Page 12 of 28

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Wed Jun 16, 2010 1:39 pm
by Natalie Driver Gabe
daytona wrote:Merre vagy megtalalhato ugy altalaban?

A majalison amugy nalam volt egy dobozban az a karbi :-?

Kulonben szerintem a gyari 2.3-tol olyan nagyon sokat nem szabad elvarni...Elegge korlatozzak szerintem a hengerfejek, szelepek meretei, szivosor portjainak atmeroje, leomlok...egy jo karbi valamennyit lokhet a teljesitmenyen, de szerintem elsosorban akkor azon kell valtoztatni, hogy a motor kepes legyen tobb anyagok beszivni es kifujni.
Az klasz hogy nálad volt a karbi mert én meg alig tudtam elvánszorogni tökölig :roll:
Monor s környéke pest megye a forgásterületem.

a hengerfejekell meg az lett még csinálva hogy a szívótorkok ki lettek elég méretesen tágítva és polírozva.
a koporsó szintúgy
2.8 as szelepek !!
Úgyhogy szerintem a beszív kifújjal nincs gond.
Szerintem a karbi nem tudja rendesen ellátni és a gyujtás is kevés ehhez

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Wed Jun 16, 2010 2:41 pm
by daytona
Ja igy mar mas! A gyujtas boven eleg, igy viszont az eredeti 36os Solex az eredeti tukkel szerintem is keves. Az en gyari 2.3-asomon magas fordulaton kezdett elfogyni a Solex, ez a mostani Weber meg meg ott is birja szusszal. En a szentendrei ut mellett lakom, viszont a karbi nincs most nalam, mivel a kocsi sincs nalam. Jelentkezem, ha mar a kezemben lesz a burator.

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Wed Jun 16, 2010 2:45 pm
by Natalie Driver Gabe
daytona wrote:Ja igy mar mas! A gyujtas boven eleg, igy viszont az eredeti 36os Solex az eredeti tukkel szerintem is keves. Az en gyari 2.3-asomon magas fordulaton kezdett elfogyni a Solex, ez a mostani Weber meg meg ott is birja szusszal. En a szentendrei ut mellett lakom, viszont a karbi nincs most nalam, mivel a kocsi sincs nalam. Jelentkezem, ha mar a kezemben lesz a burator.
Ez nagyon kedves tőled.
jó lenne már végre rendesen járatni a drágaszágot.

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Wed Jun 16, 2010 2:48 pm
by daytona
Azert tul nagy remenyeket ne fuzz hozza, valamilyen oka volt annak, hogy csereltem azt a karbit. De egy probat meger.

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Wed Jun 16, 2010 2:50 pm
by Natalie Driver Gabe
daytona wrote:Azert tul nagy remenyeket ne fuzz hozza, valamilyen oka volt annak, hogy csereltem azt a karbit. De egy probat meger.
Nekem valójában addig kellene egy stabilabb darab amíg vagy szerzek egy nagyobbat és felújíttatom vagy amig eggyet ami nekem van felújítok.
már ha a karbim a hiba oka.
De ez egy eleve járó motor volt csak 2.8 k-jetel ment .

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Thu Jun 17, 2010 2:23 am
by Blant
Amit senki nem írt még:
A karbi gyorsítófúvókarendszerének a tolómembránja, ha átszakad, ott nagyon szeret falsot szívni és pont alapjárat nincsen olyankor. A másik a gyújtás. A kondenzátor is lehet rossz, mert az felel a primer áram gyors, szabályozott lecsengéséért. Ha ez nem jó, akkor az új primeráram felfutás beleütközik az elnyúló szabálytalan lecsengő szakaszba, és bezavar, bár ez inkább magas fordulaton kéne jelentkezzen. Milyen trafód van? (hány Ohm-os) Amúgy még mindig azt mondom, hogy elektromos gyújtást neki :-)

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Thu Jun 17, 2010 7:39 am
by Natalie Driver Gabe
Blant wrote:Amit senki nem írt még:
A karbi gyorsítófúvókarendszerének a tolómembránja, ha átszakad, ott nagyon szeret falsot szívni és pont alapjárat nincsen olyankor. A másik a gyújtás. A kondenzátor is lehet rossz, mert az felel a primer áram gyors, szabályozott lecsengéséért. Ha ez nem jó, akkor az új primeráram felfutás beleütközik az elnyúló szabálytalan lecsengő szakaszba, és bezavar, bár ez inkább magas fordulaton kéne jelentkezzen. Milyen trafód van? (hány Ohm-os) Amúgy még mindig azt mondom, hogy elektromos gyújtást neki :-)
Az új gyujtás a hétvégi program.
A karbimban a membránnal nincs gond .
Én is arra gyanakodtam elsőre de hál égnek hibátlan.
Szerintem kevesli ez a motor a gyujtást .
S lehet hogy a karbi is keveset ad neki.
I. körben a gyujtást vesszük kezelésbe aztán jöhet a karbi.
ha nem érzek jelentős vátozást akkor sem akkor...........

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Thu Jun 17, 2010 3:01 pm
by Natalie Driver Gabe
Bocsi hogy csak most kerülnek fel a képek de eddig nem volt annyi időm hogy foglakozzak vele.

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Thu Jun 17, 2010 3:13 pm
by Tibi
Jól néz ki a moci, király a motortartó állvány is ;-)

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Thu Jun 17, 2010 3:14 pm
by Natalie Driver Gabe
Tibi wrote:Jól néz ki a moci, király a motortartó állvány is ;-)
;-)

igyekeztünk. :laza:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Fri Jun 18, 2010 11:37 am
by stpetya
Gabe! Tegnap szemben jöttél a vecsési market centrálnál,a messzi távolból is feltűnt már a forma és a szín ;-)
Kellemes hangon gurgulázott el mellettünk Natalie.. :laza:
Persze hiába integettem,nem túl figyelemfelkeltő a fehér berlingo

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Sat Jun 19, 2010 7:36 pm
by Natalie Driver Gabe
stpetya wrote:Gabe! Tegnap szemben jöttél a vecsési market centrálnál,a messzi távolból is feltűnt már a forma és a szín ;-)
Kellemes hangon gurgulázott el mellettünk Natalie.. :laza:
Persze hiába integettem,nem túl figyelemfelkeltő a fehér berlingo
Helló Rémlik az integetős berlingó !!
Csak nem igen tudtam beazonosítani.
De azért köszönöm kedves tőled.


Hallanád most milyen .
Tegnap még erősen beteges volt a szentem
2000 nél feljebb nem lehetettt a mocit pörgetni.
De hál istennek úgy fest meg sikerült csinálni a kicsajt.
Többrétegű volt a probléma de hál istennek, megvan a 600 as alapjárat veszi a lapot nem durrog .
És vígan viszi a 140-et.
Holnap jön az elektronyikus gyútás beépítése.
:ba: :ba: :burn: :drive: :burnout:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Sat Jun 19, 2010 8:50 pm
by szszaby
Mik voltak a hibák?

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Mon Jun 21, 2010 11:04 am
by Natalie Driver Gabe
szszaby wrote:Mik voltak a hibák?
Konkrétan valami agyujtásban volt szar .
Vot egy karbim ami fel tudta pörgetni a mocit.
Azt raktam vissza.
A gyujtánst atomjaira vettem szét. Elpucol összerak.
Aztán már ment rendesen.
Továbbá az 1 es hengerből kivettem a gyertyát és a pólus s az elektróda jóformán összeért.
Alapjáraton még gondolom volt cikra de feljebb már nem volt semmi.
s azért rángatott.

tegnap be került az elektronyos gyútás. :ba:
A motor nagyon szépen veszi a lapot.
húz mint a fene.
Viszont elment a fékem .
Úgy sikerült megoldani hogy a fülkéből tudom ki be kapcsolni a fékem. :shock: :-?
Ráadásul valami test hiba is előjött.
Ugyanis kihagynak bizonyos világítástechnikai eszközeim , ha rálépek bármelyik pedálomra. :mrgreen:
Úgyhogy irány a villanyműhely.
Bízom benne hogy meg sikerül oldani a problémát.

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Mon Jun 21, 2010 11:08 am
by Tibi
Natalie Driver Gabe wrote:Úgy sikerült megoldani hogy a fülkéből tudom ki be kapcsolni a fékem. :shock: :-?
Ezt mi is így szoktuk. Pedál.

Hogy érted pontosan ? Beszereltél egy kapcsolót ?