Page 13 of 20

Re: Fékhatás

Posted: Wed Sep 29, 2010 5:35 pm
by SONI
Tibi wrote:
Süni wrote: Aha.
Tehát a hullámos szélű tárcsára jobban hat a centrifugális erő.

Értem én, hogy gőzgép, de mi hajtsa?????
hát ha a hullámos alatt azt érted, hogy változó sugarú, akkor van némi ráhatása a dolgokra. Amúgy meg nem kell nekünk a hullámos tárcsa.
Igy is van hullámos tárcsánk. Csak az rázza a kormányt. Igaz Tibi :-D

Re: Fékhatás

Posted: Wed Sep 29, 2010 6:38 pm
by szszaby
Ne de nem mindegy, hogy sugár irányban vagy oldalra hullámos.

Re: Fékhatás

Posted: Fri Oct 01, 2010 4:31 pm
by Tibi
SONI wrote:Igy is van hullámos tárcsánk. Csak az rázza a kormányt. Igaz Tibi :-D
Azok már kukában vannak :-)

Re: Fékhatás

Posted: Fri Oct 01, 2010 4:33 pm
by Tibi
SONI wrote:Igy is van hullámos tárcsánk. Csak az rázza a kormányt. Igaz Tibi :-D
Amúgy nem az volt a baj mert ugye zsír új tárcsákkal mentem 'örsre. Voltam a kerekekkel gumisnál, sokat javított de sajnos még mindig ráz egy cseppet.

Re: Fékhatás

Posted: Sat Oct 02, 2010 8:55 am
by Nitrobuster
Süni wrote:
Wendike wrote: Ez cross motorokon bevált dolog... A sarat kidobja a tárcsáról és a betétről, hogy legyen fékhatás. :-)
Aha.
Tehát a hullámos szélű tárcsára jobban hat a centrifugális erő.

Értem én, hogy gőzgép, de mi hajtsa?????
Nem azért hullámos a tárcsa, hogy jobb legyen az öntisztulása. Azt elvégzi a fékbetét. Szimplán az a feladata, hogy ne menjen tele sárral a féknyereg meg a fékbetét. Autósoknál nem ismert jelenség mert ugye a felni takarja a féket.

Re: Fékhatás

Posted: Sat Oct 02, 2010 5:08 pm
by szszaby
Tibi wrote:
SONI wrote:Igy is van hullámos tárcsánk. Csak az rázza a kormányt. Igaz Tibi :-D
Amúgy nem az volt a baj mert ugye zsír új tárcsákkal mentem 'örsre. Voltam a kerekekkel gumisnál, sokat javított de sajnos még mindig ráz egy cseppet.
Mikor rázza?

Re: Fékhatás

Posted: Sat Oct 02, 2010 5:35 pm
by TÉCSÉ
szszaby wrote:
Tibi wrote:
SONI wrote:Igy is van hullámos tárcsánk. Csak az rázza a kormányt. Igaz Tibi :-D
Amúgy nem az volt a baj mert ugye zsír új tárcsákkal mentem 'örsre. Voltam a kerekekkel gumisnál, sokat javított de sajnos még mindig ráz egy cseppet.
Mikor rázza?
Amikor megy/halad/gurul/száguld :mrgreen:

Re: Fékhatás

Posted: Sat Oct 02, 2010 6:24 pm
by Tibi
szszaby wrote:Mikor rázza?
60 - 90 nagyjából

Re: Fékhatás

Posted: Sat Oct 02, 2010 10:09 pm
by szszaby
Tibi wrote:
szszaby wrote:Mikor rázza?
60 - 90 nagyjából
Ha nem fékezéskor akkor szar a felni vagy a gumi és azt hiába centrírozod akkor se lesz jó.

Re: Fékhatás

Posted: Sun Oct 03, 2010 5:44 am
by Tibi
szszaby wrote:Ha nem fékezéskor akkor szar a felni vagy a gumi és azt hiába centrírozod akkor se lesz jó.
A gumira tippelek, vannak rajta nyomok...

Re: Fékhatás

Posted: Sun Oct 03, 2010 1:36 pm
by szszaby
Akkor le vele. Újat a helyére vagy legalábbis használhatót.

Re: Fékhatás

Posted: Sun Oct 03, 2010 1:52 pm
by Tibi
szszaby wrote:Akkor le vele. Újat a helyére vagy legalábbis használhatót.
Az lesz csak lehet nagyobb kerékre váltok. Még nem tudom. Kétszer meg nem akarok gumit venni.

Re: Fékhatás

Posted: Sun Oct 03, 2010 6:03 pm
by szszaby
Tibi wrote:
szszaby wrote:Akkor le vele. Újat a helyére vagy legalábbis használhatót.
Az lesz csak lehet nagyobb kerékre váltok. Még nem tudom. Kétszer meg nem akarok gumit venni.
15,16,17,18,19,20? :mrgreen:

Re: Fékhatás

Posted: Sun Oct 03, 2010 6:07 pm
by Tibi
szszaby wrote:15,16,17,18,19,20? :mrgreen:
Nem akarok túl nagyot, 15-össel szemezgetek, lemezből. Majd lesz valahogy...

Re: Fékhatás

Posted: Sun Oct 03, 2010 6:26 pm
by Hattyu
Tibi wrote:
szszaby wrote:15,16,17,18,19,20? :mrgreen:
Nem akarok túl nagyot, 15-össel szemezgetek, lemezből. Majd lesz valahogy...
Szólj szabynak majd csinál neked lemezből felnit az mekkora ász lenne, tuti egyedi és olyan amilyet csak akarsz :-D