Nem vagyok büszke rá
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Az aut váltón olyan csati van mint a Sierra-én asszem 5 ágú, ezekhez is jó lenne valami, hogy honnan, és hogy mit kap, és melyik szál? Mert nekem arrafelé nem vezet semmi.
Közben megtaláltam a 036-ot, az az önindító.
Találtam még gazdátlan vezetékeket alább,
(004) ezek a lámpa doboz körül indulnak ki.
(003) elvileg az akksi +, de ez egy fekete és egy sárga.
(006) ot se tudom hova tenni, talán a fehér az aut váltóhoz tartozik, de nincs benne semmi
000,001,002 a vezető oldali A oszlop környékén vannak, ....?
Kösz
Közben megtaláltam a 036-ot, az az önindító.
Találtam még gazdátlan vezetékeket alább,
(004) ezek a lámpa doboz körül indulnak ki.
(003) elvileg az akksi +, de ez egy fekete és egy sárga.
(006) ot se tudom hova tenni, talán a fehér az aut váltóhoz tartozik, de nincs benne semmi
000,001,002 a vezető oldali A oszlop környékén vannak, ....?
Kösz
csak azért is......batman
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Nem vagyok büszke rá
Kép 00.4 bemegy a kasztniba világítás,a tűzfalon a felső kislukon majdnem a relé alatt a belső kötegen megtalálod az ellendarabját, a másik vakvezeték eddig mindíg szabadon maradt nem tudom mi.
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Nem vagyok büszke rá
Kép 0.06 mivel úgylátom egy irányba és egy kötegből indúlnak eza balos irányjelzőés az ablakmosó tartály csatija (a fehér az ablakmosóé) de onnan még hiányzik egy szál ebből akötegből a dudaé.
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
OK. Most nincs elöttem, de szerintem a 006 nem az index, mert ez itt a vez közepe táján van; az ablakmosó az OK.
A 004 egyszemű (barna/sárga csíkos) úgy emléxek a kaszniba megy, ennek mondtad hogy a párja bent van? Ilyet se találtam, meg olyat se ami mellette van. Az a baj, hogy nem sok csati van bent szabadon, inkább az "A" oszlop környékén vannak még lézengők (000,001,002) hova valók?
Kösz
A 004 egyszemű (barna/sárga csíkos) úgy emléxek a kaszniba megy, ennek mondtad hogy a párja bent van? Ilyet se találtam, meg olyat se ami mellette van. Az a baj, hogy nem sok csati van bent szabadon, inkább az "A" oszlop környékén vannak még lézengők (000,001,002) hova valók?
Kösz
csak azért is......batman
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Nem vagyok büszke rá
000 - nem megy rá semmi tudtommal
002 - az ajtonyitás érzékelője, a kis fém nyomobasz ami az A oszlopban van
003 - az önindító 2 vezetéke, fekete-sárga vastagabb és vékonyabb, egyiken hengeres a másikon késes saru van gyárilag
004 - sárga és fehér kábelek: a fényváltó reléhez tartozik, az ellendarabja a belső kötegből jön a tűzfalon keresztül, ugyanigy sárga és fehér vezeték, és lesz rajta egy gumi kábelátvezető is, keresd a müszerfal alatt, mert lehet hogy még nem vezetted át a tűzfalon. a másik vezetéknek milyen a szine?
006 - fehér csati az ablakmosó, a másik talán a ködlámpa, de asszem nincs rákötve semmi az esetek nagy részében...
002 - az ajtonyitás érzékelője, a kis fém nyomobasz ami az A oszlopban van
003 - az önindító 2 vezetéke, fekete-sárga vastagabb és vékonyabb, egyiken hengeres a másikon késes saru van gyárilag
004 - sárga és fehér kábelek: a fényváltó reléhez tartozik, az ellendarabja a belső kötegből jön a tűzfalon keresztül, ugyanigy sárga és fehér vezeték, és lesz rajta egy gumi kábelátvezető is, keresd a müszerfal alatt, mert lehet hogy még nem vezetted át a tűzfalon. a másik vezetéknek milyen a szine?
006 - fehér csati az ablakmosó, a másik talán a ködlámpa, de asszem nincs rákötve semmi az esetek nagy részében...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Kis kitérő:
Volt egy Fox Mustang-om pár éve, és most megismertem az egyik fényképen a Rozsdakupac magazin, 2011/2. számában. Nem teljes kép hanem csak háttér szereplő, de Ő az.
Volt egy Fox Mustang-om pár éve, és most megismertem az egyik fényképen a Rozsdakupac magazin, 2011/2. számában. Nem teljes kép hanem csak háttér szereplő, de Ő az.
csak azért is......batman
-
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 326
- Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar
- Contact:
Re: Nem vagyok büszke rá
Zöld vagy piros?daniv6 wrote:Kis kitérő:
Volt egy Fox Mustang-om pár éve, és most megismertem az egyik fényképen a Rozsdakupac magazin, 2011/2. számában. Nem teljes kép hanem csak háttér szereplő, de Ő az.

Granada 1977 2.0i V6
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Heló
Igen, még mindig itt evickélünk. és csak azt tudom mondani, hogy lassan és nem biztosan haladok előre a kocsi összerakásában. Agyban minden megvan, de kivitelezni nem mindig tudom csont nélkül, mert valami mindig közbejön, vagy éppen elfogy és mint köztudott szegény ember vagyok és minden fáj, amit pótolni kell.
Ahol tartok a kicsikémmel: össze van rakva, csak be kell indítani. Csakhogy; Elektromos részek nagy része rendben, az önindító pörög, az elektromos AC szintén, a szívósoron lévő víznyak nincs még lezárva, gázpedál még nincs kész, a gázbowden és a kick-down nincs kész, de mondtam, agyban már kialakult. Nagyon félek a féktől és a fűtéstől, mert ezek még nincsenek megoldva se agyban se sehogy. Kéne még egy olajnyomás "hollander?" ami a blokkon van, meg még biztos sokminden; most azt kérdezném, hogy a generátorra való csati 3 vezetéke (sorrendben) mi is tulajdonképpen? Mert az én generátorom másféle és külön kell fölrakni a vez-ket.
Az első futómű szintén gáz, mert a Sierra rugók egyszerűen nem nyomódnak össze. És befelé állnak a kerekek. Alighanem ki kell vágni belőle? ezt el akartam kerülni. Új Sierra első fékcsövek és kormányösszekötők kellenek. Nagggyon fáj.
2012re tuti kész lesz szerkezetileg, mert ehhez már annyira nem kell sok pénz, de szalonképes semmiképp se lesz egy darabig. hiába van meg a fasza belsőtér, fényezni és felületkezelni nincs pénz, gumizni sincs, stb. És akkor ilyen hogy km óra kihajtás, meg hasonlók amik majd még jönnek nincs megoldva. Az idő(járás) se nekem dolgozik, meg van egy új szerzeményem (AMC Eagle 4.2) azzal is kell foglalkozni (alighanem a váltó felújítós), úgyhogy szokás szerint túlvállalom magam.
De továbbra is rajta vagyok és elválaszthatatlanok a vackaimtól.
Igen, még mindig itt evickélünk. és csak azt tudom mondani, hogy lassan és nem biztosan haladok előre a kocsi összerakásában. Agyban minden megvan, de kivitelezni nem mindig tudom csont nélkül, mert valami mindig közbejön, vagy éppen elfogy és mint köztudott szegény ember vagyok és minden fáj, amit pótolni kell.
Ahol tartok a kicsikémmel: össze van rakva, csak be kell indítani. Csakhogy; Elektromos részek nagy része rendben, az önindító pörög, az elektromos AC szintén, a szívósoron lévő víznyak nincs még lezárva, gázpedál még nincs kész, a gázbowden és a kick-down nincs kész, de mondtam, agyban már kialakult. Nagyon félek a féktől és a fűtéstől, mert ezek még nincsenek megoldva se agyban se sehogy. Kéne még egy olajnyomás "hollander?" ami a blokkon van, meg még biztos sokminden; most azt kérdezném, hogy a generátorra való csati 3 vezetéke (sorrendben) mi is tulajdonképpen? Mert az én generátorom másféle és külön kell fölrakni a vez-ket.
Az első futómű szintén gáz, mert a Sierra rugók egyszerűen nem nyomódnak össze. És befelé állnak a kerekek. Alighanem ki kell vágni belőle? ezt el akartam kerülni. Új Sierra első fékcsövek és kormányösszekötők kellenek. Nagggyon fáj.
2012re tuti kész lesz szerkezetileg, mert ehhez már annyira nem kell sok pénz, de szalonképes semmiképp se lesz egy darabig. hiába van meg a fasza belsőtér, fényezni és felületkezelni nincs pénz, gumizni sincs, stb. És akkor ilyen hogy km óra kihajtás, meg hasonlók amik majd még jönnek nincs megoldva. Az idő(járás) se nekem dolgozik, meg van egy új szerzeményem (AMC Eagle 4.2) azzal is kell foglalkozni (alighanem a váltó felújítós), úgyhogy szokás szerint túlvállalom magam.
De továbbra is rajta vagyok és elválaszthatatlanok a vackaimtól.
csak azért is......batman
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: Nem vagyok büszke rá
De legalább halad, és ez a lényeg, hogy nem egy udvarban rozsdásodik... 

'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: Nem vagyok büszke rá
...az Eagle teccetős 

"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Nem vagyok büszke rá
generátor 3 csati:
2 piros az ugyanaz, az a töltés, az aksira megy. a vékony kék a gerjesztés, az a müszerfal visszajelző lámpájától jön. ha sima 2 csavaros generátorod van, akkor a vékonyabb csavarra tedd a kéket, a vastagabbra meg a 2 pirosat 1-1 szemes csatival. ha más generátorod van, akkor fotozd le hogy milyen, és megmondom hogy kösd be...
fékkel mi a gond hogy még fejben sincs meg?
2 piros az ugyanaz, az a töltés, az aksira megy. a vékony kék a gerjesztés, az a müszerfal visszajelző lámpájától jön. ha sima 2 csavaros generátorod van, akkor a vékonyabb csavarra tedd a kéket, a vastagabbra meg a 2 pirosat 1-1 szemes csatival. ha más generátorod van, akkor fotozd le hogy milyen, és megmondom hogy kösd be...
fékkel mi a gond hogy még fejben sincs meg?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Generátor, alább.
Hát a fék az még sehogy nincs, csak a főfék-munkahenger van fönn, ill abból az elsőkhöz a réz csövek, a hajlékonyakat meg kell vennem (Sierra).
A hátsó rezek belemennének egy fékbutítóba, amit most hogy fönn van a kipu, új helyre kell raknom, de odáig már nem fognak elérni a rézcsövek amik föntről jönnek. Innen meg hátra kell vezetni a csöveket, - hogy szép legyen, vettem hozzá fogót -, még mikor jól ment. De kell 2 új fékmunkahenger hátra. A kézifékkel fogalmam sincs mit kéne csinálni; bowdenes, ami el van vágva; nem olyan mint a Capri-é.
Az aut váltó (AOD) 5 águ csatijára se tudom, hogy mit kéne rakni. A kick-down bowdenes, azzal talán nem lesz gond. Egyelőre ennyi. Köszi.
Hát a fék az még sehogy nincs, csak a főfék-munkahenger van fönn, ill abból az elsőkhöz a réz csövek, a hajlékonyakat meg kell vennem (Sierra).
A hátsó rezek belemennének egy fékbutítóba, amit most hogy fönn van a kipu, új helyre kell raknom, de odáig már nem fognak elérni a rézcsövek amik föntről jönnek. Innen meg hátra kell vezetni a csöveket, - hogy szép legyen, vettem hozzá fogót -, még mikor jól ment. De kell 2 új fékmunkahenger hátra. A kézifékkel fogalmam sincs mit kéne csinálni; bowdenes, ami el van vágva; nem olyan mint a Capri-é.
Az aut váltó (AOD) 5 águ csatijára se tudom, hogy mit kéne rakni. A kick-down bowdenes, azzal talán nem lesz gond. Egyelőre ennyi. Köszi.
- Attachments
-
- gen.jpg (6.24 KiB) Viewed 15424 times
csak azért is......batman
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Nem vagyok büszke rá
OFFdaniv6 wrote:...főfék-munkahenger ...
Le kéne már erről szokni.

Vagy főfékhenger, vagy fékmunkahenger.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Nem vagyok büszke rá
ez a sima 2 csavaros generátor, a fent leírtak szerint be tudod kötni.daniv6 wrote:Generátor, alább.
Hát a fék az még sehogy nincs, csak a főfék-munkahenger van fönn, ill abból az elsőkhöz a réz csövek, a hajlékonyakat meg kell vennem (Sierra).
A hátsó rezek belemennének egy fékbutítóba, amit most hogy fönn van a kipu, új helyre kell raknom, de odáig már nem fognak elérni a rézcsövek amik föntről jönnek. Innen meg hátra kell vezetni a csöveket, - hogy szép legyen, vettem hozzá fogót -, még mikor jól ment. De kell 2 új fékmunkahenger hátra. A kézifékkel fogalmam sincs mit kéne csinálni; bowdenes, ami el van vágva; nem olyan mint a Capri-é.
Az aut váltó (AOD) 5 águ csatijára se tudom, hogy mit kéne rakni. A kick-down bowdenes, azzal talán nem lesz gond. Egyelőre ennyi. Köszi.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4