Page 12 of 15

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Thu Mar 26, 2009 12:56 pm
by Süni
Geriike wrote:Kiderült, hogy Granada, nem Taunus.:D Ahogy én tudom a lepapírozásnál az eredeti és az új motor közti köbcenti különbséget kell kifizetni ami 1500 köbcentit jelent. Mivel egy régi motor ezért az avulás elég jelentős tehát az új érték kb 5-8 % át kell kifizetni, mivel '75 körüli a motor. Például nekem most egy 2500 köbcentis '83 as autó regadója lesz 300000 ft. Tehát a másfél milli nekem soknak tűnik
Akkor igaz amit te írsz, ha eredetileg volt ilyen motor az autóban. Jelen esetben nem volt, valamint a teljesítmény növekedés meghaladja a 15%-ot. Ebben az esetben erre szakosodott mérnökkel meg kell terveztetni a futómű/fék módosításait(nem kis lóvé), hogy elbírja a többlet teljesítményt. Átépítési engedélyt kell kérned(megintcsak lóvé), majd ha az egész kész, akkor típusmódosítást (nem fogod elhinni ! Ez is pénzbe kerül) KPM vizsgával egyetemben(no ez se nincs ingyen). Arról nem is beszélve, hogy nem a köbcenti különbség regadóját kell kifizetned, hanem a két autó regadójának a különbözetét. Nem mindegy ! És ez csak a papír része, az alkatrészt, szerelést, egyebet nem számoltuk. Nem mondta senki, hogy a regadó másfél mill. :wink: Gondolod, ha olyan egyszerű lenne, akkor nem kicsivel több átalakított autó futkározna ??(Bocsi, ha néhol kemény volt, de már kb 10x-re írom re különböző fórumokon, és marhára fáraszt. )

Egyébként csináld meg, nem azt mondom, hogy ne, mert mindenki örülne egy ilyennek sztem, de a végén majd mondd el léci, hogy mennyibe került, nekünk tudatlanoknak !


Kis számolás, sajnos nem pontos, mert nem ismerem a pontos adatokat.

Capri 2.3 V6 1985 regadó : 482.370,-
3.8 valami 1980 mondjuk (ennél öregebbet nem enged a kalkulátor) : 1.052.950,-

A kettő különbözete : 570.580,- csak a miheztartás végett.

Az, hogy 1975-ös a motor, nem érdekel senkit, mert a 30év feletti kedvezményt csak komplett autónál, és veteránvizsgánál tudod érvényesíteni.

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Thu Mar 26, 2009 2:04 pm
by Geriike
Ez részletes leírás volt.:D Semmi gond, és köszi, hogy leírtad ilyen részletesen, utánakérdezek még a mozaik utcás ismeretségnél, hogy mit tudnak intézni, és aztán döntünk. De mégegyszer köszi a részletes leírást.

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Thu Mar 26, 2009 4:47 pm
by daniv6
De ha USA motort teszel be akkor még vámot is kell fizetni. Azonkívül, mindenről számla kell, az alkatrészekről, a szerelésről...És sajnos nem biztos, hogy megkapja az engedélyeket (zöld kártya érték sem lehet rosszabb, mint az autó eredetije...)
Szóval ... :( :( :cry: :cry: :( :( :cry: :cry: :( :(

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Thu Mar 26, 2009 5:04 pm
by Geriike
Ha 2 hengerest teszek bele ők fizetnek?:D

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Thu Mar 26, 2009 6:30 pm
by Árpi
Capri 2.3 V6 1985 regadó : 482.370,-
3.8 valami 1980 mondjuk (ennél öregebbet nem enged a kalkulátor) : 1.052.950,-
Arrol nem is beszélve , hogy a 2.3 és a 3.8 közöt 5 ló külömbség van :mrgreen: 8) és ez 1mmil ért fasza. :lol:

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Thu Mar 26, 2009 6:31 pm
by Árpi
Jatis wrote:
levelboss wrote:
Árpi wrote:Jaja a 95' utániakban volt valami 3.4 v8. :D
Ez komoly???? :shock: :roll: :h:
Komoly! Olyat megy, hogy beszarsz.
Ja és keresztmotoros.
Majdnem vettem egyszer, de a tulaj sajnos elkezdte kiárulni alkatrészenként, pedig egybe még ért is valamit.
Valahogy selytetem , hogy aTaurus szóra megjelensz. :mrgreen: :wink:

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Thu Mar 26, 2009 6:45 pm
by Bogyo28
Geriike wrote:Kiderült, hogy Granada, nem Taunus.:D Ahogy én tudom a lepapírozásnál az eredeti és az új motor közti köbcenti különbséget kell kifizetni ami 1500 köbcentit jelent. Mivel egy régi motor ezért az avulás elég jelentős tehát az új érték kb 5-8 % át kell kifizetni, mivel '75 körüli a motor. Például nekem most egy 2500 köbcentis '83 as autó regadója lesz 300000 ft. Tehát a másfél milli nekem soknak tűnik
elfelejti az úr: tipusideg moci (amilyen nem volt gyárilag az autoban) nem kap csak ugy egyszerüen átalakítási engedélyt. kell hozzá megfelelő ember tervei, megfelelő mühelyel igazolt beszerelés, esetleg beméretni a KTI-nél stb stb. igy már összejön a 1.5 guriga....

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Thu Mar 26, 2009 7:31 pm
by Geriike
Akkor lehet, hogy a műhelyben lerakott néhány 6 hengeresből beteszek kettőt:D:D előre, hátra egyet...:D:D

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Thu Mar 26, 2009 9:32 pm
by Bogyo28
Geriike wrote:Akkor lehet, hogy a műhelyben lerakott néhány 6 hengeresből beteszek kettőt:D:D előre, hátra egyet...:D:D
annak a Pudva és Jegenye ur se örülne :lol: :lol: :lol: :lol: de ha körbekérdezed most a témát aktuálisan az nem baj, az én infóim már több mint 1 évesek, nem lenne rossz ha változna valami....

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Thu Mar 26, 2009 10:10 pm
by Geriike
Hát annyit tudok tenni, hogy van egy nagyon benfentes ember, és meglátjuk ő mit mond ezekre a dolgokra, kb 1 hét és viszem a Porschét hozzá vizsgázni, és akkor rákérdezek mindenre.

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Wed Apr 15, 2009 6:20 pm
by Geriike
Itt van pár kép a felni nagyjából így fog mutatni alatta. Illetve az elejéről pár kép, a sárvédőknél még nincs lekerekítve, az lesz holnap a feladata. A berajzolt rács csak egy ötlet volt, de Bogyóval való konzultáció után elvetettük.

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Wed Apr 15, 2009 7:29 pm
by Tibi
Eléggé kíváncsi vagyok mi sül ki belőle, alakulgat a csőre. A felni nekem nem jön be sajnos, az összes ilyen nem jön be.

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Wed Apr 15, 2009 7:36 pm
by Pudva
:shock: hanyas' felgen ez?

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Wed Apr 15, 2009 7:51 pm
by Bogyo28
Pudva wrote::shock: hanyas' felgen ez?
18"

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Wed Apr 15, 2009 9:11 pm
by Geriike
Tibi wrote:Eléggé kíváncsi vagyok mi sül ki belőle, alakulgat a csőre. A felni nekem nem jön be sajnos, az összes ilyen nem jön be.
Igen, tudom, sokmindenkinek nem jön be a nagy meg a krómos felni, de véleményem szerint amikor a kasztni kicsit rá van ültetve akkor nagyon jól tud kinézni. Ízlések és pofonok.:) Remélem az elejéről holnap lesznek új képek.