Page 13 of 27
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Posted: Sun Aug 23, 2009 10:37 pm
by Peti
gigford wrote:Az escort várakozáson felül teljesített a nagy meleg és kezdő automataváltós próbálkozásaim ellenére.
Elsöre egy gyengusz 15.4 jött össze, majd 14.5, 14.3, 14.0 és a nap végére ment egy 13.7et(8.6 1/8). Utóbbi négy idöhöz 150es célvonali tartozik.
Legjobb 60 láb 1.9.
Semmi nem tört el, futómű, alváz, minden szépen bírta.
Gyári motorbelsövel, dobozbol rátett karbival(minimális hangolás) szerintem nem olyan rossz ez a 13.7 első versenyen. Elégedett vagyok.
Képek, videók hamarosan.
Szép eredmény elsőre!

És a lényeg, hogy minden jól bírta! Jól összehoztátok ezt a kis gépet, minden elismerésem srácok!

Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Posted: Mon Aug 24, 2009 7:46 am
by Nitrobuster
gigford wrote:Nitrobuster wrote:
Grat a szerkezethez. Sokat gondolom nem aludtál, hogy kész legyen. Legalább a matt gyorsan szárad.
A nagy semmit tevésben elfelejtettem menni lacházára, de majd legközelebb tekerünk eggyet.
Tényleg ez most sima szívó, vagy palack is van benne?
Hát lacházára jöhettél volna, de elég egyedül érezted volna magad, mivel a verseny madarason volt
Sima szívó üzemmódban operált.
Valami árulás történt azt hittem, hogy madáron Adrenalin Dragbike EB lesz, de lehet az escort motor kategoria

Elsőre tényleg jó az idő talán a célvonali egy picit kevésnek tűnik 160-170 az reálisabb lenne, de egy biztos, hogy tuti jól tapad.
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Posted: Mon Aug 24, 2009 8:32 am
by gigford
Igen, az nekünk is feltünt, hogy a célvonali valahogy kevés ehhez az idöhöz.
A 14.5 és a 13.7 idöhöz is ugyanolyan 150es célvonali tartozik, a 60 láb 3 tizeddel jobb az utóbbinál.
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Posted: Mon Aug 24, 2009 9:43 am
by szszaby
Nitrobuster wrote:
Valami árulás történt azt hittem, hogy madáron Adrenalin Dragbike EB lesz, de lehet az escort motor kategoria
Szombaton volt a Road Service kupa amiben az autósok indulnak.
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Posted: Mon Aug 24, 2009 9:02 pm
by TÉCSÉ
Peti wrote:gigford wrote:Az escort várakozáson felül teljesített a nagy meleg és kezdő automataváltós próbálkozásaim ellenére.
Elsöre egy gyengusz 15.4 jött össze, majd 14.5, 14.3, 14.0 és a nap végére ment egy 13.7et(8.6 1/8). Utóbbi négy idöhöz 150es célvonali tartozik.
Legjobb 60 láb 1.9.
Semmi nem tört el, futómű, alváz, minden szépen bírta.
Gyári motorbelsövel, dobozbol rátett karbival(minimális hangolás) szerintem nem olyan rossz ez a 13.7 első versenyen. Elégedett vagyok.
Képek, videók hamarosan.
Szép eredmény elsőre!

És a lényeg, hogy minden jól bírta! Jól összehoztátok ezt a kis gépet, minden elismerésem srácok!

@ Szaby : GRATULA (ismét) ...
@ Peti : Khmmmm ... ez az autó ami az avatarod Summerville-ben (South Carolina) parkol , tőled (Hawaii) laza 1000egynéhányszáz kilóméterre - ja és nem Te nyered a licitet , egyenlőre legalábbis ....

Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Posted: Tue Aug 25, 2009 12:42 am
by Peti
Te kis szemfüles... 8)
Kezdek szimpatizálni ezzel a V8-as Caprival. Több esélyem van itt egy ilyenre mint egy európaira.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1981-MER ... 06.c0.m245" onclick="window.open(this.href);return false;
2500 $-ért már elég jót lehetne venni. Igaz konkrétan ez tényleg messze van, a szállítás még 2000 $ lenne... Meglátjuk mit hoz a jövő. Egy tűrhető '65-66-os Mustang 2x ennyi...
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Posted: Tue Aug 25, 2009 3:56 pm
by Süni
Nagyon grat ! Több kép esetleg ?

Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Posted: Tue Aug 25, 2009 8:36 pm
by szszaby
Festés péntek délután:
Péntek éjjel fél egykor lett kész, vagyis már szombat volt:
Verseny közben:
Verseny után elégedett arccal:
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Posted: Tue Aug 25, 2009 8:46 pm
by Süni
Brutál állat ! Nem vagytok normálisak, az tuti !

Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Posted: Wed Aug 26, 2009 8:08 am
by holecz
És az a géptető...

Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Posted: Wed Aug 26, 2009 11:22 am
by Pudva
holecz wrote:És az a géptető...

azt csináltátok, vagy vettétek?
és bámult a nép mint a fene mi?? 8)
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Posted: Wed Aug 26, 2009 11:32 am
by szszaby
Pudva wrote:holecz wrote:És az a géptető...

azt csináltátok, vagy vettétek?
és bámult a nép mint a fene mi?? 8)
Vásárolva lett a géptető és a púp is, én meg egyesítettem a kettőt.
Nézőközönség volt rendesen, sokszor alig látszott ki a kocsi.
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Posted: Wed Aug 26, 2009 12:39 pm
by Süni
szszaby wrote:
Vásárolva lett a géptető és a púp is, én meg egyesítettem a kettőt.
Volt mindkettő a kezemben, van vagy 7 kiló a kettő együtt....

Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Posted: Wed Aug 26, 2009 6:33 pm
by Nitrobuster
Egy hülye kérdés a végére :D .Szaby ezt mivel fújtad?
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Posted: Wed Aug 26, 2009 6:55 pm
by szszaby
Fekete és szürke alapozó keveréke. Ezért lett ilyen sötét szürke.