Szerva mindenkinek!
Nos, bunkó módon a technikai topikba írtam elöször, ahelyett, hogy 1 pár sort ide is pötygtem vóna'.
Ami késik nem múlik:
Egy 1972-es MKI 1500 V4 HC-vel vagyunk 2 éve jó barátságban.
Sokáig figyelgettem a veterán kupékat, de nem nagyon találtam számomra +fizethető és elég jó állapotú verdát.
Pár Caprit is megnéztem mielőtt a véletlen (bár nem hiszek benne) összehozott ezzel a példánnyal.
33 évvel ezelőtt egy (akkor) tehetős fickó hozatta be magának, a felesége nevére.
Garázsban tartotta, rendszeresen szervízelte, megvan minden dokumentáció róla.
Vicces szürke forgalmi, meg különböző szervíz bejelentő lapok, régi újságok stb...
Egyszer összetörte az elejét, de a szakszervízben nagyrészt azt is normálisan kijavították.
Kb. 3 éve vált meg tőle, ma már kevésbé gazdag, a szeme sem jó igazán,
és nem bírt rendesen beülni, sajnos beállni sem a garázsba...

(szegény ajtók.)
Én ettől a második tulajtól vettem, akinél szintén garázsban állt olyan 1 évet.
Azóta az új fényen és a felniken (no meg persze az ilyenkor szokásos cseréken) kívül,
nem igazán költöttem rá. Úgy jó ahogy van.
Tervbe van véve a komplett kárpit csere (szakadozott), új kipuff rendszer (rekedtes),
esetleg egy oldszkúl hifi, és mára kifáradtak a laprugók is.
Néha elborulok és szívesen csinálnék belőle egy super stock gépet...

...aztán meggyógyulok.
Egyszerűen jó dolog beülni és kizárni ezt a rohanó, folyamatosan változó, eldobható műanyag világot.
Sajnos amióta nálam van nincs garázsban, és ez még ugyan nem látszik az állapotán, de nem jó így.
Ez az autó állt a bem rakparton, és a szondi - szinyei sarkon is (valaki látta is közületek).
Most ha minden jól megy van helye, de hátha valaki tud egy jobb ár/érték arányú megoldást.
Szóval garázs kerestetik felebaráti árképzéssel.
Nna látom elég hosszú lett, de ez mégiscsak egy bemutatkozás.
üdv!
guriga - a nagy varázsló -
ui: guriga a keleti rajfilmgyártás egyik alap figurája.
Páran még emlékezhetnek rá, régen folyamtosan ment a TV-ben.
