Page 12 of 13
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Posted: Tue Mar 15, 2011 8:44 pm
by levelboss
NAGGYYON ZSÍÍÍR!!!!

Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Posted: Wed Mar 16, 2011 12:51 am
by Dzoni
Nagyon csini! :)
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Posted: Sat Mar 26, 2011 7:05 pm
by FEFE
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Posted: Sat Mar 26, 2011 7:49 pm
by Tibi
Jól néz ki, jó ez a kék - fehér kombó de szerintem a ( leendő ) rajtszámon kívül pár matricát megbírna mert így a kék miatt kicsit "fejnehéz".
Hajrá !
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Posted: Mon Apr 04, 2011 12:13 pm
by FEFE
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Posted: Mon Apr 04, 2011 12:20 pm
by Süni
Jó hangja van az aJtónak!

Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Posted: Mon Apr 04, 2011 12:56 pm
by szszaby
Süni wrote:Jó hangja van az aJtónak!

Bádoghangja.

Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Posted: Mon Apr 04, 2011 1:02 pm
by Bogyo28
csak irigyek

Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Posted: Mon Apr 04, 2011 6:52 pm
by SONI
Végre egyrendes hang

Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Posted: Mon Apr 04, 2011 7:22 pm
by gigford
Nekem kicsit kiherélt wankel hangra emlékeztet.
Viszont ügyesen megforgattad olyan kis helyen!

Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Posted: Sat Apr 09, 2011 5:27 pm
by Süni
Tegnap láttam élőben. Hát nem túl magas....

Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Posted: Mon Apr 18, 2011 8:31 pm
by White Shark
Szombaton megvolt az első verseny,sajnos a motor elfüstölt .A túl magasra állított kompresszió miatt egyszerűen elfújta a hengerfejtömítést ,és leszakította a dugattyúról a gyűrűhornyokat.Ez úton is keresnék 2000-pintó dugattyút első túlméretben 4 darabot( 0,25)mindegy melyik magasságú majd a blokkhoz alakítom.
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Posted: Mon Apr 18, 2011 8:36 pm
by Süni
White Shark wrote:Szombaton megvolt az első verseny,sajnos a motor elfüstölt .A túl magasra állított kompresszió miatt egyszerűen elfújta a hengerfejtömítést ,és leszakította a dugattyúról a gyűrűhornyokat.Ez úton is keresnék 2000-pintó dugattyút első túlméretben 4 darabot( 0,25)mindegy melyik magasságú majd a blokkhoz alakítom.
Dugattyúból nincs 0.25-ös méret. 0.50-es az első túlméret.
Megnéztem neked a tömítéseket. 1.3mm vastag a normál, illetve az MLS (Multi-layer steel, fémlemez tömítés) az 25.000.- huf.
Dugókat most csak Kolbenschmidt-et tudok, 18.000.- kapod/db.
1mm-es túlméret viszont van 12.ért.
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Posted: Mon Apr 18, 2011 9:25 pm
by Bogyo28
upsz... ez nem jó hír. kovácsolt dugó az nem lehet jó oda?
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Posted: Mon Apr 18, 2011 10:48 pm
by FEFE
Képek:
Egy kis extra, csak most!