Page 12 of 35

Posted: Tue Dec 26, 2006 12:19 pm
by Tibi
Meg lesz oldva az biztos :)
Elmentem a type9-ért és mivel csavar nem volt kéznél ezért drótokat dugtam a furatokba :) és úgy nézett ki, hogy mindkét önindítón ugyanott vannak a furatok, legalábbis nagyon remélem,h nem 0,5 - 1mm-el arréb :) Ezek szerint ha feldobom a váltót akkor ennek is passzolnia kell. Ha más nem akkor meg odagumipókozom :)

Posted: Tue Dec 26, 2006 3:32 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:Bogyó, Driver, vagy aki csinált ilyet !
A 24v-re a saját önindítóját raktátok fel vagy a cologne-ről leszereltet?
Annyira össze akarom rakni, hogy néha be tudjam indítani, nem akarom,h sokat álljon.Trükk van? Pl: a már említett speed szenzor. Bogyó mondtad,h neked nincs. Van helyette valami áthidaló megoldás vagy csak egyszerűen kimaradt és jó úgy is. Várok minden okosságot.
Köszi
Mivel neked is a régebii BOA mocid van. ezért a Driver álltal említett dolgok nem játszanak. Én a gyári kozé önindítót raktam fel, gond nélkül felment, nálam type 5-ös váltó van fen. Ami mókolást igényel az a kuplung bovden, egy kis távtartót kel esztergáltatni mert rövidebb a blokk kiképzése a bovdennnél mint a sima cologne blokké. Egyenlőre nálam és Balázsnál és a Fekete Lacinál is VSS szenzor nélkül megy a kocsi, Drivernél van a váltóban csak nincs még bekötve. A VSS nélkül simán beindítható a moci, ahoz még talán váltót sem kell felraknod... VSS nélkül piros lámpánál leállhat a verda meg ilyenek, de majd teszünk ellene jövőre...

Posted: Tue Dec 26, 2006 3:43 pm
by Tibi
bogyo28 wrote:
Tibi wrote:Bogyó, Driver, vagy aki csinált ilyet !
A 24v-re a saját önindítóját raktátok fel vagy a cologne-ről leszereltet?
Annyira össze akarom rakni, hogy néha be tudjam indítani, nem akarom,h sokat álljon.Trükk van? Pl: a már említett speed szenzor. Bogyó mondtad,h neked nincs. Van helyette valami áthidaló megoldás vagy csak egyszerűen kimaradt és jó úgy is. Várok minden okosságot.
Köszi
Mivel neked is a régebii BOA mocid van. ezért a Driver álltal említett dolgok nem játszanak. Én a gyári kozé önindítót raktam fel, gond nélkül felment, nálam type 5-ös váltó van fen. Ami mókolást igényel az a kuplung bovden, egy kis távtartót kel esztergáltatni mert rövidebb a blokk kiképzése a bovdennnél mint a sima cologne blokké. Egyenlőre nálam és Balázsnál és a Fekete Lacinál is VSS szenzor nélkül megy a kocsi, Drivernél van a váltóban csak nincs még bekötve. A VSS nélkül simán beindítható a moci, ahoz még talán váltót sem kell felraknod... VSS nélkül piros lámpánál leállhat a verda meg ilyenek, de majd teszünk ellene jövőre...
Végül csak a váltóharang lesz felrakva, az is csak,hogy tartsa rendesen az önindítót. Ha ez így okés akkor így lesz. Tényleg csak arról van szó , hogy hetente beröffentsem, ne álljon annyit. Köszi az infót!

Posted: Fri Dec 29, 2006 11:34 pm
by Bogyo28
Recept 200 Ló körüli Capri építésére Cosworth V6 24V felhasználásával:

Keress egy donor scorpiót, vedd meg, de legalább ha az egészet nem is akkor a motort és az össze hozzá való apróságot és kábelt, bármilyen szar is legyen a kábelkötege...

Takarítsd le a mocit, cseréld ki azokat a tömítéseket és szimeringeket amiket ilyenkor illik, vegyél uj gyertyát, olajat, szűrőket...

Faragd át a Capri tankját, tegyél fel elektromos AC pumpát, vidd hátra a csomiba az aksit...

Keress az ebay-en kábelköteget és EEC-IV computert, ha voltál akkora marha és BOB motort vettél, aminek nem tudod felhasználni az elektronikáját...

Vigyázz az angolokkal, mert nem elég hogy képes ugy elküldeni a kábelköteget hogy hiányzik a motoron levő fele, henem még a legvastagabb részénél át is vágja serényen, hogy még izgibb legye, és a lefelejtett darab helyett becsomagolja az auto egyéb kábeleinek felét, hogy a postaköltség se legyen olcsó... és mivel a hiányzó felét a kötegnek ugyis saját magunknak kell elkészíteni, el lehet gondolkodni azon, hogy egyszerübb az egész köteget magunknak elkészíteni, mivel a gyárinak a felét ugyis eltávolítjuk egy csípőfogoval, ami a munka legélvezetesebb része amúgy :lol: . De ha ez nem lenne elég, akkor az is hozzájón, hogy ezek a különc angolok nem elég hogy rosz helyen ülnek a kormánnyal, de a kábelköteget is a másik oldalról viszik, ezért ha angol autoból származó köteged van, az ugy kb 1 méterrel hosszabb mint kellene, ezt a részt vagy kivágod és összeforrasztod (kb 20-25 drót), vagy eldugod valahol a kocsiban.. de jobb ha a német ebay-röl keresel kábelköteget, talán kevesebb is a posta...

Tedd be a motort, faragd be a hűtőt (bátrabbak probálkozhatnak gyári capri hűtővel is, de nem ajánlott), vegyél uj hosszbordás szíjat, és kezdj neki a kábelezésnek...

kb 2 nap mulva el is készül a remekmű, bár ha BOA motorod van vagy hiánytalan köteged akkor elég 5 óra, és ezt tapasztalhatod:

http://www.fordcapri.hu/anyagok/krisz_cossie.wmv

Sajnos csak telefon volt nálunk, azért ilyen a felvétel az első indításról...

Ez itt igen erősen önreklám és önfényezés, de hátha más is örül neki nem csak mi 8) :lol: :lol: :lol:

Posted: Sat Dec 30, 2006 12:15 am
by proteus
Mester! lehet ilyet kérni S4-V6 témában is? :D

Posted: Sat Dec 30, 2006 12:16 am
by gigford
Az Essex mocival mi lett vegul?

Posted: Sat Dec 30, 2006 12:32 am
by Bogyo28
gigford wrote:Az Essex mocival mi lett vegul?
Egy másik capri szive lesz, másik tulajnál...

Posted: Sat Dec 30, 2006 12:33 am
by Bogyo28
proteus wrote:Mester! lehet ilyet kérni S4-V6 témában is? :D
ahoz kicsit több mindent kell cserélni, ezért drágább picit, de ha elkészül a Kovi kasznija az is S4-V6 24V konverzió lesz...

Posted: Sat Dec 30, 2006 12:53 am
by Pudva
proteus wrote:Mester! lehet ilyet kérni S4-V6 témában is? :D
NoNoNo :P előbb még a mestereknek van 1kis dolguk... ugye :twisted:

Posted: Sat Dec 30, 2006 2:10 pm
by Bogyo28
Pudva wrote:
proteus wrote:Mester! lehet ilyet kérni S4-V6 témában is? :D
NoNoNo :P előbb még a mestereknek van 1kis dolguk... ugye :twisted:
ugy bizony, már szervezve van a fűtés is a játékhoz, mert nálunk olyan csillag-garázs féle van. meg a Kovi autoját még el sem kezdte a lakatos, tehát az pár hónapon belül nem lesz kész.... jövő hétre egyeztetünk egy napot, és az egész team ott lesz...

Köszönet!!

Posted: Mon Jan 01, 2007 7:25 pm
by capriv6
Köszönet és mélységes tisztelet BOGYO urnak a kábelezésért + hogy a szabad idejét rám fecsérelte.. :D

Posted: Sun Jan 28, 2007 8:03 pm
by Árpi
Cosséhoz (bob) hozzálehet hekkelni a gyári granadás kipufrendszert legelább idejglenesen mig összenem jön egy normálisra lové? :oops: :D

Posted: Sun Jan 28, 2007 8:44 pm
by CAPRI-3
igen, mindent lehet mindennel, ha tudsz hegeszteni :D

Posted: Sun Jan 28, 2007 9:55 pm
by Bogyo28
Árpi wrote:Cosséhoz (bob) hozzálehet hekkelni a gyári granadás kipufrendszert legelább idejglenesen mig összenem jön egy normálisra lové? :oops: :D
Nekem amikor beraktam a mocit a legközelebbi kipufoshoz vittem el, mert ezt a műveletet bárki meg tudta oldani. 7 ezres volt, és nem a legolcsobb helyet néztem ki...

Posted: Mon Jan 29, 2007 6:35 pm
by Árpi
Köszi srácok , akkor már csak egy kmotor kell és megvan minden :lol: :lol: :wink: