Page 13 of 13

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Thu Sep 29, 2011 9:19 am
by szszaby
A megfelelő hézagmérőt bedugod a szelepszár vége és a himba közzé. A himba másik végén lévő állító csavart addig tekered míg a hézagmérő húzósan, de nem szorosan mozgatni tudod a két felület közt. Az állító csavar szorosan forog a himbában, nincs kontra anya rajta.

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Thu Sep 29, 2011 10:29 am
by Peti
A főtengelyt forgatva meg kell keresni valamelyik hengernél az "ollózást", vagyis azt a pillanatot amikor a két szelep egybenyit (az egyik szelep jön felfelé, a másik elindul lefelé). ebben a pillanatban megállítva a főtengelyt, a vele páros hengeren állítható mind a két szelep hézagja. De egyszerűbb ha azt figyeled mikor nem mozdulnak a szelepek egy hengernél, és akkor állítod a hézagot. Aztán forgatod tovább a főtengelyt és figyeled a következőt.
Gyertyákat vedd ki, úgy könnyebb lesz tekerni. ;-)

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Thu Sep 29, 2011 12:45 pm
by TÉCSÉ
Peti wrote:Gyertyákat vedd ki, úgy könnyebb lesz tekerni. ;-)
:twisted: :twisted: :twisted:

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Thu Sep 29, 2011 1:41 pm
by Blant
Peti wrote:. De egyszerűbb ha azt figyeled mikor nem mozdulnak a szelepek egy hengernél, és akkor állítod a hézagot.

Ezt nem ajánlom!

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Thu Sep 29, 2011 1:54 pm
by Peti
Blant wrote:
Peti wrote:De egyszerűbb ha azt figyeled mikor nem mozdulnak a szelepek egy hengernél, és akkor állítod a hézagot.
Ezt nem ajánlom!
Igen, ez így nagyon le van egyszerűsítve, csak nem akartam túlbonyolítani... Ha tekergeti, majd úgyis látni fogja, hogy miről van szó..

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Thu Sep 29, 2011 4:17 pm
by Gáborka
Natalie Driver Gabe wrote:
Gáborka wrote:Tiszteletem az uraknak
Valaki tudna segíteni,hogyan kell szelephézagot állítani ,és mennyinek kell lennie a hézagnak?
:ru: :ru: :pia: (természetesem mk1 1.5 v4 -es csodán)
Szívó hézag: 0,35
Kipu Hézag : 0,40

A munkamenetet leirják a hozzáértők. ;-)
köszönöm Gabikám :pia:

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Thu Sep 29, 2011 4:20 pm
by Gáborka
minden világos :-D váltásnál állítsam a hézagot a leírt adatokra.
Köszönöm az Uraknak a precíz segítséget :ru: :ru: :pia:

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Thu Sep 29, 2011 4:31 pm
by szszaby
Gáborka wrote:minden világos :-D váltásnál állítsam a hézagot a leírt adatokra.
Köszönöm az Uraknak a precíz segítséget :ru: :ru: :pia:
Ne a váltásnál, hanem ha vált a 4-es akkor az 1-est állítsd, ha pedig a 2-es akkor a 3-ast. Fordítva is ugyanaz, 1-4, 2-3.

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Thu Sep 29, 2011 4:34 pm
by Gáborka
szszaby wrote:
Gáborka wrote:minden világos :-D váltásnál állítsam a hézagot a leírt adatokra.
Köszönöm az Uraknak a precíz segítséget :ru: :ru: :pia:
Ne a váltásnál, hanem ha vált a 4-es akkor az 1-est állítsd, ha pedig a 2-es akkor a 3-ast. Fordítva is ugyanaz, 1-4, 2-3.
értem,köszönöm Szaby,így már biztos jó lesz :ru:

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Fri Sep 30, 2011 9:04 am
by Machine
Gáborka wrote:
szszaby wrote:
Gáborka wrote:minden világos :-D váltásnál állítsam a hézagot a leírt adatokra.
Köszönöm az Uraknak a precíz segítséget :ru: :ru: :pia:
Ne a váltásnál, hanem ha vált a 4-es akkor az 1-est állítsd, ha pedig a 2-es akkor a 3-ast. Fordítva is ugyanaz, 1-4, 2-3.
értem,köszönöm Szaby,így már biztos jó lesz :ru:
... végignézném, hogy mit fogsz alkotni a leírtak alapján... :twisted: :lol:

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Fri Sep 30, 2011 10:23 am
by Natalie Driver Gabe
Machine wrote:... végignézném, hogy mit fogsz alkotni a leírtak alapján... :twisted: :lol:

Hát mit ??
Szelepet fog állítani .

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Tue Oct 04, 2011 7:32 pm
by Gáborka
tiszteletem az uraknak
Hol lehet a karburátorokhoz javítókészletet ,vagy csak membránt (vagy membrán felújítót?) vásárolni? :pia: :ru:

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Tue Oct 04, 2011 7:39 pm
by White Shark
Ha valaki tud segíteni az valószínüleg Süni.