Page 13 of 27

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Sun Aug 23, 2009 10:37 pm
by Peti
gigford wrote:Az escort várakozáson felül teljesített a nagy meleg és kezdő automataváltós próbálkozásaim ellenére.

Elsöre egy gyengusz 15.4 jött össze, majd 14.5, 14.3, 14.0 és a nap végére ment egy 13.7et(8.6 1/8). Utóbbi négy idöhöz 150es célvonali tartozik.
Legjobb 60 láb 1.9.

Semmi nem tört el, futómű, alváz, minden szépen bírta.

Gyári motorbelsövel, dobozbol rátett karbival(minimális hangolás) szerintem nem olyan rossz ez a 13.7 első versenyen. Elégedett vagyok.

Képek, videók hamarosan.
Szép eredmény elsőre! :smt023 És a lényeg, hogy minden jól bírta! Jól összehoztátok ezt a kis gépet, minden elismerésem srácok! :smt038

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Mon Aug 24, 2009 7:46 am
by Nitrobuster
gigford wrote:
Nitrobuster wrote:
szszaby wrote:Ma megvolt az első verseny, semmilyen műszaki probléma nem volt az autóval. Szépen fut, nem ráz, nem ugrál, pattog, egyszóval sikeresen vette az első akadályt. :ba: :ba: :ba:
Grat a szerkezethez. Sokat gondolom nem aludtál, hogy kész legyen. Legalább a matt gyorsan szárad. :lol:
A nagy semmit tevésben elfelejtettem menni lacházára, de majd legközelebb tekerünk eggyet. :burn:
Tényleg ez most sima szívó, vagy palack is van benne?
Hát lacházára jöhettél volna, de elég egyedül érezted volna magad, mivel a verseny madarason volt :lol:

Sima szívó üzemmódban operált.

Valami árulás történt azt hittem, hogy madáron Adrenalin Dragbike EB lesz, de lehet az escort motor kategoria :lol: Elsőre tényleg jó az idő talán a célvonali egy picit kevésnek tűnik 160-170 az reálisabb lenne, de egy biztos, hogy tuti jól tapad.

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Mon Aug 24, 2009 8:32 am
by gigford
Igen, az nekünk is feltünt, hogy a célvonali valahogy kevés ehhez az idöhöz.

A 14.5 és a 13.7 idöhöz is ugyanolyan 150es célvonali tartozik, a 60 láb 3 tizeddel jobb az utóbbinál.

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Mon Aug 24, 2009 9:43 am
by szszaby
Nitrobuster wrote: Valami árulás történt azt hittem, hogy madáron Adrenalin Dragbike EB lesz, de lehet az escort motor kategoria :lol:
Szombaton volt a Road Service kupa amiben az autósok indulnak.

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Mon Aug 24, 2009 9:02 pm
by TÉCSÉ
Peti wrote:
gigford wrote:Az escort várakozáson felül teljesített a nagy meleg és kezdő automataváltós próbálkozásaim ellenére.

Elsöre egy gyengusz 15.4 jött össze, majd 14.5, 14.3, 14.0 és a nap végére ment egy 13.7et(8.6 1/8). Utóbbi négy idöhöz 150es célvonali tartozik.
Legjobb 60 láb 1.9.

Semmi nem tört el, futómű, alváz, minden szépen bírta.

Gyári motorbelsövel, dobozbol rátett karbival(minimális hangolás) szerintem nem olyan rossz ez a 13.7 első versenyen. Elégedett vagyok.

Képek, videók hamarosan.
Szép eredmény elsőre! :smt023 És a lényeg, hogy minden jól bírta! Jól összehoztátok ezt a kis gépet, minden elismerésem srácok! :smt038
@ Szaby : GRATULA (ismét) ... :wink:

@ Peti : Khmmmm ... ez az autó ami az avatarod Summerville-ben (South Carolina) parkol , tőled (Hawaii) laza 1000egynéhányszáz kilóméterre - ja és nem Te nyered a licitet , egyenlőre legalábbis .... :wink: :twisted: :mrgreen:

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Tue Aug 25, 2009 12:42 am
by Peti
TÉCSÉ wrote:@ Peti : Khmmmm ... ez az autó ami az avatarod Summerville-ben (South Carolina) parkol , tőled (Hawaii) laza 1000egynéhányszáz kilóméterre - ja és nem Te nyered a licitet , egyenlőre legalábbis .... :wink: :twisted: :mrgreen:
Te kis szemfüles... 8)
Kezdek szimpatizálni ezzel a V8-as Caprival. Több esélyem van itt egy ilyenre mint egy európaira.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1981-MER ... 06.c0.m245" onclick="window.open(this.href);return false;
2500 $-ért már elég jót lehetne venni. Igaz konkrétan ez tényleg messze van, a szállítás még 2000 $ lenne... Meglátjuk mit hoz a jövő. Egy tűrhető '65-66-os Mustang 2x ennyi...

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Tue Aug 25, 2009 3:56 pm
by Süni
Nagyon grat ! Több kép esetleg ? :roll:

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Tue Aug 25, 2009 8:36 pm
by szszaby
Festés péntek délután:
P1030435.JPG
P1030442.JPG
Péntek éjjel fél egykor lett kész, vagyis már szombat volt:
P1030447.JPG
P1030446.JPG
Verseny közben:
2.jpg
Verseny után elégedett arccal:
1.jpg

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Tue Aug 25, 2009 8:46 pm
by Süni
Brutál állat ! Nem vagytok normálisak, az tuti ! :ru: :mrgreen:

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Wed Aug 26, 2009 8:08 am
by holecz
És az a géptető... :ru:

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Wed Aug 26, 2009 11:22 am
by Pudva
holecz wrote:És az a géptető... :ru:
azt csináltátok, vagy vettétek?
és bámult a nép mint a fene mi?? 8)

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Wed Aug 26, 2009 11:32 am
by szszaby
Pudva wrote:
holecz wrote:És az a géptető... :ru:
azt csináltátok, vagy vettétek?
és bámult a nép mint a fene mi?? 8)
Vásárolva lett a géptető és a púp is, én meg egyesítettem a kettőt.
Nézőközönség volt rendesen, sokszor alig látszott ki a kocsi.

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Wed Aug 26, 2009 12:39 pm
by Süni
szszaby wrote: Vásárolva lett a géptető és a púp is, én meg egyesítettem a kettőt.
Volt mindkettő a kezemben, van vagy 7 kiló a kettő együtt.... :roll:

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Wed Aug 26, 2009 6:33 pm
by Nitrobuster
Egy hülye kérdés a végére :D .Szaby ezt mivel fújtad?

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Wed Aug 26, 2009 6:55 pm
by szszaby
Fekete és szürke alapozó keveréke. Ezért lett ilyen sötét szürke.