztos hogy egyszerűbb lenne!
Egyébként tényleg vannak oylan dolgok amik elég bonyolultan vannak megfogalmazva
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
De hogyan is működik ez az okos kis készülék? Egy gyűrű alakú házban speciális mágneseket helyeztek el úgy, hogy különlegesen erős homogén mágneses mezőt hozzanak létre a gyűrű közepén. A gyűrűt az üzemanyag-vezetékre szerelik fel kívülről, annak megbontása nélkül úgy, hogy az üzemanyag (és ez lehet benzin, alkohol, gáz vagy gázolaj) ezen a különleges mágneses téren áramoljon keresztül. Az erős mágneses tér megszünteti az üzemanyag-molekulák elektrosztatikus feltöltődését, csökkenti a viszkozitást és így a porlasztáskor sokkal apróbb cseppekre bomlik fel a gázpedállal szabályozott mennyiségű üzemanyag. Az apróbb cseppek jobban keverednek a levegővel, és így több oxigén érintkezik az üzemanyag szénhidrogén molekuláival, azaz felgyorsul az égés. Ennek következménye az, hogy egy része annak az üzemanyagnak, ami eddig vagy nem égett el, vagy a kipufogócsőben égett el, ezentúl benn a motorban a kb. 0,01 másodperces munkaütem alatt adja át energiáját és így ez az energia hasznosítható. A motornak ezáltal nő mind a termikus, mind az effektív hatásfoka. A tökéletesebb égés eredményeként csökken a kipufogógázban a mérgező CO és CH mennyisége, azaz könnyebb átmenni egy "zöldkártya-vizsgán". A motorban az égés hőmérséklete kb. 10%-kal nő, ettől jelentősen csökken a koromképződés (főleg a dízeleknél), sőt a már lerakódott kormot is kiégeti a dugattyúgyűrűk hornyaiból és a szeleptányérokról, illetve a gyertya elektródákról (dekarbonizációs folyamat), ezáltal a motor kevésbé kopik, élettartama megnő, csökken az olajfogyasztása és az olaj később fárad el. Ez a folyamat jól nyomon követhető, ugyanis a kipufogógáz CO tartalma kezdetben meleg motornál felszökik, majd a futásteljesítmény függvényében kb. 100 üzemóra után jelentősen, sokszor a gyári érték 30%-ára is lecsökken. a motor érezhetően jobban húz, a teljesítménye megnő és a járása főleg hideg motornál egyenletesebbé válik, a szívató sokkal hamarabb visszatolható. A magasabb hatásfok következményeként kevesebb üzemanyag szükséges a korábbival azonos teljesítmény eléréséhez, azaz megfelelő vezetési stílus mellett 5-10 %-os üzemanyag megtakarítás érhető el. Turbo Booster-t érdemes a karburátorhoz, injektorhoz vagy adagolóhoz minél közelebb elhelyezni. Ha az üzemanyag-vezeték belső átmérője nagyon vékony vagy fémhálóval burkolt, akkor a jobb hatás érdekében érdemes az üzemanyag-vezetéket legalább azon a részen egy vastagabb átmérőjű csővel kiváltani. (Természetesen csak ott, ahol ez lehetséges. Ezt a munkát csak szakemberrel végeztesse el!) A Turbo Booster felszerelése nem érinti a gépjárművek garanciáját, sőt egyre több márkakereskedő ajánl ilyen elven működő készüléket kiegészítésként autóihoz. Ha a motorról leszerelik semmilyen módszerrel nem mutatható ki, hogy fel volt szerelve, az égés minősége romlani kezd és visszaáll az adott típusra jellemző alacsonyabb hatásfok. A Turbo Booster élettartama gyakorlatilag végtelen, kopó, cserére szoruló alkatrészt nem tartalmaz, amíg az Ön autója ill. kazánja működik addig a Turbo Booster is az marad.Legjobb eredmények A legjobb eredményeket a hagyományos tálcaégős rendszerű gázkazánokon, valamint a nagyon elterjedt gázkonvektorokon sikerült elérnünk. (Az eredmény akár 8-25 %-ot is elérhet). Ezeken a tüzelőberendezéseken, ahol a gáz keveredése a levegővel egyszerű módon jön létre, a tüzeléstechnikai hatásfok alacsony. Mivel a fizikai beavatkozásunk kifejezetten a jobb porlasztást valósítja meg, ebből eredően egy jobb minőségű égés jön létre, ami több hasznos hőt jelent számunkra. Ehhez kapcsolódóan csökken a berendezések által kibocsátott elégetlen szénhidrogének mennyisége. Turbo Booster - fizikális vízlágyítás A fizikális vízlágyítás, mint környezetbarát és energiatakarékos megoldás, alig tizenöt éve ismert még a szakemberek körében is. Tény, hogy a mágnesesen kezelt víz igen előnyös tulajdonsága, hogy a vízben található oldott mészkő (közismertebb nevén vízkő ) egy ún. spontán kristály képződésen megy át. Posta 500Ft
Ha ezt meg az air jetet együtt használom, plusz veszek még bele sportdobot, sportszűrőt, valamint lila ledet a szélvédőmosómra, ledes angel eye-t a lámpába, akkor máris 200 lovas a Caprim! De csak akkor ha előtte benyomtam vagy 10 turbó rágót sport szelettel! 8)
Bocsi, hogy ennyi fasságot berakok ide! Ez az uccsó, de a legjobb vaze! Besírtam a röhögéstől közben! Kajakra nem kaptam levegőt, főleg h előtte megnéztem a fenti tuningokat...
Az álomtuning:Vegyünk egy 1979-es I-es Golfot 1.1-es motorral(alapkövetelmény:mi legyünk legalább a 168. tulaj)!Nézzük meg a fényezését!Ha túl jó állapotban van kromofágba áztatott smirglivel menjünk át rajta párszor, bizonyos stratégiai pontokon fémtisztára csiszolva, hogy jobb legyen a légellenállás és kisebb a súly.Ezután integráljunk rá 2000 Ft.-nál semmiképpen sem drágább krómozott "emhárom" tükröket.A motorháztetőre helyezzünk morcosítást, de véletlenül se legyen összedolgozva vele!Szintén a motorháztetőre helyezzünk légbeömlőket, hogy ez miért fontos arról később!A hűtőrácsot cseréljük le drótkerítésből gyártott sportrácsra.A hátsó lámpákat fújjuk le fekete festékkel, hogy éjjel ne zavarja annyira a fénye a többi közlekedőt.Rendszámvilágításunkat érdemes zöldre cserélni, mert az nyugtatja a szemet.Első lámpánkba rakjunk kék helyzetjelzőket, xenon-utánzat izzókat és természetesen a stroboszkóp sem hiányozhat!Az autót természetesen ültetni kell ezért a rugókból vágjunk ki legalább 2-3 fordulatot(ne hallgassunk a sok hülyére, hogy nem biztonságos, az baromság).Ha minden kerekünk ugyanolyan akkor azonnal cserélni kell őket oly módon, hogy egy se legyen semelyik másikkal típusazonos(gumik se)!A hátsódobot vegyük le és rakjunk rá barátunk által készített "tökolyanmintarémusz" kályhacsövet".Az első lökhárító alá helyezzünk egy 20cm-es neoncsövet(lilát), máshova ne rakjunk mert még azt hiszik, feltűnősködni akarunk.Az első szélvédőre írjuk fel, hogy "nídforpszpíd", a hátsóra ragasszunk ilyeneket:Sparco, Apex, Edelbrock, Dragster, Kenwood.Ezekből véletlenül se legyen benne semmi.Hátra a szélvédő fölé rakjunk műanyagfröccsöntő barátunk által készített "szpojlert", ami itt-ott legyen sorjás és legyen benne pótféklámpa, fő a biztonság.Az üzemanyagbetőltőre ragasszunk "efegyesbetöltő"-matricát(ha a méret nem passzol akkor igazán jó).Ablakmosó sprickáink helyére tegyünk krómozott zölden világító szerkezeteket.Ablaktörlőinkre tegyünk hatásfokozó "szpojlert"(lehetőleg narancssárgát).Végül helyezzünk fel egy GTi vagy G60 feliratot hátra!Nézzük a motort.Csavarjuk ki a gyertyákat.Ha mindegyik ugyanolyan az gáz, azonnal rakjunk bele 4 különbözőt.A légszűrőházat dobjuk ki, helyezzünk be direktszűrőt, olyat aminek a dobozán azt írják, hogy +10% LE(tehát pl. 500LE-ből 550-et csinál, laikusok kedvéért).Na és itt kellenek a fentebb említett légbeömlők, hogy jól ellássák levegővel a szűrőt(ha valaki azt mondja így jut be por is, az hülye)!Amennyiben a motort kék led világítja meg, nem kell bele hűtővíz, ha piros is akkor olaj se(ha nincs piros ledünk akkor is szigorúan csak a tesco-olaj jöhet szóba)!Belső tér:A kormányt cseréljük le sportkormányra(lehetőleg olyanra amit egy rally-ladában használtak 10 évig.Ugyanebből a ladából helyezzük át az üléseket is.A műanyag műszerfalegységeket csavarhúzóval pattintsuk ki(maradjon meg a nyoma, különben nem hiszik el, hogy mi csináltuk), aztán fújjuk le kékre dobozos sprayvel(rücsissel).Lábterünket világítsuk meg ledekkel, télen pirossal mert az fűt, nyáron kékkel mert az meg hűt ugyebár.A tükörre lógassunk világítós dobókockát, a hátsó ablakba rakjunk bólogatós kutyát.A szőnyeget cseréljük krómozott műanyag flexibilis izélófaszra!A zenecucc:A hangszórókból tökéletes a gyári 27 éves, a magnót cseréljük "empéhármas" Qiunjen-re.A mélyládát egy sulidiszkóstól lopott 15 éves Reflex képviselje, behorpadt membránnal, erősítőnek meg ott van a nagymuter lemezjátszója!És íme, kész a tuning, mehetünk az utcára feszíteni a vegyesbolt elé!