Page 13 of 45

Posted: Thu Jun 23, 2005 8:06 pm
by gizmo
CAPRiMANiA wrote:Egy minitalálkozó kedvéért én is szivesen csatlakoznék, bár nem lakom a közelben. A múlt hétvégi gyilkolás után ki kell próbálni, hogy minden rendben van-e. Jöhetek?
jöhetsz! :D
Akkor lehet hogy már 5en leszünk 8)

Posted: Thu Jun 23, 2005 8:34 pm
by Geec MKII
CAPRiMANiA wrote:Egy minitalálkozó kedvéért én is szivesen csatlakoznék, bár nem lakom a közelben. A múlt hétvégi gyilkolás után ki kell próbálni, hogy minden rendben van-e. Jöhetek?
Hali!
Ez a yó hozzálás, én kifejezetten örülnék!!! :lol:
Lehet a végén nem mini tali lesz?! :twisted: :twisted: :twisted:

Posted: Fri Jun 24, 2005 1:19 pm
by Blant
hajrá!

Posted: Mon Jul 18, 2005 3:14 pm
by Torrente
Hali mindenkinek!

Nyaralás előtt és után, gondoltam irok ide:)

Ma tiszta Capri napom volt, legalábbis látványilag, mert saját még "kedv" hiján nincs:)

No 1.: Szóval reggel kilépek az irodából, indulok a metro fele, amikor hallani egy iszonyatosan vad kocsit. Balra nézek, egy aranyszinű Capri... Mondom anyááááám:) Stréét, te voltál itt az arany jános bajcsi sarkán ma olyan fél 10 körül?

No 2.: Megyek kajálni a váci utca irányában, és a szervita téren, ahol a hát aljában van a jet benzinkút, megint egy iszonyatos hangt hallok, és egy piros 2.0 mkIII tép ki ezerrel, majd kanyarodik ki a petőfi sándor utcára, ahova már piros volt a lámpa, úgyhogy majdnem egy capri áldozata voltam:)) Na melyik huligán volt az kb negyed 1 körül??? :)

Posted: Tue Jul 19, 2005 2:39 am
by Blant
Naná, hogy én voltam. arra alkik nagyanyám, gyakran járok arra :twisted: Ez egy jó nap volt nekem is. 8) Hála a Caprinak :fu:

Posted: Wed Jul 20, 2005 10:13 pm
by Nitrobuster
Sajna caprizni + forumozni egyszerre lehetetlen.
Mellesleg tegnap 284 jó magyar forintért tankoltam a 98-as literét, ebből az következik, hogy lassan megépül az ország első s3-as 1000cm-es ECOBOOSTER caprija.

Posted: Wed Jul 20, 2005 10:29 pm
by taunus73sw
streetracer21 wrote:akkor mondjuk meséld is el gyorsan, hogyan haladnak a projektek, meg ilyenek, ha van mit. Esetleg képek a gyönyörű tauról?

Üdv!

Bence
A tau belülről kb 3/4-ig elkészült, és ha minden jól megy-a terveknek megfelelően-akkor ősz végére pár dologtól eltekinteve készen lesz, de utána megint szétszedem, mert a lámpafelújítás- futómű reparálás- üléskárpitozás-sok apró dolog javítása télire marad, no meg télem a caprit szeretném már szerelgetni.

A jövő hét után pedig esténként a capri alá tolom majd be a futóművet, mert szeptemberben szeretném fényeztetni.

A szinek idáig:
1.sötét padlizsánlila metál
2. sötét ezüstmetál
3. sötétzöld metál
4. sötét narancssárga

mind szép, de hogymilyen lesz??????

Posted: Wed Jul 20, 2005 11:11 pm
by Blant
Nitrobuster wrote:Sajna caprizni + forumozni egyszerre lehetetlen.
Mellesleg tegnap 284 jó magyar forintért tankoltam a 98-as literét, ebből az következik, hogy lassan megépül az ország első s3-as 1000cm-es ECOBOOSTER caprija.
Én a sierra 2,3as dieselére gondoltam. Biztos jó nyomatékos :-)))

Posted: Wed Jul 20, 2005 11:13 pm
by Blant
taunus73sw wrote:
streetracer21 wrote:akkor mondjuk meséld is el gyorsan, hogyan haladnak a projektek, meg ilyenek, ha van mit. Esetleg képek a gyönyörű tauról?

Üdv!

Bence
A tau belülről kb 3/4-ig elkészült, és ha minden jól megy-a terveknek megfelelően-akkor ősz végére pár dologtól eltekinteve készen lesz, de utána megint szétszedem, mert a lámpafelújítás- futómű reparálás- üléskárpitozás-sok apró dolog javítása télire marad, no meg télem a caprit szeretném már szerelgetni.

A jövő hét után pedig esténként a capri alá tolom majd be a futóművet, mert szeptemberben szeretném fényeztetni.

A szinek idáig:
1.sötét padlizsánlila metál
2. sötét ezüstmetál
3. sötétzöld metál
4. sötét narancssárga

mind szép, de hogymilyen lesz??????
Hát akkor hajrá!

Télre én is sokmindent tervzezek. Laprugók, difi, kerékcsapágyak, kormánygömbcsuklók, nomeg A MOTOR...

Meglátjuk mi lesz belőle.

Szerintem sötétzöld metál. Én nekem is az volt az egyik elképzelés!

Posted: Wed Jul 20, 2005 11:30 pm
by Nitrobuster
streetracer21 wrote:
Nitrobuster wrote:Sajna caprizni + forumozni egyszerre lehetetlen.
Mellesleg tegnap 284 jó magyar forintért tankoltam a 98-as literét, ebből az következik, hogy lassan megépül az ország első s3-as 1000cm-es ECOBOOSTER caprija.
Én a sierra 2,3as dieselére gondoltam. Biztos jó nyomatékos :-)))
A nyomatékkal nincs baj.
Csak az a baja hogy nem megy és annyit eszik mint egy pinto.

Posted: Thu Jul 21, 2005 8:52 am
by Blant
amúgy vicc nélkül gondolkoztam a diesel caprin. Az Audikban a quatro miatt hosszirányban van a motor, és nem sokan kerülnének elém szerintem, ha egy 2,5 v6 pdtdi dübörögne a caprimban :-)
És szerintem még van is benne fantázia. Össze kéne dobni egy ilyen tanulmányautót...

Posted: Thu Jul 21, 2005 12:11 pm
by German Capri
2.3D az valami francia kotvány,és ahogy Nitro mondta esze ágában sincs hogy reagáljon a gázadásra,szerintem beteg ötlet :cry:

Posted: Thu Jul 21, 2005 5:18 pm
by Bogyo28
a diesel most 10 forintal olcsobb mint a benya, ha normál kuton veszed. amennyibe belekrül egy átépítés, a 2.8-al évekig elautozom...

Posted: Thu Jul 21, 2005 6:33 pm
by Nitrobuster
Akár diesel akár nem legalább egy kicsit beindult a fórum. :D
Bence: nem kell ide 2,5 pdtdi elég az 1,9-is, de hát az nem klasszikus főleg nem capris. Ráadásul nincs annyi kábel az ország összes caprijába mint egy Pdtdi-is diesel agregátban.

Posted: Thu Jul 21, 2005 6:52 pm
by Blant
viszont a 150 lóerős iszonyat nyomatékos 2,5v6 tdi kb 10-et eszik max városban. Amúgy nem gondoltam ám komolyan na! :twisted: