Page 12 of 51

Posted: Sun Mar 18, 2007 12:04 am
by Kenny
Soros vagy V-s Type9-es nyelestengelyét mérted???

Posted: Sun Mar 18, 2007 12:09 am
by szszaby
Kenny wrote:Soros vagy V-s Type9-es nyelestengelyét mérted???
Sorosé van fönt Nekem, úgyhogy azét mértem.
Nem csak a harangban és a nyelestengely főtengely végében lévő kiscsapágyba csúszó átmérőben különböznek?

Posted: Sun Mar 18, 2007 12:15 am
by Bogyo28
szszaby wrote:
Kenny wrote:Soros vagy V-s Type9-es nyelestengelyét mérted???
Sorosé van fönt Nekem, úgyhogy azét mértem.
Nem csak a harangban és a nyelestengely főtengely végében lévő kiscsapágyba csúszó átmérőben különböznek?
nem, a v6 nyelestengelye hosszabb, kilóg a harangból...

Posted: Sun Mar 18, 2007 12:19 am
by Kenny
bogyo28 wrote:nem, a v6 nyelestengelye hosszabb, kilóg a harangból...
BINGÓ!!! Ezért lenne jó nekem!!!

Posted: Sun Mar 18, 2007 12:20 am
by szszaby
bogyo28 wrote:
szszaby wrote:
Kenny wrote:Soros vagy V-s Type9-es nyelestengelyét mérted???
Sorosé van fönt Nekem, úgyhogy azét mértem.
Nem csak a harangban és a nyelestengely főtengely végében lévő kiscsapágyba csúszó átmérőben különböznek?
nem, a v6 nyelestengelye hosszabb, kilóg a harangból...
A sorosé is kilógott.

Posted: Sun Mar 18, 2007 12:23 am
by Bogyo28
szszaby wrote:
bogyo28 wrote:
szszaby wrote: Sorosé van fönt Nekem, úgyhogy azét mértem.
Nem csak a harangban és a nyelestengely főtengely végében lévő kiscsapágyba csúszó átmérőben különböznek?
nem, a v6 nyelestengelye hosszabb, kilóg a harangból...
A sorosé is kilógott.
kicsit levágni lehet belöle...

Posted: Sun Mar 18, 2007 12:26 am
by szszaby
bogyo28 wrote:
szszaby wrote:
bogyo28 wrote: nem, a v6 nyelestengelye hosszabb, kilóg a harangból...
A sorosé is kilógott.
kicsit levágni lehet belöle...
Ha a soros és V Type 9-es nyelestengelye egyforma hosszú akkor nem, mert nem marad a végén csapágyba csúszó rész mert az kb 2 centi.

Posted: Sun Mar 18, 2007 12:28 am
by Bogyo28
szszaby wrote:
bogyo28 wrote:
szszaby wrote: A sorosé is kilógott.
kicsit levágni lehet belöle...
Ha a soros és V Type 9-es nyelestengelye egyforma hosszú akkor nem, mert nem marad a végén csapágyba csúszó rész mert az kb 2 centi.
Sunya sorosra feltette a v váltót, ugy hogy levágott kb 1 cm-t a végéböl, annyit még kibirt

Posted: Sun Mar 18, 2007 12:46 am
by Jatis
Azért az egy kicsit másmilyen soros. :lol:

Posted: Sun Mar 18, 2007 10:12 pm
by Bogyo28
Jatis wrote:Azért az egy kicsit másmilyen soros. :lol:
Müanyag-müanayg, ugyanaz :lol: :lol: :lol:

Posted: Wed May 16, 2007 10:08 pm
by Tibi
Itt melyik váltót érti a korábbi 5-ös alatt?

http://cosworth.hu/wp-custom/c_album.ph ... eneral.jpg

Posted: Thu May 17, 2007 8:46 am
by Bogyo28
Tibi wrote:Itt melyik váltót érti a korábbi 5-ös alatt?

http://cosworth.hu/wp-custom/c_album.ph ... eneral.jpg
Type 9 szerintem , hiszen az volt az MT75 elött...

Posted: Thu May 17, 2007 3:28 pm
by Tibi
bogyo28 wrote:
Tibi wrote:Itt melyik váltót érti a korábbi 5-ös alatt?

http://cosworth.hu/wp-custom/c_album.ph ... eneral.jpg
Type 9 szerintem , hiszen az volt az MT75 elött...
Nekem is az volt a tippem, csak nem tünt fel , hogy az 42 kiló lenne. :laza:

Viszont a 220 Nm az tényleg nem elég a 24v-nek, de a 2.8 is 210 Nm körül van ha jól emlékszem.

Posted: Thu May 17, 2007 3:44 pm
by gigford
220Nm-t birna el csak a type 9,akkor hogy raktak azt a Tickford Caprihoz? Sztem itt vmi nem stimmel... De ha meg csak egy 2.8i-t veszunk, akkor is ki lenne centizve ez a nyomatekmax.

Posted: Thu May 17, 2007 6:53 pm
by Iván
az mt75-ös elbir 250 Nm-t?