Page 12 of 17
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Tue Apr 10, 2012 9:05 am
by driver
Szabynak igaza van, a co csavarokkal tudod beállitani a kellő keveréket. Ha szerencséd van akkor olyan karbitalpad van amin mindkét oldalon van beállitó csavar.
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Tue Apr 10, 2012 9:30 am
by Tibi
Jól szól ez is !
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Tue Apr 10, 2012 9:32 am
by Bogyo28
a főzés jó tud lenni, Cila is azzal rakta rendbe legutobb a karbit. 2 óra rotyogtatás egy kis vízkőoldós löttyben, rosszabb nem lesz tőle...
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Tue Apr 10, 2012 7:57 pm
by daytona
Az elogyujtasod jo?
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Tue Apr 10, 2012 10:10 pm
by Blant
A ritmikus ingadozást a következők okozhatják szerintem:
Rossz a benzinszint az úszóházban:
-rossz tűszelep,
-rossz úszóbeállítás,
-lennakadt úszó,
-eldugult visszafolyó
Szar az AC: nézd meg, hogy ha lehúzod a csövet és indítózol, akkor egyenletesen nyomja-e a Benyát.
Amúgy legjobb, ha megkeresed Arva Bandi bácsit :)
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Mon Apr 16, 2012 4:17 pm
by tomtom
a videón az látszik, hogy a jobb oldalba dől a benya VAGY már eltekergettétek a jó istent is és a bal oldal nem kap anyagot.
itt megtalálsz mindent a beállításhoz:
http://www.ruddies-berlin.de/35EEiT.htm
utána nézd meg a vákumcsöveket (kösd le a fékrásegítőt próbakép, hogy nincs-e átszakadva a membrán! az előgyújtás szabályozó vákumdobozt is!)
blant által ajánlott vizsgálatok szintén elvégzendők.
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Mon Apr 16, 2012 9:04 pm
by VipeR-T
Urak, az létezik hogy nincs CO állító csavar a karbin? Faterral beszéltem az előbb, ő mondta. (Kicsi bemutatkozást is belevinnék a topikba, mielőtt pöcsnek néztek, hogy miért haladok ilyen lassan: egy ideje én is külföldön dolgozom, aztán 2-3 hetente van csak egy intenzív hétvégém az autókra, ezért ilyen szakaszos a szotri újabban. ) Szóval CO csavar nuku.
A beállításokat reményeim szerint a 27. utáni hétvégén tudom eszközölni, akkor megyek haza legközelebb. Amiket Blant írt, teljesen logikusnak tűnik, de abban szinte 100% biztos vagyok, hogy az AC-m szakaszosan szállít. Bár őszintén megmondva én ezt normálisnak gondoltam, működési elvéből fakadóan. Majd csinálok videot és bemutatom, hogy normális mértékű-e még.
Az meg, hogy a jobb oldal jobban dolgozik, nem tudom mitől van, amióta nálam az autó, ez ilyen volt. Egyébként megy a bal oldal is, de tény, hogy sokkal kevesebb kipugázzal operál. Igazából így, hogy a Sierrának kész lett a motorja, most köpöm magam szemközt, hogy a Caprin még egy kompressziót sem mértem

Simán offos lehet a motor.
Mindegy, mióta mentem kicsit a 2.8i-vel, gyanús, hogy nem sokáig marad 2.0 az "öreg" sem. De ez még a jövő zenéje...
Ja Bogyó: megjavult a fordszámmérőm, köszi a tippet, így, hogy elmondtad, hogy hova kell kötni a trafón, mindjárt megjavult :) Most kibasztam 290Ft-ot fölöslegesen kondikra :) (Ablakemelő-szerkezet és jobbos tükör működik akkor esetleg?)
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Tue Apr 17, 2012 12:38 pm
by Bogyo28
VipeR-T wrote:Ja Bogyó: megjavult a fordszámmérőm, köszi a tippet, így, hogy elmondtad, hogy hova kell kötni a trafón, mindjárt megjavult :) Most kibasztam 290Ft-ot fölöslegesen kondikra :) (Ablakemelő-szerkezet és jobbos tükör működik akkor esetleg?)
nincsmit és persze...
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Sun May 06, 2012 10:14 pm
by VipeR-T
Hali, itt ismét én. Na, jelentem, Capri összeállt. Az elmúlt hetekben fater megállás nélkül karbit pucolt, rakott össze, szedett szét, mert olyan nincs, hogy valamit nem tud megcsinálni. Úgyhogy most már jó a cucc, bár az alapjárat még mindig oszcillál kicsit, de csak ha már a szívató kinyitott. Teljesítmény rendben van, úgyhogy ez így marad. Visszatettem a Ghia felniket is, egyelőre jobb híján. Na, de a lényeg, így hétvégén sikerült többet menni a vassal. Sajnálatos fejlemény, hogy a főtengelyszimmeringnél szórja az olajat szépen, úgyhogy azt vissza kell szedni (cserélve lett összerakás előtt). Illetve, hogy a folyási hely vizsgálatakor fater sajnos túlhúzta a műszerfalhoz vezető olajcső hollanderjét, így az elreped, így ott most dől az olaj. Ledugóztuk a donor 2.8-ból vett sima gombával a tesztek erejéig. További gond, hogy legnagyobb gondosságom ellenére is úgy fest, hogy a viszkó feladta, mert a kocsi erősen melegszik. Vízszint rendben, hűtő dugulásmentes, így csak a ventire tudok gyanakodni. Ezen kívül, ahogy eddig is tudtam, a hátsó híd gyakorlatilag nem rugózik, úgyhogy azt még cserélni kell majd (túl keményre lett benne cserélve egy lap). Ami viszont biztató, hogy ennek ellenére sincs egyetlen nyöszörgő, zörgő, kopogó hang sem sehonnan, az autó elképesztően jól össze lett rakva. Apróbb fényezési hibák vannak rajta, amiket javítani kell, meg még pár apróság, és késznek nyilvánítom. Meg egy felni szett. Érdekelne Mangels Triangular vagy Dotz Dakar felni 15-ös méretben, ha tud valaki.
Ide folytatnám a Sierra történetét is. A motor összeállt, azzal is mentem pár km-t hétvégén. Hát, érezni hogy nem egy restaurált darab, borzasztóan lóg-zörög mindene, futómű, kormányzás, fék vonalon, úgyhogy télire valószínűleg szét kell kapni mégiscsak. Illetve Ő is melegszik nagyon, gondolom itt is viszkó a ludas. Szervoszivattyúm elképesztő hangokat ad, de nem volt idegzetem most foglalkozni vele. Mindenesetre az ereje továbbra is elképesztő a Capri után. Illetve bármi után. Felfoghatatlanul lineáris, imádom. És még mindig előbb fosok be, minthogy akár aszfalton, akár murván elbizonytalanodjon kanyarban.
U.i: Bocsánat mindenkitől (Süni, Bogyó) hogy nem voltam alkatrészekért, ismét egy utolsó pillanatban kiderült hazautam volt, remélem, a következő előtt tudunk egyeztetni.
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Sun May 06, 2012 10:50 pm
by proteus
Gratula hozzá, barátian néz ki!
Tegyél fel majd pár képet a műszerfalról, belsőről meg a motortérről is.
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Sun May 06, 2012 10:53 pm
by szszaby
Gratula hozzá.
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Sun May 06, 2012 11:51 pm
by daytona
Gratulalok en is, sok boldog kilometert!!

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Mon May 07, 2012 7:10 am
by Tibi
Gratulálok, nagy projekt volt ez !
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Mon May 07, 2012 11:13 am
by Pudva
Pepec lett !

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Mon May 07, 2012 11:15 am
by Süni