Page 12 of 26

Re: daytona verdai

Posted: Thu Nov 08, 2012 8:40 am
by daytona
Lettorszag, Riga. Sajat laban mente le, mint kesobb kiderult a legkisebb problema nelkul...

Re: daytona verdai

Posted: Thu Nov 08, 2012 8:46 am
by Tibi
:-(

Re: daytona verdai

Posted: Thu Nov 08, 2012 9:09 am
by capriv6
Szomorúan olvastam a híreket...sajnálom...
De tudom hogy lessz ott másik ;-)

Már én is elgondolkodtam ezen a dolgon...
Van az a pénz amiért odaadnám de nincs aki kifizesse igy marad.... ;-)

Hidd el pár év és lehet ujra aszfaltot szaggatni :metla:
Kár hogy nincs hazánkban... :evil:

Re: daytona verdai

Posted: Thu Nov 08, 2012 11:19 am
by adam
Remélem lesz vmi romhalmazod és olyan lesz pár évre mint ez volt ;)

Re: daytona verdai

Posted: Thu Nov 08, 2012 11:53 am
by Töcs
Sajnálom hogy meg kellett tőle válnod. Ha a többiek is támogatják én szívesen látnám itt, akár ebben a topicban a Tau-d műszaki építkezését is - Tau forumon láttam a képeket meg a terveket. Igazán szép jószág az is szóval "van kinek a vállán sírni" a Capri után!

Re: daytona verdai

Posted: Thu Nov 08, 2012 5:53 pm
by Pudva
daytona wrote:Lettorszag, Riga. Sajat laban mente le, mint kesobb kiderult a legkisebb problema nelkul...
Ott is van klubélet? Vagy ez egy magányos harcos volt aki megvette?

Re: daytona verdai

Posted: Thu Nov 08, 2012 6:36 pm
by daytona
Szerintem maganyos harcos, bar majd rakerdek nala, ugy beszeltuk meg, hogy tartjuk a kapcsolatot neten keresztul. 40 ev koruli ficko, akinek 15 eve volt egy 2.0 V6, amit az egyik haverja osszecsukott. Megcsinalta, de sosem lett jo, elment az uttartasa. Azt eladta, aztan jott a haz, csalad. Most jutott el ismet oda anyagilag es idoben is, hogy vesz egyet.

Re: daytona verdai

Posted: Thu Nov 08, 2012 6:39 pm
by daytona
Töcs wrote:Sajnálom hogy meg kellett tőle válnod. Ha a többiek is támogatják én szívesen látnám itt, akár ebben a topicban a Tau-d műszaki építkezését is - Tau forumon láttam a képeket meg a terveket. Igazán szép jószág az is szóval "van kinek a vállán sírni" a Capri után!
Hat nekem a szivugyem mindig a Capri volt, a Taunus abszolut masodlagos volt. Teljesen veletlenul is kerult hozzam, amig nem lattam meg haverom garazsaban, addig azt sem tudtam, hogy ilyen auto letezik (ez valami filmbol van...). Akkoriban volt egy 2.9i sierram, amit 1-1-ben a Taunusra csereltem el. De hat most ez maradt. Ha nem gaz, akkor szivesen irok rola ide is, bar azt hiszem, egyelore sokkal inkabb a MOK topikba valo... :roll:

Re: daytona verdai

Posted: Thu Nov 08, 2012 10:49 pm
by proteus
Pudva wrote:
daytona wrote:Lettorszag, Riga. Sajat laban mente le, mint kesobb kiderult a legkisebb problema nelkul...
Ott is van klubélet? Vagy ez egy magányos harcos volt aki megvette?
Klubélet Rigában? Öreg Fordot szökőévenként egyszer lehet látni...

Szomorú dolog, hogy eladtad, de abban én is biztos vagyok, hogy nem ez volt az utolsó Caprid.

Re: daytona verdai

Posted: Thu Nov 08, 2012 11:24 pm
by Bogyo28
hát én is sajnálom... a kérdés, hogy most a gyujtással mi legyen?

Re: daytona verdai

Posted: Thu Nov 08, 2012 11:47 pm
by daytona
Bogyo28 wrote:hát én is sajnálom... a kérdés, hogy most a gyujtással mi legyen?
Termeszetesen rendezem, es fel is fogom hasznalni, de a Taunusba megy majd bele.

Re: daytona verdai

Posted: Fri Nov 09, 2012 10:22 am
by Bogyo28
daytona wrote:
Bogyo28 wrote:hát én is sajnálom... a kérdés, hogy most a gyujtással mi legyen?
Termeszetesen rendezem, es fel is fogom hasznalni, de a Taunusba megy majd bele.
rendezni nincs mit, de a tau-ba nem 2.9i-van?

Re: daytona verdai

Posted: Fri Nov 09, 2012 7:22 pm
by daytona
Bogyo28 wrote:rendezni nincs mit, de a tau-ba nem 2.9i-van?
egyelore meg igen, de 100% nem az marad benne.

Re: daytona verdai

Posted: Sun Nov 11, 2012 11:54 pm
by daytona
Ma megint szarakodtam lennt az ures garazsban egy oracskat....valamit felvettem a sarokbol, feltettem a polcra, aztan visszaraktam a sarokba....aztan talaltam egy MT75 V6 valtot, meg egy V6 kuplungot is, es arra gondoltam, hogy elso korben megprobalom szimplan csak talpraallitani a Taunust ezekkel....

A kocsit ismeritek, egy TC1-es Knudsen, ami mar ugy kerult hozzam, hogy bele lett irtozatosan rondan faragva egy scorpio 2.9 EFI motor A4LD-vel. 2010-januarjaig csodaval hataros modon teljesen mukodokepes is volt a kocsi, miutan csinaltam rajta fekeket, csereltem hardy tarcsat, attomitettem a vizhutot, tettem ra elektromos ventillatort, atcsinaltam a generator tartobakjat......stb stb. Ez persze meg nem azt jelentette, hogy elvezetes volt vele az autozas. Szimplan csak azt, hogy gurult. Aztan eltepte a masodik hardyt is, ugyhogy kiszereltem belole az automatat. Na azota all.

Szoval egyelore megprobalnam belerakni ezt az MT75-ot. Van egy 2.8 KJET motor a garazsban eredeti lendkerekkel, arra raraktam a V6 kuplungot, majd arra az MT75-ot. Minden jo, csak a kuplungkinyomo nem mukodik. Akkor rajottem, hogy valaha ezt az eszrevetelt mar megejtettem, es hogy MT75-hoz valo V6 lendkerek kell, vagy at kell faragni az MT75-on a pockot, amibe a kinyomovilla beakad.

Hat eddig jutottam ma. Ugyhogy keresnek MT75 V6 lendkereket....

Re: daytona verdai

Posted: Mon Nov 12, 2012 12:08 am
by daytona
Megrazo kepek kovetkeznek, csak 18 even felulieknek. (Adminoknak megfontolando athelyezni a MOK topicba):

A4LD fitting - sufni tuning valtotarto: