Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

daytona wrote:Merre vagy megtalalhato ugy altalaban?

A majalison amugy nalam volt egy dobozban az a karbi :-?

Kulonben szerintem a gyari 2.3-tol olyan nagyon sokat nem szabad elvarni...Elegge korlatozzak szerintem a hengerfejek, szelepek meretei, szivosor portjainak atmeroje, leomlok...egy jo karbi valamennyit lokhet a teljesitmenyen, de szerintem elsosorban akkor azon kell valtoztatni, hogy a motor kepes legyen tobb anyagok beszivni es kifujni.
Az klasz hogy nálad volt a karbi mert én meg alig tudtam elvánszorogni tökölig :roll:
Monor s környéke pest megye a forgásterületem.

a hengerfejekell meg az lett még csinálva hogy a szívótorkok ki lettek elég méretesen tágítva és polírozva.
a koporsó szintúgy
2.8 as szelepek !!
Úgyhogy szerintem a beszív kifújjal nincs gond.
Szerintem a karbi nem tudja rendesen ellátni és a gyujtás is kevés ehhez
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by daytona »

Ja igy mar mas! A gyujtas boven eleg, igy viszont az eredeti 36os Solex az eredeti tukkel szerintem is keves. Az en gyari 2.3-asomon magas fordulaton kezdett elfogyni a Solex, ez a mostani Weber meg meg ott is birja szusszal. En a szentendrei ut mellett lakom, viszont a karbi nincs most nalam, mivel a kocsi sincs nalam. Jelentkezem, ha mar a kezemben lesz a burator.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

daytona wrote:Ja igy mar mas! A gyujtas boven eleg, igy viszont az eredeti 36os Solex az eredeti tukkel szerintem is keves. Az en gyari 2.3-asomon magas fordulaton kezdett elfogyni a Solex, ez a mostani Weber meg meg ott is birja szusszal. En a szentendrei ut mellett lakom, viszont a karbi nincs most nalam, mivel a kocsi sincs nalam. Jelentkezem, ha mar a kezemben lesz a burator.
Ez nagyon kedves tőled.
jó lenne már végre rendesen járatni a drágaszágot.
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by daytona »

Azert tul nagy remenyeket ne fuzz hozza, valamilyen oka volt annak, hogy csereltem azt a karbit. De egy probat meger.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

daytona wrote:Azert tul nagy remenyeket ne fuzz hozza, valamilyen oka volt annak, hogy csereltem azt a karbit. De egy probat meger.
Nekem valójában addig kellene egy stabilabb darab amíg vagy szerzek egy nagyobbat és felújíttatom vagy amig eggyet ami nekem van felújítok.
már ha a karbim a hiba oka.
De ez egy eleve járó motor volt csak 2.8 k-jetel ment .
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Blant »

Amit senki nem írt még:
A karbi gyorsítófúvókarendszerének a tolómembránja, ha átszakad, ott nagyon szeret falsot szívni és pont alapjárat nincsen olyankor. A másik a gyújtás. A kondenzátor is lehet rossz, mert az felel a primer áram gyors, szabályozott lecsengéséért. Ha ez nem jó, akkor az új primeráram felfutás beleütközik az elnyúló szabálytalan lecsengő szakaszba, és bezavar, bár ez inkább magas fordulaton kéne jelentkezzen. Milyen trafód van? (hány Ohm-os) Amúgy még mindig azt mondom, hogy elektromos gyújtást neki :-)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Blant wrote:Amit senki nem írt még:
A karbi gyorsítófúvókarendszerének a tolómembránja, ha átszakad, ott nagyon szeret falsot szívni és pont alapjárat nincsen olyankor. A másik a gyújtás. A kondenzátor is lehet rossz, mert az felel a primer áram gyors, szabályozott lecsengéséért. Ha ez nem jó, akkor az új primeráram felfutás beleütközik az elnyúló szabálytalan lecsengő szakaszba, és bezavar, bár ez inkább magas fordulaton kéne jelentkezzen. Milyen trafód van? (hány Ohm-os) Amúgy még mindig azt mondom, hogy elektromos gyújtást neki :-)
Az új gyujtás a hétvégi program.
A karbimban a membránnal nincs gond .
Én is arra gyanakodtam elsőre de hál égnek hibátlan.
Szerintem kevesli ez a motor a gyujtást .
S lehet hogy a karbi is keveset ad neki.
I. körben a gyujtást vesszük kezelésbe aztán jöhet a karbi.
ha nem érzek jelentős vátozást akkor sem akkor...........
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Bocsi hogy csak most kerülnek fel a képek de eddig nem volt annyi időm hogy foglakozzak vele.
Attachments
előtte :)
előtte :)
utána :)
utána :)
Látható a külömbség
Látható a külömbség
már majdnem kész volt
már majdnem kész volt
letőltés 2010 06 05 162.jpg
letőltés 2010 06 05 157.jpg
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Tibi »

Jól néz ki a moci, király a motortartó állvány is ;-)
1980 Capri MK3
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Tibi wrote:Jól néz ki a moci, király a motortartó állvány is ;-)
;-)

igyekeztünk. :laza:
User avatar
stpetya
egyedülisszerelhet
Posts: 512
Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Üllő

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by stpetya »

Gabe! Tegnap szemben jöttél a vecsési market centrálnál,a messzi távolból is feltűnt már a forma és a szín ;-)
Kellemes hangon gurgulázott el mellettünk Natalie.. :laza:
Persze hiába integettem,nem túl figyelemfelkeltő a fehér berlingo
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

stpetya wrote:Gabe! Tegnap szemben jöttél a vecsési market centrálnál,a messzi távolból is feltűnt már a forma és a szín ;-)
Kellemes hangon gurgulázott el mellettünk Natalie.. :laza:
Persze hiába integettem,nem túl figyelemfelkeltő a fehér berlingo
Helló Rémlik az integetős berlingó !!
Csak nem igen tudtam beazonosítani.
De azért köszönöm kedves tőled.


Hallanád most milyen .
Tegnap még erősen beteges volt a szentem
2000 nél feljebb nem lehetettt a mocit pörgetni.
De hál istennek úgy fest meg sikerült csinálni a kicsajt.
Többrétegű volt a probléma de hál istennek, megvan a 600 as alapjárat veszi a lapot nem durrog .
És vígan viszi a 140-et.
Holnap jön az elektronyikus gyútás beépítése.
:ba: :ba: :burn: :drive: :burnout:
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by szszaby »

Mik voltak a hibák?
Ford Capri MkI Essex
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

szszaby wrote:Mik voltak a hibák?
Konkrétan valami agyujtásban volt szar .
Vot egy karbim ami fel tudta pörgetni a mocit.
Azt raktam vissza.
A gyujtánst atomjaira vettem szét. Elpucol összerak.
Aztán már ment rendesen.
Továbbá az 1 es hengerből kivettem a gyertyát és a pólus s az elektróda jóformán összeért.
Alapjáraton még gondolom volt cikra de feljebb már nem volt semmi.
s azért rángatott.

tegnap be került az elektronyos gyútás. :ba:
A motor nagyon szépen veszi a lapot.
húz mint a fene.
Viszont elment a fékem .
Úgy sikerült megoldani hogy a fülkéből tudom ki be kapcsolni a fékem. :shock: :-?
Ráadásul valami test hiba is előjött.
Ugyanis kihagynak bizonyos világítástechnikai eszközeim , ha rálépek bármelyik pedálomra. :mrgreen:
Úgyhogy irány a villanyműhely.
Bízom benne hogy meg sikerül oldani a problémát.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Tibi »

Natalie Driver Gabe wrote:Úgy sikerült megoldani hogy a fülkéből tudom ki be kapcsolni a fékem. :shock: :-?
Ezt mi is így szoktuk. Pedál.

Hogy érted pontosan ? Beszereltél egy kapcsolót ?
1980 Capri MK3
Post Reply