elektromossag
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bartfay
- szerszámadogató
- Posts: 23
- Joined: Tue Oct 16, 2007 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Contact:
Re: elektromossag
Sziasztok!
Hétvégén addig "szereltem" a gépet míg végül sikerült kigubancolni mindent. Ki kellett cserélni pár biztositékot, sarut, meg az elakadás jelző kapcsolót is kicsit feltuningoltam megragaztottam. Most működik minden tökéletesen. Kérdés csak az hogy meddig? félek, hogy a kapcsoló nem fogja sokáig bírni a ragasztást, és a biztitábla is eléggé romos állapotban van.
A szétszedem letisztogatom (kontakt-spray) megoldás bevállt :)
Hétvégén addig "szereltem" a gépet míg végül sikerült kigubancolni mindent. Ki kellett cserélni pár biztositékot, sarut, meg az elakadás jelző kapcsolót is kicsit feltuningoltam megragaztottam. Most működik minden tökéletesen. Kérdés csak az hogy meddig? félek, hogy a kapcsoló nem fogja sokáig bírni a ragasztást, és a biztitábla is eléggé romos állapotban van.
A szétszedem letisztogatom (kontakt-spray) megoldás bevállt :)
Bartfay
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: elektromossag
kérdés: az alábbi alkatrész mi, és vajon honnan vettem ki? (valószínű a műszerfal mögött volt valahol)
valamint, a "radiátor" felső részén van 3 csúszósaru, nem vezetéken hanem egymás mellet rajta, találtam arrafelé 3 sarut ami elvileg passzolna oda...mik lehetnek azok? test? vagy épp az a 3 saru menne a fent kérdezett alkatrészre?
...minden esetre ma este fél 10kor felbőgött a motor 8)
valamint, a "radiátor" felső részén van 3 csúszósaru, nem vezetéken hanem egymás mellet rajta, találtam arrafelé 3 sarut ami elvileg passzolna oda...mik lehetnek azok? test? vagy épp az a 3 saru menne a fent kérdezett alkatrészre?
...minden esetre ma este fél 10kor felbőgött a motor 8)

"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: elektromossag
a radiátor felső részén levő 3 csati a ventillátor csatija, azazhogy a fütésmotor ellenállása, ami a motor elött van. megy rá 2 vezeték a kapcsolótól (lassu és gyors fokozat) a 3. vezeték pedig a motor pozitiv szála. a motorból pedig lóg ki még egy kerek csati, az a test...nyujoe wrote:valamint, a "radiátor" felső részén van 3 csúszósaru, nem vezetéken hanem egymás mellet rajta, találtam arrafelé 3 sarut ami elvileg passzolna oda...mik lehetnek azok? test? vagy épp az a 3 saru menne a fent kérdezett alkatrészre?
...minden esetre ma este fél 10kor felbőgött a motor 8)
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: elektromossag
kösziBogyo28 wrote:a radiátor felső részén levő 3 csati a ventillátor csatija, azazhogy a fütésmotor ellenállása, ami a motor elött van. megy rá 2 vezeték a kapcsolótól (lassu és gyors fokozat) a 3. vezeték pedig a motor pozitiv szála. a motorból pedig lóg ki még egy kerek csati, az a test...

"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- stpetya
- egyedülisszerelhet
- Posts: 512
- Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Üllő
Re: elektromossag
Az mi a picstől lehet hogy újra meg újra beégnek a gyujtásfedél érintkezői?
Túláram? Mi okozhatja túláramot?
Túláram? Mi okozhatja túláramot?
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: elektromossag
hm.
kondi? (ha a kábelek, gyertyák jók,)

kondi? (ha a kábelek, gyertyák jók,)
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: elektromossag
ha megszakítós a cucc, akkor megszakító és kondi csere. ha jót akarsz olyan megszakítót vegyél, amiben a kis kontaktot lökdösö basz bakelitből van nem pedig sima müanyagból. nekem a sima müanyag már többszőr megolvadt a melegtől és elment a megszakítóhézag, ez ugye bakelit esetén nem tud előfordulni. a bosch megszakító ilyen, de lehet hogy más tipusban is kapható megfelelő....stpetya wrote:Az mi a picstől lehet hogy újra meg újra beégnek a gyujtásfedél érintkezői?
Túláram? Mi okozhatja túláramot?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: elektromossag
Tengermély tiszteletem az uraknak !!
Oly kérdésem volna önökhöz hogy esetleg meg-e tudná mondani valamelyikük, hogy a 2.3 v_6 os mociba milyen SZÁMÚ gyertya való
a Motorcraft gyertya szám érdekelne elsősorban.

Oly kérdésem volna önökhöz hogy esetleg meg-e tudná mondani valamelyikük, hogy a 2.3 v_6 os mociba milyen SZÁMÚ gyertya való
a Motorcraft gyertya szám érdekelne elsősorban.


- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: elektromossag
Evvel csak az a probléma, hogy a Ford volt oly szives 1-2 évente megváltoztatni a számokat. Az én dokumentációm szerint az utolsó száma, az AGR 22C.Natalie Driver Gabe wrote:Tengermély tiszteletem az uraknak !!
Oly kérdésem volna önökhöz hogy esetleg meg-e tudná mondani valamelyikük, hogy a 2.3 v_6 os mociba milyen SZÁMÚ gyertya való
a Motorcraft gyertya szám érdekelne elsősorban.
![]()
![]()
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: elektromossag
Nem kimondottan 2.3-as. Hanem az amcsi 2.8-ba valót találtam. Nem tudom, hogy jó-e a kölni cuccba mert néhol 14-es kulcsnyílással írják az meg a lima.
Motorcraft SP436
Motorcraft AGS32CF4
Motorcraft SP436
Motorcraft AGS32CF4
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Midnight Blue
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 133
- Joined: Tue Jun 07, 2005 11:48 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Tatabánya
Re: elektromossag
AGR 22C kell!!! 760-885 Ft-ig. Kedvezmény nélkül. Persze darabja.Natalie Driver Gabe wrote:Köszönöm szépen.
Árakat esetleg tud valaki ?,

Az Isteni Capri !
Re: elektromossag
KöszikeMidnight Blue wrote:AGR 22C kell!!! 760-885 Ft-ig. Kedvezmény nélkül. Persze darabja.Natalie Driver Gabe wrote:Köszönöm szépen.
Árakat esetleg tud valaki ?,
Utánajárok
- VipeR-T
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 151
- Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, Balaton
Re: elektromossag
Hahó! Off autó, Ford Focus, 1999, 1.8 TDDi, 90Lovas. Az lenne a kérdésem, hátha valaki utána tud nézni, ennél a típusnál a gázpedálról mint elektromos jel, csak a pozíció jön le feszültségként? Mert szokott lenni ha jól tudom még egy alapállás kapcsoló, meg egy teljes terhelés kapcsoló. Szóval az érdekelne, hogy ezen lejön-e egyszerűen a teljes állás mint egy kapcsolt jel, vagy mindenképp a pozíciót kell figyelnem? Köszönöm, hali!
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;