Page 12 of 17

Re: elektromossag

Posted: Tue Mar 31, 2009 8:50 am
by Bartfay
Sziasztok!

Hétvégén addig "szereltem" a gépet míg végül sikerült kigubancolni mindent. Ki kellett cserélni pár biztositékot, sarut, meg az elakadás jelző kapcsolót is kicsit feltuningoltam megragaztottam. Most működik minden tökéletesen. Kérdés csak az hogy meddig? félek, hogy a kapcsoló nem fogja sokáig bírni a ragasztást, és a biztitábla is eléggé romos állapotban van.

A szétszedem letisztogatom (kontakt-spray) megoldás bevállt :)

Re: elektromossag

Posted: Thu Jun 04, 2009 10:44 pm
by nyujoe
kérdés: az alábbi alkatrész mi, és vajon honnan vettem ki? (valószínű a műszerfal mögött volt valahol)
Kép017.jpg
Kép018.jpg
Kép019.jpg
valamint, a "radiátor" felső részén van 3 csúszósaru, nem vezetéken hanem egymás mellet rajta, találtam arrafelé 3 sarut ami elvileg passzolna oda...mik lehetnek azok? test? vagy épp az a 3 saru menne a fent kérdezett alkatrészre?

...minden esetre ma este fél 10kor felbőgött a motor 8) :laza:

Re: elektromossag

Posted: Fri Jun 05, 2009 9:36 am
by Bogyo28
nyujoe wrote:valamint, a "radiátor" felső részén van 3 csúszósaru, nem vezetéken hanem egymás mellet rajta, találtam arrafelé 3 sarut ami elvileg passzolna oda...mik lehetnek azok? test? vagy épp az a 3 saru menne a fent kérdezett alkatrészre?

...minden esetre ma este fél 10kor felbőgött a motor 8) :laza:
a radiátor felső részén levő 3 csati a ventillátor csatija, azazhogy a fütésmotor ellenállása, ami a motor elött van. megy rá 2 vezeték a kapcsolótól (lassu és gyors fokozat) a 3. vezeték pedig a motor pozitiv szála. a motorból pedig lóg ki még egy kerek csati, az a test...

Re: elektromossag

Posted: Fri Jun 05, 2009 9:18 pm
by nyujoe
Bogyo28 wrote:a radiátor felső részén levő 3 csati a ventillátor csatija, azazhogy a fütésmotor ellenállása, ami a motor elött van. megy rá 2 vezeték a kapcsolótól (lassu és gyors fokozat) a 3. vezeték pedig a motor pozitiv szála. a motorból pedig lóg ki még egy kerek csati, az a test...
köszi :oops:

Re: elektromossag

Posted: Thu Oct 15, 2009 1:40 pm
by stpetya
Az mi a picstől lehet hogy újra meg újra beégnek a gyujtásfedél érintkezői?
Túláram? Mi okozhatja túláramot?

Re: elektromossag

Posted: Thu Oct 15, 2009 2:04 pm
by tomtom
hm. :smt017
kondi? (ha a kábelek, gyertyák jók,)

Re: elektromossag

Posted: Thu Oct 15, 2009 2:09 pm
by Bogyo28
stpetya wrote:Az mi a picstől lehet hogy újra meg újra beégnek a gyujtásfedél érintkezői?
Túláram? Mi okozhatja túláramot?
ha megszakítós a cucc, akkor megszakító és kondi csere. ha jót akarsz olyan megszakítót vegyél, amiben a kis kontaktot lökdösö basz bakelitből van nem pedig sima müanyagból. nekem a sima müanyag már többszőr megolvadt a melegtől és elment a megszakítóhézag, ez ugye bakelit esetén nem tud előfordulni. a bosch megszakító ilyen, de lehet hogy más tipusban is kapható megfelelő....

Re: elektromossag

Posted: Thu Oct 15, 2009 2:57 pm
by stpetya
Akkor csere. Köszönöm!

Re: elektromossag

Posted: Tue Nov 10, 2009 4:17 pm
by Natalie Driver Gabe
Tengermély tiszteletem az uraknak !!

Oly kérdésem volna önökhöz hogy esetleg meg-e tudná mondani valamelyikük, hogy a 2.3 v_6 os mociba milyen SZÁMÚ gyertya való
a Motorcraft gyertya szám érdekelne elsősorban.

:ru: :ru: :wink:

Re: elektromossag

Posted: Tue Nov 10, 2009 4:53 pm
by Süni
Natalie Driver Gabe wrote:Tengermély tiszteletem az uraknak !!

Oly kérdésem volna önökhöz hogy esetleg meg-e tudná mondani valamelyikük, hogy a 2.3 v_6 os mociba milyen SZÁMÚ gyertya való
a Motorcraft gyertya szám érdekelne elsősorban.

:ru: :ru: :wink:
Evvel csak az a probléma, hogy a Ford volt oly szives 1-2 évente megváltoztatni a számokat. Az én dokumentációm szerint az utolsó száma, az AGR 22C.

Re: elektromossag

Posted: Wed Nov 11, 2009 10:39 am
by Nitrobuster
Nem kimondottan 2.3-as. Hanem az amcsi 2.8-ba valót találtam. Nem tudom, hogy jó-e a kölni cuccba mert néhol 14-es kulcsnyílással írják az meg a lima.

Motorcraft SP436
Motorcraft AGS32CF4

Re: elektromossag

Posted: Wed Nov 11, 2009 6:00 pm
by Natalie Driver Gabe
Köszönöm szépen.

Árakat esetleg tud valaki ?,

Re: elektromossag

Posted: Wed Nov 11, 2009 9:21 pm
by Midnight Blue
Natalie Driver Gabe wrote:Köszönöm szépen.

Árakat esetleg tud valaki ?,
AGR 22C kell!!! 760-885 Ft-ig. Kedvezmény nélkül. Persze darabja. :lol:

Re: elektromossag

Posted: Thu Nov 12, 2009 9:03 am
by Natalie Driver Gabe
Midnight Blue wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:Köszönöm szépen.

Árakat esetleg tud valaki ?,
AGR 22C kell!!! 760-885 Ft-ig. Kedvezmény nélkül. Persze darabja. :lol:
Köszike
Utánajárok

Re: elektromossag

Posted: Mon Mar 01, 2010 2:32 pm
by VipeR-T
Hahó! Off autó, Ford Focus, 1999, 1.8 TDDi, 90Lovas. Az lenne a kérdésem, hátha valaki utána tud nézni, ennél a típusnál a gázpedálról mint elektromos jel, csak a pozíció jön le feszültségként? Mert szokott lenni ha jól tudom még egy alapállás kapcsoló, meg egy teljes terhelés kapcsoló. Szóval az érdekelne, hogy ezen lejön-e egyszerűen a teljes állás mint egy kapcsolt jel, vagy mindenképp a pozíciót kell figyelnem? Köszönöm, hali!