Page 12 of 13
Re: MK I 1.5 V4
Posted: Wed Aug 24, 2011 10:05 pm
by Blant
Süni wrote:Blant wrote:A vaterán kb 1500 Ft-ért tudsz venni fasza hézagmérőt.
Bence
Így van. De szerszámboltban meg 900,-.

Ez tudod mennyi volt? 1500. A boltba tudod mennyi? 900 Mondjuk ezzel pont átb***tak

Re: MK I 1.5 V4
Posted: Tue Sep 06, 2011 9:25 pm
by Gáborka
Tiszteletem az uraknak!
A képen szereplő csatlakozóra valaki megtudná mondani mi megy (honnan)
Köszönöm

Re: MK I 1.5 V4
Posted: Tue Sep 06, 2011 9:33 pm
by szszaby
Bogyo28 wrote:szszaby wrote:A gyújtáskapcsolótól jövőt arra amelyikre ha áramot adsz behúz a tekercs. Számozásilag nem tudom, de ha a másikra dugod nem csinál semmit, mert oda csak akkor kerül áram ha önindítózol. Innen kap közvetlen áramot a gyújtótrafó, járó motornál előtét ellenálláson keresztül kapja a delejt.
a késes jön a gyujtáskapcsolótól, a kerek megy a trafóhoz....
Re: MK I 1.5 V4
Posted: Wed Sep 07, 2011 4:03 pm
by Gáborka
szszaby wrote:Bogyo28 wrote:szszaby wrote:A gyújtáskapcsolótól jövőt arra amelyikre ha áramot adsz behúz a tekercs. Számozásilag nem tudom, de ha a másikra dugod nem csinál semmit, mert oda csak akkor kerül áram ha önindítózol. Innen kap közvetlen áramot a gyújtótrafó, járó motornál előtét ellenálláson keresztül kapja a delejt.
a késes jön a gyujtáskapcsolótól, a kerek megy a trafóhoz....
köszönöm ez rendben is van csak nem találom azt ami oda való ...
az akksiról rákötöttem a vastagot középre,alulra azt amivel végre inditózhatok (és tudok is

)
viszont fölülre nem tudom honnan megy a kábel az a problémám a leírtakkal,hogy nálam ezek a színek és kábelek köszönőviszonyban sincsenek a leírtakkal.....a kérdés annyi lenne ha nem kötök a felsőre semmit akkor mi van?
Köszönöm

Üdv
Re: MK I 1.5 V4
Posted: Wed Sep 07, 2011 4:55 pm
by White Shark
Akkor csak a motortérből tudsz indítani mert a gyújtáskapcsolót kiiktatod.(az indítás részét)
Re: MK I 1.5 V4
Posted: Wed Sep 07, 2011 6:42 pm
by Gáborka
White Shark wrote:Akkor csak a motortérből tudsz indítani mert a gyújtáskapcsolót kiiktatod.(az indítás részét)

nem értem most nincs odakötve semmi és mégis remekül tudok indítózni (nekem alsó kábel megy a gyújtáskapcsolóhoz)

Re: MK I 1.5 V4
Posted: Wed Sep 07, 2011 8:10 pm
by szszaby
Akkor a fölső a gyújtó trafóhoz megy az előtét ellenállást megkerülve. Indítózáskor így nem az előtét ellenálláson keresztül kap áramot a trafó mert úgyis esik az aksi feszültsége. Nálam ez nincs bekötve.
Re: MK I 1.5 V4
Posted: Thu Sep 08, 2011 7:25 am
by White Shark
Ha fiatalabb évjárat indítója van fenn mód sincs rá hogy bekösd (sierra skorpió) mert azok behúzótekercsén meg sincs ez a kiállás,csak egy a csúszósarus, nálam sajnos több is müködik igy egy kis vezeték tyúninggal.
Re: MK I 1.5 V4
Posted: Thu Sep 08, 2011 2:22 pm
by Bogyo28
Gáborka wrote:a kérdés annyi lenne ha nem kötök a felsőre semmit akkor mi van?
Köszönöm

Üdv
elvileg semmi, max nehezebben ibdul (inditozásnál kisebb szikra)
Re: MK I 1.5 V4
Posted: Thu Sep 08, 2011 3:42 pm
by szszaby
Bogyo28 wrote:Gáborka wrote:a kérdés annyi lenne ha nem kötök a felsőre semmit akkor mi van?
Köszönöm

Üdv
elvileg semmi, max nehezebben ibdul (inditozásnál kisebb szikra)
De csak akkor ha az előtét ellenállása megvan még.
Re: MK I 1.5 V4
Posted: Thu Sep 08, 2011 4:44 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:Bogyo28 wrote:Gáborka wrote:a kérdés annyi lenne ha nem kötök a felsőre semmit akkor mi van?
Köszönöm

Üdv
elvileg semmi, max nehezebben ibdul (inditozásnál kisebb szikra)
De csak akkor ha az előtét ellenállása megvan még.
ha nincs meg akkor ugyis szétmegy a trafó, mármint ha a gyári van fenn....
Re: MK I 1.5 V4
Posted: Thu Sep 08, 2011 8:12 pm
by Gáborka
köszönöm uraim a sgítséget
nincs fenn az előtát ellenállásom (kis fekete lapocska kábelekkel?),de olyan szikrám van ,hogy a sötétben csak úgy villámlik...
u.i :van egy tartalék kábelkötegem azon van előtét ellenállás de nem tudom,hogy bebarkácsoljam azt a trafó elé?

Re: MK I 1.5 V4
Posted: Fri Sep 09, 2011 9:57 am
by Bogyo28
Gáborka wrote:hogy bebarkácsoljam azt a trafó elé?

sorban...
Re: MK I 1.5 V4
Posted: Wed Sep 28, 2011 9:53 pm
by Gáborka
Tiszteletem az uraknak
Valaki tudna segíteni,hogyan kell szelephézagot állítani ,és mennyinek kell lennie a hézagnak?

(természetesem mk1 1.5 v4 -es csodán)
Re: MK I 1.5 V4
Posted: Thu Sep 29, 2011 8:30 am
by Natalie Driver Gabe
Gáborka wrote:Tiszteletem az uraknak
Valaki tudna segíteni,hogyan kell szelephézagot állítani ,és mennyinek kell lennie a hézagnak?

(természetesem mk1 1.5 v4 -es csodán)
Szívó hézag: 0,35
Kipu Hézag : 0,40
A munkamenetet leirják a hozzáértők.
