Page 12 of 17

Re: túrbós motorok

Posted: Mon Feb 18, 2008 6:42 pm
by gigford
TomiCaPri wrote:Ugyan nem turbós, de ha már teljesítmény növelésről beszélünk:

http://racing-bazar.hu/alkatresz/komple ... k-jet.html
Elkelt... :laza:

Re: túrbós motorok

Posted: Mon Feb 18, 2008 6:56 pm
by gigford
clooney55 wrote:Ahham,kössze Bogyo!
Pedig titokban reménykedtem,hogy próbáltak a srácok 1-2 féle variációt a turbós variciókra.
Írtam Ricsinek,1x csak majd elolvassa.. :D
Viszont ami érdekelne engem,hogy mi az oka annak,hogy az új beépítésű vezérműtengelyt 2000-es fordulaton x ideig járatni kell?
Tudom,hogy nem pont ide vág,ezért sorry...
Két okból nem szabad alapjáraton tartani:
egyrészt alapjáraton vagy kis fordulaton nincs megfelelő kenése a bütyköknek(pluszba segít a spéci grafitos sűrű olaj)
másrészt kis fordulaton nagyobb a terhelése a bütyköknek, mint magasabb fordulaton illetve könnyebben össze tudnak kopni a tőkékkel.

Re: túrbós motorok

Posted: Mon Feb 18, 2008 7:25 pm
by TomiCaPri
Gyors volt... :D

Re: túrbós motorok

Posted: Mon Feb 18, 2008 7:31 pm
by clooney55
gigford wrote:
clooney55 wrote:Ahham,kössze Bogyo!
Pedig titokban reménykedtem,hogy próbáltak a srácok 1-2 féle variációt a turbós variciókra.
Írtam Ricsinek,1x csak majd elolvassa.. :D
Viszont ami érdekelne engem,hogy mi az oka annak,hogy az új beépítésű vezérműtengelyt 2000-es fordulaton x ideig járatni kell?
Tudom,hogy nem pont ide vág,ezért sorry...
Két okból nem szabad alapjáraton tartani:
egyrészt alapjáraton vagy kis fordulaton nincs megfelelő kenése a bütyköknek(pluszba segít a spéci grafitos sűrű olaj)
másrészt kis fordulaton nagyobb a terhelése a bütyköknek, mint magasabb fordulaton illetve könnyebben össze tudnak kopni a tőkékkel.
Gigford:
Értem már...
A kenést azt sejtettem,más pedig a kopást mondta nekem,hogy talán azért...
Egy kis OFF: ne haragudj Gigford,hogy nem hívtalak a nyáron,az autót már nem tudtam volna megmutatni neked,de 1x egy sörre /vagy egy kaólára/ majd összeülhenénk,ha itthon leszel,meg ráérsz,stb... ;)

TomiCaPri:
Nos,nem lenne kevés erő egy 2.8-ba,abban biztos lennék.
Viszont az a motor nekem már baromi nagynak számít. :D
Hátsókerees autó vezetésében amúgy sincs valami rengeteg vezetési tapasztalatom,max. a buszban. :D
Meg bennem van,hogy turbó,és a vele járó átalakítások,és eleve saját magam előtt feszítenék,hogy sikerült megcsinálni /üzembiztosra :D/.
Azért értékelem,hogy gondoltál rám,hiába elkelt a motor,és megköszönöm! ;)

Re: túrbós motorok

Posted: Mon Feb 18, 2008 8:31 pm
by TomiCaPri
Igazán nincs mit :)
Nekem is pont 2.0ás V6om van és erősen gondolkodtam a turbósításban, de egyenlőre megelégszem azzal, ha sikerül visszaállítani a gyári állapotot. De azért mégis más az érzés meg a tudat, hogy igen, megcsináltam valamit, működik, egyedi, saját tervezés, és hasonló gondolatok :D Még ha észérvek alapján nem is kóser a dolog :D
De ezt valaki nálam sokkal szebben megfolgalmazta mostanában valamelyik topicban :oops:

Re: túrbós motorok

Posted: Mon Feb 18, 2008 10:00 pm
by Bogyo28
gigford wrote:
TomiCaPri wrote:Ugyan nem turbós, de ha már teljesítmény növelésről beszélünk:

http://racing-bazar.hu/alkatresz/komple ... k-jet.html
Elkelt... :laza:

Hát ha minden igaz én vagyok a vevő (legalábbis nekem ezt mondták), de ha valakinek a moci kell akkor azt szivesen felajánlom, engem igazándiból a váltó izgat... Pénteken mennék érte, viszek magammal harangot, aksit, önindítót meg kompressziómérőt, tehát megvizsgálni elvileg meg tudjuk...

Re: túrbós motorok

Posted: Mon Feb 18, 2008 10:42 pm
by szszaby
Szerintem nem te. 8) :lol:

Re: túrbós motorok

Posted: Mon Feb 18, 2008 10:58 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:Szerintem nem te. 8) :lol:

akkor holnap felhívom a fazont, és elküldöm a jó francba, hisz minek igéri meg hogy az enyém ha közben odaadja másnak. ez azért bosszant... :smt068

Re: túrbós motorok

Posted: Mon Feb 18, 2008 11:07 pm
by Mad Max
Bogyó, mi kéne Granada 4-es V6 váltó?

Re: túrbós motorok

Posted: Mon Feb 18, 2008 11:10 pm
by szszaby
Bogyo28 wrote:
szszaby wrote:Szerintem nem te. 8) :lol:

akkor holnap felhívom a fazont, és elküldöm a jó francba, hisz minek igéri meg hogy az enyém ha közben odaadja másnak. ez azért bosszant... :smt068

Nem én vettem, de tudtommal másé. De kíváncsi vagyok hogy akkor most mivan.

Re: túrbós motorok

Posted: Tue Feb 19, 2008 12:13 am
by gigford
Bogyo, mikor felhivtam a fazont, mondta hogy van egy erdeklodo aki penteken jon. Nekem erdeklodot mondott, nem vevot.

Erre mondtam neki, hadd foglalozzam le, aszonta oke...velem korrekt volt a telefonba, de ha szelhamos, akkor :smt027

Re: túrbós motorok

Posted: Tue Feb 19, 2008 8:59 am
by Bogyo28
gigford wrote:Bogyo, mikor felhivtam a fazont, mondta hogy van egy erdeklodo aki penteken jon. Nekem erdeklodot mondott, nem vevot.

Erre mondtam neki, hadd foglalozzam le, aszonta oke...velem korrekt volt a telefonba, de ha szelhamos, akkor :smt027

Én azt mondtam neki elöted (én lettem volna az érdeklödő), hogy megvenném, mikor hol leht megnézni (mert ugye egy rozsdakupacot csak nem vesz meg az ember). Azt mondta ő pesten van, a moci meg viódéken, egyeztetnie kell a tesojával, hogy mikor lehet érte menni. Péntekben maradtunk, mert hogy igy nem tudok foglalót adni, ha nem tudunk találkozni. de azt igérte enyém a cucc. ez szerintem nem tul fair, de legalább caprisnál van. te mit beszéltél vele?

Re: túrbós motorok

Posted: Tue Feb 19, 2008 9:01 am
by Bogyo28
Mad Max wrote:Bogyó, mi kéne Granada 4-es V6 váltó?

igen, főleg ha type 5-ös. a moci annyira nem is érdekes, nem tudom Gigfordnak mi kell a cuccból, ha csak a moci akkor még akár boltolhatunk is vele...

Re: túrbós motorok

Posted: Tue Feb 19, 2008 12:47 pm
by gigford
Bogyo28 wrote:
gigford wrote:Bogyo, mikor felhivtam a fazont, mondta hogy van egy erdeklodo aki penteken jon. Nekem erdeklodot mondott, nem vevot.

Erre mondtam neki, hadd foglalozzam le, aszonta oke...velem korrekt volt a telefonba, de ha szelhamos, akkor :smt027

Én azt mondtam neki elöted (én lettem volna az érdeklödő), hogy megvenném, mikor hol leht megnézni (mert ugye egy rozsdakupacot csak nem vesz meg az ember). Azt mondta ő pesten van, a moci meg viódéken, egyeztetnie kell a tesojával, hogy mikor lehet érte menni. Péntekben maradtunk, mert hogy igy nem tudok foglalót adni, ha nem tudunk találkozni. de azt igérte enyém a cucc. ez szerintem nem tul fair, de legalább caprisnál van. te mit beszéltél vele?
Most beszéltem vele, hogy akkor mi a helyzet. Aszonta fel akart hivni, miután beszélt velem és lefoglalóztam(utaltam a számlájára), de nem tudott, mivel nem irta ki a számod a telefonja.
Én vállaltam a kockázatot, hogy rozsdakupacot veszek ismeretlenül és utalok olyannak pénzt akit nem is ismerek.
Ha tudtam volna, hogy te vagy az érdeklődő, természetesen elállok a biznisztől. Szerintem nem volt inkorrekt, ha én eladnék valamit és valaki foglalózna rögtön, akkor annak adnám aki először fizet. Te is meg én is vadidegenek vagyunk a szemében, - mivel nem tud visszahívni -
ezért fenn állt a lehetőség, hogy te sose mész el érte(nem TE, hanem ugy általánosságban értem).

Nekem ugyanúgy szükségem van a váltóra is mint neked, azért egy type 5 az type 5.
Sajnálom, hogy így alakult, de nem érzem se az eladót se magamat sárosnak.

Re: túrbós motorok

Posted: Tue Feb 19, 2008 12:59 pm
by Bogyo28
gigford wrote:
Bogyo28 wrote:
gigford wrote:Bogyo, mikor felhivtam a fazont, mondta hogy van egy erdeklodo aki penteken jon. Nekem erdeklodot mondott, nem vevot.

Erre mondtam neki, hadd foglalozzam le, aszonta oke...velem korrekt volt a telefonba, de ha szelhamos, akkor :smt027

Én azt mondtam neki elöted (én lettem volna az érdeklödő), hogy megvenném, mikor hol leht megnézni (mert ugye egy rozsdakupacot csak nem vesz meg az ember). Azt mondta ő pesten van, a moci meg viódéken, egyeztetnie kell a tesojával, hogy mikor lehet érte menni. Péntekben maradtunk, mert hogy igy nem tudok foglalót adni, ha nem tudunk találkozni. de azt igérte enyém a cucc. ez szerintem nem tul fair, de legalább caprisnál van. te mit beszéltél vele?
Most beszéltem vele, hogy akkor mi a helyzet. Aszonta fel akart hivni, miután beszélt velem és lefoglalóztam(utaltam a számlájára), de nem tudott, mivel nem irta ki a számod a telefonja.
Én vállaltam a kockázatot, hogy rozsdakupacot veszek ismeretlenül és utalok olyannak pénzt akit nem is ismerek.
Ha tudtam volna, hogy te vagy az érdeklődő, természetesen elállok a biznisztől. Szerintem nem volt inkorrekt, ha én eladnék valamit és valaki foglalózna rögtön, akkor annak adnám aki először fizet. Te is meg én is vadidegenek vagyunk a szemében, - mivel nem tud visszahívni -
ezért fenn állt a lehetőség, hogy te sose mész el érte(nem TE, hanem ugy általánosságban értem).

Nekem ugyanúgy szükségem van a váltóra is mint neked, azért egy type 5 az type 5.
Sajnálom, hogy így alakult, de nem érzem se az eladót se magamat sárosnak.
Én az eladót annyiban igen, hogy ha tölem nem kér foglalót azért hogy megtartsa nekem amig tudunk találkozni, akkor annyiban ne adja oda másnak. Meg én akartam mondani a telszámot, de ö nem akart hivni, majd keressem én szerdán. De egyébként az lehetett a szitu szerintem, hogy te nem alkudtál, mert én 25 pénzben egyeztem meg vele, hogy pénteken elhozom. Gondolom ő meg ha te a 30-at kifizeted érte egyből nyerő vagy. Csak ha most valaki beígér neki 35-öt akkor neked se lesz mocid? ez azért kicsit unfair. de mindegy, legalább jó helyre kerül, a k-jet nekem ugysem kellett volna, a pénzem is megmarad, érte se kell menni, max megcsinálom azt a type 5 váltót ami még otthon van... Természetesen harag nincs belőle, ennél azért kulturáltabbak vagyunk. Már csak azért szorítok, hogy tényleg type 5 legyen. mert azt meg tudta mondani az ember hogy nem a csattogos (nincs kivülről rudazat), de lehet még az type 3 is, ami pl Pudvának van, az akkor nem annyira nyerő...