Page 12 of 12

Posted: Thu Mar 01, 2007 8:51 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:Image
Image
igen szép rajzok, ha nem laknál ilyen messze veled rajzoltatnám meg a dolgokat a havernak, mert az enyémet alig birja kiolvasni :lol: :lol:

viszont a poli szilent (külsö és belső is) 2 darabból áll, mert ha egy darabból lenne nem tudnád átnyomni a lengőkaron. van itt két kép, én ezeket mértem le, sajnos elég kicsik, de a http://www.deflex.co.uk oldalon megnézhetők:

Image
Image

előtúrom a méreteket és közkincsé teszem...

Posted: Thu Mar 01, 2007 10:46 pm
by szszaby
A belső nekem is két darabos azt be lehet rakni a méret szerint, viszont a stabgumi az tényleg nem menne be.

Re: Tuning lengőkar

Posted: Thu Nov 22, 2007 8:12 am
by Dartonit
bogyo28 wrote: Image
Ez minek a kormányműve? Sierráé? Csak mert jó lenne a Capri kormányműve helyett valami csavaros megoldást találni. Nem túl jó ez a gumiágyas megoldás, és már nagyon unom a kormányremegést.

Re: Tuning lengőkar

Posted: Thu Nov 22, 2007 9:00 am
by Peti
2.8i Caprié.

Re: Tuning lengőkar

Posted: Thu Nov 22, 2007 9:15 am
by Nitrobuster
Capripower wrote:2.8i Caprié.
Pontosabban szervókormány.
Elég ritka és általában nem is jó ráadásul a felújításuk körülményes.
Bölcső csere kell hozzá.

Re: Tuning lengőkar

Posted: Thu Nov 22, 2007 10:50 am
by Dartonit
Nitrobuster wrote:
Capripower wrote:2.8i Caprié.
Pontosabban szervókormány.
Elég ritka és általában nem is jó ráadásul a felújításuk körülményes.
Bölcső csere kell hozzá.
Az szopás. Csak azért kérdeztem, mert van nálam egy Sierra kormánymű, és az is ilyen. Az talán csereszabatos lehet a szervós bölcsővel?

Posted: Thu Nov 22, 2007 4:29 pm
by tomtom
röviden: nem.
bővebben: más a felfogatása az egész kormányműnek (a sierráé oda esik, ahol a fenti képen a bölcső középvonala van), annak érdekében, hogy a bölcsővel majdnem egy szintbe tudják hozni, hogy elférjen a moci. ez lenne a kisebb probléma, mert egy próba erejéig gyorskötöző szalaggal is fel lehetne rakni, miután a tartó szemeket eltávolítod flexel. vagy fűrésszel. vagy hidegvágóval. vagy bánomisénmivel. mindegy. továbbá még mindig ott a probléma, hogy a capri k.mű behajtó tengelye (kormányoszlop) érintő irányból fut bele az öntvényházba felülről, a sierrán pedig, ha emlékeim nem csalnak, alulról, ami további szintezési nehézséget eredményez installálásakor. kérdéses, hogy esetleg a motor emelésével lehet-e kompenzálni a motor-k.mű szintbeli átfedettségét.
magam is foglalkoztam a kérdéssel egy időben, de véletlenül belebotlottam egy gyári capri k.műbe, és utánna nem fektettem energiát a projectbe, de érdekelnének tapasztalatok ezzel kapcsolatosan, mivel sierráé sok van, a capriké meg előbb-utóbb kikopnak. (javítsatok ki, ha vmi. hüleséget írtam, mert emlékezetből -ami nem a legjobb- írtam eztazt.)