Page 13 of 13
Re: MK I 1.5 V4
Posted: Thu Sep 29, 2011 9:19 am
by szszaby
A megfelelő hézagmérőt bedugod a szelepszár vége és a himba közzé. A himba másik végén lévő állító csavart addig tekered míg a hézagmérő húzósan, de nem szorosan mozgatni tudod a két felület közt. Az állító csavar szorosan forog a himbában, nincs kontra anya rajta.
Re: MK I 1.5 V4
Posted: Thu Sep 29, 2011 10:29 am
by Peti
A főtengelyt forgatva meg kell keresni valamelyik hengernél az "ollózást", vagyis azt a pillanatot amikor a két szelep egybenyit (az egyik szelep jön felfelé, a másik elindul lefelé). ebben a pillanatban megállítva a főtengelyt, a vele páros hengeren állítható mind a két szelep hézagja. De egyszerűbb ha azt figyeled mikor nem mozdulnak a szelepek egy hengernél, és akkor állítod a hézagot. Aztán forgatod tovább a főtengelyt és figyeled a következőt.
Gyertyákat vedd ki, úgy könnyebb lesz tekerni.

Re: MK I 1.5 V4
Posted: Thu Sep 29, 2011 12:45 pm
by TÉCSÉ
Re: MK I 1.5 V4
Posted: Thu Sep 29, 2011 1:41 pm
by Blant
Peti wrote:. De egyszerűbb ha azt figyeled mikor nem mozdulnak a szelepek egy hengernél, és akkor állítod a hézagot.
Ezt nem ajánlom!
Re: MK I 1.5 V4
Posted: Thu Sep 29, 2011 1:54 pm
by Peti
Blant wrote:Peti wrote:De egyszerűbb ha azt figyeled mikor nem mozdulnak a szelepek egy hengernél, és akkor állítod a hézagot.
Ezt nem ajánlom!
Igen, ez így nagyon le van egyszerűsítve, csak nem akartam túlbonyolítani... Ha tekergeti, majd úgyis látni fogja, hogy miről van szó..
Re: MK I 1.5 V4
Posted: Thu Sep 29, 2011 4:17 pm
by Gáborka
Natalie Driver Gabe wrote:Gáborka wrote:Tiszteletem az uraknak
Valaki tudna segíteni,hogyan kell szelephézagot állítani ,és mennyinek kell lennie a hézagnak?

(természetesem mk1 1.5 v4 -es csodán)
Szívó hézag: 0,35
Kipu Hézag : 0,40
A munkamenetet leirják a hozzáértők.

köszönöm Gabikám

Re: MK I 1.5 V4
Posted: Thu Sep 29, 2011 4:20 pm
by Gáborka
minden világos

váltásnál állítsam a hézagot a leírt adatokra.
Köszönöm az Uraknak a precíz segítséget

Re: MK I 1.5 V4
Posted: Thu Sep 29, 2011 4:31 pm
by szszaby
Gáborka wrote:minden világos

váltásnál állítsam a hézagot a leírt adatokra.
Köszönöm az Uraknak a precíz segítséget

Ne a váltásnál, hanem ha vált a 4-es akkor az 1-est állítsd, ha pedig a 2-es akkor a 3-ast. Fordítva is ugyanaz, 1-4, 2-3.
Re: MK I 1.5 V4
Posted: Thu Sep 29, 2011 4:34 pm
by Gáborka
szszaby wrote:Gáborka wrote:minden világos

váltásnál állítsam a hézagot a leírt adatokra.
Köszönöm az Uraknak a precíz segítséget

Ne a váltásnál, hanem ha vált a 4-es akkor az 1-est állítsd, ha pedig a 2-es akkor a 3-ast. Fordítva is ugyanaz, 1-4, 2-3.
értem,köszönöm Szaby,így már biztos jó lesz

Re: MK I 1.5 V4
Posted: Fri Sep 30, 2011 9:04 am
by Machine
Gáborka wrote:szszaby wrote:Gáborka wrote:minden világos

váltásnál állítsam a hézagot a leírt adatokra.
Köszönöm az Uraknak a precíz segítséget

Ne a váltásnál, hanem ha vált a 4-es akkor az 1-est állítsd, ha pedig a 2-es akkor a 3-ast. Fordítva is ugyanaz, 1-4, 2-3.
értem,köszönöm Szaby,így már biztos jó lesz

... végignézném, hogy mit fogsz alkotni a leírtak alapján...

Re: MK I 1.5 V4
Posted: Fri Sep 30, 2011 10:23 am
by Natalie Driver Gabe
Machine wrote:... végignézném, hogy mit fogsz alkotni a leírtak alapján...

Hát mit ??
Szelepet fog állítani .
Re: MK I 1.5 V4
Posted: Tue Oct 04, 2011 7:32 pm
by Gáborka
tiszteletem az uraknak
Hol lehet a karburátorokhoz javítókészletet ,vagy csak membránt (vagy membrán felújítót?) vásárolni?

Re: MK I 1.5 V4
Posted: Tue Oct 04, 2011 7:39 pm
by White Shark
Ha valaki tud segíteni az valószínüleg Süni.