Re: Fékhatás
Posted: Tue Jan 26, 2010 4:24 pm
Olvasta már az Úr ? http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... &hilit=abs" onclick="window.open(this.href);return false;
egyszerübb volt neki kérdezni mint keresni, de többször ugysem írom le ugyanazt...Tibi wrote:Olvasta már az Úr ? http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... &hilit=abs" onclick="window.open(this.href);return false;
szerencséd volt hogy a kolléga belinkelte neked, álltalában egy "keress rá", vagy pedig a "olvasd el a megfelelő helyen"-el le szoktam az ilyet rendezni. a keresés gomb nem véletlenül van ott fenn. senki sem szereti ugyanazt ötvenszer leírni, főleg ha nem rövid a téma...Natalie Driver Gabe wrote:Elnézést hogy nem ismerem annyira a fórumot mint az itt lakók.
De télleg egyszerűbb s gyorsabb kérdezni s bízni az öregebbekben akik tudják hol van.
Mint kifolyatni a szemem a monitor előtt.
de azért Nagyon Köszönöm
Bocs a kirohanásért ,de mintha ma mensiznék
gondoltam ráBogyo28 wrote:... egy "keress rá", vagy ...
Esetleg jobb a tárcsa hűtésének hatásfoka?szszaby wrote:Ez mire jó?
http://cgi.ebay.co.uk/ROTORDISC-MONDEO- ... 5ad5488cd2" onclick="window.open(this.href);return false;
Úgy tudom gyáriPudva wrote:Tényleg Szaby, Ti, hogy oldottátok meg a fékeket a Drag Escorton?
szszaby wrote:Ez mire jó?
http://cgi.ebay.co.uk/ROTORDISC-MONDEO- ... 5ad5488cd2" onclick="window.open(this.href);return false;
Igen, elöl is gyári meg hátul is csak nem egy típus. Elöl Capri fék hátul Corolla tárcsa Avensis féknyereggel asszem Fiat főfékkel (hasonlít a ladára, de nem olyan a menete). Ezek voltak meg ezek adták azokat a méreteket amik megfelelőek voltak.nyujoe wrote:Úgy tudom gyáriPudva wrote:Tényleg Szaby, Ti, hogy oldottátok meg a fékeket a Drag Escorton?
Ez cross motorokon bevált dolog... A sarat kidobja a tárcsáról és a betétről, hogy legyen fékhatás.Bogyo28 wrote:szszaby wrote:Ez mire jó?
http://cgi.ebay.co.uk/ROTORDISC-MONDEO- ... 5ad5488cd2" onclick="window.open(this.href);return false;
SZVSZ a parasztvakítás iskolapéldája. csináljunk valami furán kinéző valamit, adjunk hozzá marketinget, hogy ez aztán űrtechnika, még a holdauton is ilyen van, és már veszik is a parasztok. Valamint biztos jót tesz a betétnek is meg a fékhatásnak is, hogy nem állandó felületen érintkezik a tárcsa és a betét.
Aha.Wendike wrote: Ez cross motorokon bevált dolog... A sarat kidobja a tárcsáról és a betétről, hogy legyen fékhatás.
hát ha a hullámos alatt azt érted, hogy változó sugarú, akkor van némi ráhatása a dolgokra. Amúgy meg nem kell nekünk a hullámos tárcsa.Süni wrote: Aha.
Tehát a hullámos szélű tárcsára jobban hat a centrifugális erő.
Értem én, hogy gőzgép, de mi hajtsa?????