Page 13 of 15

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Fri Nov 12, 2010 11:40 pm
by szszaby
Zacy wrote:és a kétféle kipuff öntvényről amiről nem tudom hogy van e érdemleges különbség teljesítmény szempontjából.
Az egyikre egy henger a másikra két henger pufog.

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Sat Nov 13, 2010 5:15 pm
by Zacy
Van nekem triggeres gyújtáselosztóm, ha valakinek szüksége van rá elcserélném hasznos dologra, kinek mije van pü-ben megbeszéljük....
Elkészült a felirat is az autó hátuljára, nem volt egyszerű kiönteni.
gépháztető 036.jpg
gépháztető 040.jpg

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Sat Nov 13, 2010 9:38 pm
by szszaby
Miből van a felirat? Ha jól látom rövidebb mint az eredeti, vagy magasabb.

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Sat Nov 13, 2010 10:03 pm
by TÉCSÉ
Zacy wrote: Elkészült a felirat is az autó hátuljára, nem volt egyszerű kiönteni.
háááááát .................. :-?

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Sat Nov 13, 2010 10:40 pm
by Bogyo28
Zacy wrote:Van nekem triggeres gyújtáselosztóm, ha valakinek szüksége van rá elcserélném hasznos dologra, kinek mije van pü-ben megbeszéljük....
Elkészült a felirat is az autó hátuljára, nem volt egyszerű kiönteni.
gépháztető 036.jpg
gépháztető 040.jpg

én mindig is bunkó, ámde őszinte véleményalkotásomról voltam híres:

ez ugyan egyedi, nem fog még egy ilyen szembe jönni, meg hát dicsérendő az öntés és a hozzáadott munka, de a végerdményt nézve egy gondoloat motoszkál a fejemben: MINEK? nem tudom mennyi meló egy ilyet elkészíteni, de minden percért kár volt SZVSZ. a többi dolog fasza, szépen alakul a vas, de ezért kár volt melózni...

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Sun Nov 14, 2010 12:23 am
by FEFE
Bogyo28 wrote:
Zacy wrote:Van nekem triggeres gyújtáselosztóm, ha valakinek szüksége van rá elcserélném hasznos dologra, kinek mije van pü-ben megbeszéljük....
Elkészült a felirat is az autó hátuljára, nem volt egyszerű kiönteni.
gépháztető 036.jpg
gépháztető 040.jpg

én mindig is bunkó, ámde őszinte véleményalkotásomról voltam híres:

ez ugyan egyedi, nem fog még egy ilyen szembe jönni, meg hát dicsérendő az öntés és a hozzáadott munka, de a végerdményt nézve egy gondoloat motoszkál a fejemben: MINEK? nem tudom mennyi meló egy ilyet elkészíteni, de minden percért kár volt SZVSZ. a többi dolog fasza, szépen alakul a vas, de ezért kár volt melózni...
Nem igazán értelek. Miért baj az hogyha az ember foglalkozik az autójával és úgy ahogy neki tetszik? És nem kell mindennek értelmet keresni ha egyszer a gazdinak úgy tetszik. Szerintem inkább öntögessen az ember trillió munkaórával egy ilyen jelet minthogy megvegye a homasitába vagy a Tacskóba a krómos betűket és utána ferdén felragasztja őket aminek igazából 0 az értelme mert 2 hónap múlva úgyis leesik. SZVSZ

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Sun Nov 14, 2010 1:01 am
by Bogyo28
FEFE wrote:Nem igazán értelek. Miért baj az hogyha az ember foglalkozik az autójával és úgy ahogy neki tetszik? És nem kell mindennek értelmet keresni ha egyszer a gazdinak úgy tetszik. Szerintem inkább öntögessen az ember trillió munkaórával egy ilyen jelet minthogy megvegye a homasitába vagy a Tacskóba a krómos betűket és utána ferdén felragasztja őket aminek igazából 0 az értelme mert 2 hónap múlva úgyis leesik. SZVSZ
SZERINTEM a munkának akkor lesz értelme ha az jó is. pl a srácok fényezése, stb. de mivel a befektetett munka árából simán megvehető lett volna az eredeti felirat, amire ez is hajazna, ezért nem látom értelmét. Ha egy teljesen egyedi feliratot csinál, akkor értem hogy miért, de ez egy rosszul sikerült MK1 felirat, amiből lehet jót szerezni. attól mert hogy kézimunka meg sok volt a meló vele nem lesz jó egy alkatrész. van amit érdemes megcsinálni, van amit nem. Ez kb olyan, mint amikor a Pudva autojára a kisgyerek mondta az anyjának hogy kamu-mustang (az elején levő jel miatt, de tudta hogy ez nem mustang). Erre a felirtra ránézve egyből látod hogy mi szeretett volna lenni, csak látod azt is hogy nem sikerült. Tehát én ugy vagyok vele, hogy még most a legelején a szemébe mondom, mint hogy késöbb mögötte röhögjenek rajta (persze ez igy erősen sarkított...). Hornyák Laci fényezésére is egyből mondtuk hogy egy rendes szint is ennyiért fujtak volna, szerencsére ő is jót vigyorgott rajta. tehát ha a tulajnak tetszik a felirat, az ő dolga, használja egészséggel, de ne csodálkozzon ha majd másnak is szemet szúr az eredetire csak nagyjából hasonlító felirat...

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Sun Nov 14, 2010 9:24 am
by Zacy
Csakhogy lezárjuk ezt a vitát. Sok olyan autó van a fórumon aminek a külseje nagy vonalakban hasonlít csak egy gyárira. A mienk is ilyen. Ilyen is marad. A felirat kiöntése igaz sok meló, de ugyanígy a fényezés, a hegesztés, a belső munkák stb. De az autó azért készül, mert sajnos pénz híján mindent mi csinálunk meg rajta. Többek között a feliratot és a tükröket is, melynek oka egyszerű: pénznek hívják. De ez az autó nemsokára kész, ellentétben a sok félkész eladó autóval, amiből elfogyott a pénz. Az hogy egy ilyen feliratot megcsináltunk úgy ahogy nekünk tetszik, szerintem teljesen természetes. Örülök annak hogy ez a fórum őszinte és nem az ember háta mögött röhögik meg fikázzák ki a tagok a másikat. Semmi baj nincs senki véleményével, elvégre ez egy fórum, és pont az történt amiért a fórumnak értelme van :-D :-D

Tudom a pénzre hivatkozni egy felirat esetében talán mókásnak hangzik, de ha összeszámoljuk a sok kis apró dolgot amitől szép egy autó külseje lehet hogy az a pénz most mindenkinek jól jönne. A fényezésünk csak anyagárat követelt (meg sok munkát és pénzt a műhely ahol melózunk, de az már megtérült), ami kb 50 ezer forint volt és nem 250 mint általában lenni szokott.

Nem haragszom a véleményekre, csak a két Supercharged felirat megy az olvasztótégelybe ezek után..... :-D :-D :-D

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Sun Nov 14, 2010 11:22 am
by driver
Zacy wrote:Nem haragszom a véleményekre, csak a két Supercharged felirat megy az olvasztótégelybe ezek után.....
Nehogy beolvaszd azt az emblémát, inkább megveszem tőled és az árából te is vehetsz eredeti mk1 es logot.

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Sun Nov 14, 2010 9:23 pm
by Gáborka
Szép lett...
egyik szabadidős tevékenységem az ólomkatona készítés...ha valakinek van kölcsönbe felesleges F O R D ill Capri emblémája (sérülés nélkül)megnézhetnénk mi lesz belőle...szerintem érdemes megpróbálni,van szilikon gumim a mintavételhez ón,ólom keverékem a precíz öntéshez...ha valakit érdekel írjon...cserébe Én is megtartanék 1.2 :-D

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Sun Nov 14, 2010 9:31 pm
by TÉCSÉ
Gáborka wrote:Szép lett...
egyik szabadidős tevékenységem az ólomkatona készítés...ha valakinek van kölcsönbe felesleges F O R D ill Capri emblémája (sérülés nélkül)megnézhetnénk mi lesz belőle...szerintem érdemes megpróbálni,van szilikon gumim a mintavételhez ón,ólom keverékem a precíz öntéshez...ha valakit érdekel írjon...cserébe Én is megtartanék 1.2 :-D
Beszélgess sokat Gobbo-val - Ő is beteg (nagyon 8-) ) :twisted: :twisted: :twisted:

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Sun Nov 14, 2010 9:34 pm
by Gáborka
TÉCSÉ wrote:
Gáborka wrote:Szép lett...
egyik szabadidős tevékenységem az ólomkatona készítés...ha valakinek van kölcsönbe felesleges F O R D ill Capri emblémája (sérülés nélkül)megnézhetnénk mi lesz belőle...szerintem érdemes megpróbálni,van szilikon gumim a mintavételhez ón,ólom keverékem a precíz öntéshez...ha valakit érdekel írjon...cserébe Én is megtartanék 1.2 :-D
Beszélgess sokat Gobbo-val - Ő is beteg (nagyon 8-) ) :twisted: :twisted: :twisted:
? kicsit bővebben ha kérhetem :twisted: :pia:
annyi a történet lényege biztos sok sorstársam van akinek nincs csodaszép Caprija csak épülőfélben lévő szépsége ,és hát ugye vannak beszerezhetetlen dolgok Én pl nem vagyok hajlandó 80 eurót kib... 4 lotyadt betüért ha van feleslegbe meg lehetne próbálni :pia: éljenek az alkoholisták :ba:

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Sun Nov 14, 2010 9:51 pm
by TÉCSÉ
Szintén "ólomkatonás" - ennyi , ne pörögd túl ;-)

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Mon Nov 15, 2010 11:53 am
by Bogyo28
asszem van eredeti feliratom. max ha hibás, mintavétel előtt ki kell javítani, és már lehet is másolni. nem igérem hogy holnapra előszedem, mert valahol a sok kacat mélyén van, de előkaparom őket, van MK1 és MK3 is, meg transit

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Mon Nov 15, 2010 12:32 pm
by Bogyo28
Zacy wrote:Csakhogy lezárjuk ezt a vitát. Sok olyan autó van a fórumon aminek a külseje nagy vonalakban hasonlít csak egy gyárira. A mienk is ilyen. Ilyen is marad. A felirat kiöntése igaz sok meló, de ugyanígy a fényezés, a hegesztés, a belső munkák stb. De az autó azért készül, mert sajnos pénz híján mindent mi csinálunk meg rajta. Többek között a feliratot és a tükröket is, melynek oka egyszerű: pénznek hívják. De ez az autó nemsokára kész, ellentétben a sok félkész eladó autóval, amiből elfogyott a pénz. Az hogy egy ilyen feliratot megcsináltunk úgy ahogy nekünk tetszik, szerintem teljesen természetes. Örülök annak hogy ez a fórum őszinte és nem az ember háta mögött röhögik meg fikázzák ki a tagok a másikat. Semmi baj nincs senki véleményével, elvégre ez egy fórum, és pont az történt amiért a fórumnak értelme van :-D :-D

Tudom a pénzre hivatkozni egy felirat esetében talán mókásnak hangzik, de ha összeszámoljuk a sok kis apró dolgot amitől szép egy autó külseje lehet hogy az a pénz most mindenkinek jól jönne. A fényezésünk csak anyagárat követelt (meg sok munkát és pénzt a műhely ahol melózunk, de az már megtérült), ami kb 50 ezer forint volt és nem 250 mint általában lenni szokott.

Nem haragszom a véleményekre, csak a két Supercharged felirat megy az olvasztótégelybe ezek után..... :-D :-D :-D
ez jogos, sőt teljesen elfogadtható. annyit még hozzátennék, hogy azért a pénz nélkülözése a projectből nem kell hogy magával ragadja a fej és a száj nem használatát. Mert ugye az eszközhasználat, a gondolkodás és a beszéd különböztet minket meg az állatoktól, használjuk is ezeket. tehát ha nincs pénz feliratra, mert hát ugye a a sok ojróért árult darabokat hagyjuk meg a gazdagabb németeknek, de egy kérdést megér a forumon, hogy esetleg nincs e valakinek eladó ocsoé, vagy ha már az öntés megoldható, van e valakinek mintája? mert ugye van.... és ha már tudsz önteni belőle, akkor már legyen olyan mint az eredeti, megspórolsz egy rakás melót a faragás részével, talán még jóárasítható is belőle pár példány a hasonló igényeket tápláló kollégák közt. készült már itthon öntött RS alu szelepdekni meg sok minden más. készül itthon low-cost coil-over, szervókormány meg minden más. szóval ami legyártható/elkészíthető olcsón itthon azt felesleges drágán máshol megvenni, csak ha már nem kevés melót beleölsz valamibe, akkor jó azt úgy megtenni, hogy a végeredmény a lehető legjobb legyen.

magyarán mint azt előbb is írtam, ha megtalálom az MK1 feliratot, neked is szivesen odaadom lemásolni...