váltók

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Kenny
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Post by Kenny »

Soros vagy V-s Type9-es nyelestengelyét mérted???
www.pfb.hu

Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Kenny wrote:Soros vagy V-s Type9-es nyelestengelyét mérted???
Sorosé van fönt Nekem, úgyhogy azét mértem.
Nem csak a harangban és a nyelestengely főtengely végében lévő kiscsapágyba csúszó átmérőben különböznek?
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

szszaby wrote:
Kenny wrote:Soros vagy V-s Type9-es nyelestengelyét mérted???
Sorosé van fönt Nekem, úgyhogy azét mértem.
Nem csak a harangban és a nyelestengely főtengely végében lévő kiscsapágyba csúszó átmérőben különböznek?
nem, a v6 nyelestengelye hosszabb, kilóg a harangból...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Kenny
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Post by Kenny »

bogyo28 wrote:nem, a v6 nyelestengelye hosszabb, kilóg a harangból...
BINGÓ!!! Ezért lenne jó nekem!!!
www.pfb.hu

Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

bogyo28 wrote:
szszaby wrote:
Kenny wrote:Soros vagy V-s Type9-es nyelestengelyét mérted???
Sorosé van fönt Nekem, úgyhogy azét mértem.
Nem csak a harangban és a nyelestengely főtengely végében lévő kiscsapágyba csúszó átmérőben különböznek?
nem, a v6 nyelestengelye hosszabb, kilóg a harangból...
A sorosé is kilógott.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

szszaby wrote:
bogyo28 wrote:
szszaby wrote: Sorosé van fönt Nekem, úgyhogy azét mértem.
Nem csak a harangban és a nyelestengely főtengely végében lévő kiscsapágyba csúszó átmérőben különböznek?
nem, a v6 nyelestengelye hosszabb, kilóg a harangból...
A sorosé is kilógott.
kicsit levágni lehet belöle...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

bogyo28 wrote:
szszaby wrote:
bogyo28 wrote: nem, a v6 nyelestengelye hosszabb, kilóg a harangból...
A sorosé is kilógott.
kicsit levágni lehet belöle...
Ha a soros és V Type 9-es nyelestengelye egyforma hosszú akkor nem, mert nem marad a végén csapágyba csúszó rész mert az kb 2 centi.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

szszaby wrote:
bogyo28 wrote:
szszaby wrote: A sorosé is kilógott.
kicsit levágni lehet belöle...
Ha a soros és V Type 9-es nyelestengelye egyforma hosszú akkor nem, mert nem marad a végén csapágyba csúszó rész mert az kb 2 centi.
Sunya sorosra feltette a v váltót, ugy hogy levágott kb 1 cm-t a végéböl, annyit még kibirt
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Jatis
márokosanistudnézni
Posts: 60
Joined: Sat Sep 09, 2006 2:14 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Jatis »

Azért az egy kicsit másmilyen soros. :lol:
PFB-k előre!!!

http://www.pfb.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Jatis wrote:Azért az egy kicsit másmilyen soros. :lol:
Müanyag-müanayg, ugyanaz :lol: :lol: :lol:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Itt melyik váltót érti a korábbi 5-ös alatt?

http://cosworth.hu/wp-custom/c_album.ph ... eneral.jpg
1980 Capri MK3
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Tibi wrote:Itt melyik váltót érti a korábbi 5-ös alatt?

http://cosworth.hu/wp-custom/c_album.ph ... eneral.jpg
Type 9 szerintem , hiszen az volt az MT75 elött...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

bogyo28 wrote:
Tibi wrote:Itt melyik váltót érti a korábbi 5-ös alatt?

http://cosworth.hu/wp-custom/c_album.ph ... eneral.jpg
Type 9 szerintem , hiszen az volt az MT75 elött...
Nekem is az volt a tippem, csak nem tünt fel , hogy az 42 kiló lenne. :laza:

Viszont a 220 Nm az tényleg nem elég a 24v-nek, de a 2.8 is 210 Nm körül van ha jól emlékszem.
1980 Capri MK3
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

220Nm-t birna el csak a type 9,akkor hogy raktak azt a Tickford Caprihoz? Sztem itt vmi nem stimmel... De ha meg csak egy 2.8i-t veszunk, akkor is ki lenne centizve ez a nyomatekmax.
Iván

Post by Iván »

az mt75-ös elbir 250 Nm-t?
Post Reply