Mk1 Escort 6.7 V8

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Post by Peti »

gigford wrote:Az escort várakozáson felül teljesített a nagy meleg és kezdő automataváltós próbálkozásaim ellenére.

Elsöre egy gyengusz 15.4 jött össze, majd 14.5, 14.3, 14.0 és a nap végére ment egy 13.7et(8.6 1/8). Utóbbi négy idöhöz 150es célvonali tartozik.
Legjobb 60 láb 1.9.

Semmi nem tört el, futómű, alváz, minden szépen bírta.

Gyári motorbelsövel, dobozbol rátett karbival(minimális hangolás) szerintem nem olyan rossz ez a 13.7 első versenyen. Elégedett vagyok.

Képek, videók hamarosan.
Szép eredmény elsőre! :smt023 És a lényeg, hogy minden jól bírta! Jól összehoztátok ezt a kis gépet, minden elismerésem srácok! :smt038
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Post by Nitrobuster »

gigford wrote:
Nitrobuster wrote:
szszaby wrote:Ma megvolt az első verseny, semmilyen műszaki probléma nem volt az autóval. Szépen fut, nem ráz, nem ugrál, pattog, egyszóval sikeresen vette az első akadályt. :ba: :ba: :ba:
Grat a szerkezethez. Sokat gondolom nem aludtál, hogy kész legyen. Legalább a matt gyorsan szárad. :lol:
A nagy semmit tevésben elfelejtettem menni lacházára, de majd legközelebb tekerünk eggyet. :burn:
Tényleg ez most sima szívó, vagy palack is van benne?
Hát lacházára jöhettél volna, de elég egyedül érezted volna magad, mivel a verseny madarason volt :lol:

Sima szívó üzemmódban operált.

Valami árulás történt azt hittem, hogy madáron Adrenalin Dragbike EB lesz, de lehet az escort motor kategoria :lol: Elsőre tényleg jó az idő talán a célvonali egy picit kevésnek tűnik 160-170 az reálisabb lenne, de egy biztos, hogy tuti jól tapad.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Post by gigford »

Igen, az nekünk is feltünt, hogy a célvonali valahogy kevés ehhez az idöhöz.

A 14.5 és a 13.7 idöhöz is ugyanolyan 150es célvonali tartozik, a 60 láb 3 tizeddel jobb az utóbbinál.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Post by szszaby »

Nitrobuster wrote: Valami árulás történt azt hittem, hogy madáron Adrenalin Dragbike EB lesz, de lehet az escort motor kategoria :lol:
Szombaton volt a Road Service kupa amiben az autósok indulnak.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Post by TÉCSÉ »

Peti wrote:
gigford wrote:Az escort várakozáson felül teljesített a nagy meleg és kezdő automataváltós próbálkozásaim ellenére.

Elsöre egy gyengusz 15.4 jött össze, majd 14.5, 14.3, 14.0 és a nap végére ment egy 13.7et(8.6 1/8). Utóbbi négy idöhöz 150es célvonali tartozik.
Legjobb 60 láb 1.9.

Semmi nem tört el, futómű, alváz, minden szépen bírta.

Gyári motorbelsövel, dobozbol rátett karbival(minimális hangolás) szerintem nem olyan rossz ez a 13.7 első versenyen. Elégedett vagyok.

Képek, videók hamarosan.
Szép eredmény elsőre! :smt023 És a lényeg, hogy minden jól bírta! Jól összehoztátok ezt a kis gépet, minden elismerésem srácok! :smt038
@ Szaby : GRATULA (ismét) ... :wink:

@ Peti : Khmmmm ... ez az autó ami az avatarod Summerville-ben (South Carolina) parkol , tőled (Hawaii) laza 1000egynéhányszáz kilóméterre - ja és nem Te nyered a licitet , egyenlőre legalábbis .... :wink: :twisted: :mrgreen:
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Post by Peti »

TÉCSÉ wrote:@ Peti : Khmmmm ... ez az autó ami az avatarod Summerville-ben (South Carolina) parkol , tőled (Hawaii) laza 1000egynéhányszáz kilóméterre - ja és nem Te nyered a licitet , egyenlőre legalábbis .... :wink: :twisted: :mrgreen:
Te kis szemfüles... 8)
Kezdek szimpatizálni ezzel a V8-as Caprival. Több esélyem van itt egy ilyenre mint egy európaira.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1981-MER ... 06.c0.m245" onclick="window.open(this.href);return false;
2500 $-ért már elég jót lehetne venni. Igaz konkrétan ez tényleg messze van, a szállítás még 2000 $ lenne... Meglátjuk mit hoz a jövő. Egy tűrhető '65-66-os Mustang 2x ennyi...
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Post by Süni »

Nagyon grat ! Több kép esetleg ? :roll:
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Post by szszaby »

Festés péntek délután:
P1030435.JPG
P1030442.JPG
Péntek éjjel fél egykor lett kész, vagyis már szombat volt:
P1030447.JPG
P1030446.JPG
Verseny közben:
2.jpg
Verseny után elégedett arccal:
1.jpg
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Post by Süni »

Brutál állat ! Nem vagytok normálisak, az tuti ! :ru: :mrgreen:
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Post by holecz »

És az a géptető... :ru:
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Post by Pudva »

holecz wrote:És az a géptető... :ru:
azt csináltátok, vagy vettétek?
és bámult a nép mint a fene mi?? 8)
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Post by szszaby »

Pudva wrote:
holecz wrote:És az a géptető... :ru:
azt csináltátok, vagy vettétek?
és bámult a nép mint a fene mi?? 8)
Vásárolva lett a géptető és a púp is, én meg egyesítettem a kettőt.
Nézőközönség volt rendesen, sokszor alig látszott ki a kocsi.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Post by Süni »

szszaby wrote: Vásárolva lett a géptető és a púp is, én meg egyesítettem a kettőt.
Volt mindkettő a kezemben, van vagy 7 kiló a kettő együtt.... :roll:
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Post by Nitrobuster »

Egy hülye kérdés a végére :D .Szaby ezt mivel fújtad?
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Post by szszaby »

Fekete és szürke alapozó keveréke. Ezért lett ilyen sötét szürke.
Ford Capri MkI Essex
Post Reply