Page 13 of 35

Posted: Tue Jan 30, 2007 11:15 pm
by Bogyo28
Árpi wrote:Köszi srácok , akkor már csak egy kmotor kell és megvan minden :lol: :lol: :wink:
van eladó kozé moci ha kell....

Posted: Wed Feb 07, 2007 8:46 am
by Tibi
Halihó !

valaki mondja már meg nekem az okosat, 100 % -os pontossággal, hogy mi kell nekem az átalakításhoz. Előlről hátrafelé. Én a hűtőt, talán a motort, az összes vezetéket tartanám meg. De pl kell-e nekem a tankból valami.....
köszi

Posted: Wed Feb 07, 2007 11:22 am
by Bogyo28
Tibi wrote:Halihó !

valaki mondja már meg nekem az okosat, 100 % -os pontossággal, hogy mi kell nekem az átalakításhoz. Előlről hátrafelé. Én a hűtőt, talán a motort, az összes vezetéket tartanám meg. De pl kell-e nekem a tankból valami.....
köszi
elölről hátrafelé:

hűtő (bár elég nagy és szét kell hozzá vágni a kasznit, Fekete Lacinak maradt a V6 hűtő)
vizcsövek
ventillátor
Motor + kábelkötege + ECU + EDIS modul
főfékhenger
inditómotor

a tankból akkor kelhet valami, ha át akarod rakni belőle az AC-t, de nem javaslom

a többi dologgal mi lesz, mert érdekelne pár cucc a kocsibol ha eladó...

Posted: Wed Feb 07, 2007 8:15 pm
by Tibi
bogyo28 wrote:
a többi dologgal mi lesz, mert érdekelne pár cucc a kocsibol ha eladó...
Van némi érdeklődés alkatrészek iránt. Igaziból nekem csak az átépítéshez szükséges dolgok kellenek + fék, kardán. Remélem nem hagytam ki semmit.
A többi eladó.

Posted: Wed Feb 07, 2007 9:16 pm
by Tibi
A szervó dolgot nem tudom, hogyan lehetne hasznosítani. Ha lenne szervós Capri kormányművem akkor úgy okés lenne a dolog? Az AC-t miért nem javaslod, nagy szívás bemókolni? Légkondiból mi fog kiperegni ha megbontom a rendszert?

Na közben eszembejutott még valami.

A 2 db kis hűtő az mihez való? Olajhűtő + légkondihoz valami?

Posted: Wed Feb 07, 2007 9:38 pm
by szszaby
A légkondiban gáz van meg olaj. A csövek végét dugózd le (szigszalag vagy ilyesmi) mert úgy nem koszolódik és pára sem megy bele, és jobban eladható.

Posted: Wed Feb 07, 2007 9:45 pm
by Blant
AZ ÉN CAPRIMON A SZERVÓ NEM CAPRISZERVÓ. ÁTALAKÍTOTT SZERVÓTLAN BÖLCSŐ+VALAMILYEN SZERVÓS KORMÁNYMŰ... Lehet pont Scorpióé! Gyere el, nézd meg, és ha scorpiójé másold le, hogy hogy van megoldva.

Posted: Wed Feb 07, 2007 9:47 pm
by szszaby
Blant wrote:AZ ÉN CAPRIMON A SZERVÓ NEM CAPRISZERVÓ. ÁTALAKÍTOTT SZERVÓTLAN BÖLCSŐ+VALAMILYEN SZERVÓS KORMÁNYMŰ... Lehet pont Scorpióé! Gyere el, nézd meg, és ha scorpiójé másold le, hogy hogy van megoldva.
Ha a scorpinak tengely előtt van a kormányműve be lehet rakni, de ha hátul akkor fordítva fog kormányozni. :lol:

Posted: Wed Feb 07, 2007 11:34 pm
by Bogyo28
Blant wrote:AZ ÉN CAPRIMON A SZERVÓ NEM CAPRISZERVÓ. ÁTALAKÍTOTT SZERVÓTLAN BÖLCSŐ+VALAMILYEN SZERVÓS KORMÁNYMŰ... Lehet pont Scorpióé! Gyere el, nézd meg, és ha scorpiójé másold le, hogy hogy van megoldva.
az sierra lesz, az nem annyira széles. én is tervezem más bölcső beépítését Kovi verdájába, mert capri szervós cuccot ugysem nagyon lehet szerezni. a normál capri bölcsőt meg azért nem akarom átfaragni, mert a 2 csavar amivel fel van fogatva a bölcső a nem szervósnál sokkal közelebb van egymáshoz. de persze minden megoldható...

Posted: Wed Feb 07, 2007 11:41 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:A szervó dolgot nem tudom, hogyan lehetne hasznosítani. Ha lenne szervós Capri kormányművem akkor úgy okés lenne a dolog? Az AC-t miért nem javaslod, nagy szívás bemókolni? Légkondiból mi fog kiperegni ha megbontom a rendszert?

Na közben eszembejutott még valami.

A 2 db kis hűtő az mihez való? Olajhűtő + légkondihoz valami?
Szervópumpát muszály leszel fennhagyni, mert anélkül nem tudod felrakni a hosszbordás szíjat. Krisznél és Fekete Lacinál ugy van megoldva, hogy felraktunk egy olajtartájt amiből megy egy cső a szervópumpába, a szervópumpa meg visszatolja az olajat a tartájba. Magyarul csak kering az olaj. Persze ha átfaragod a kormányművet szervósra, akkor meg pláne jó.

A scorpio belső AC-s. Ha ezt akarod berakni a capri tankba, akkor az aljából ki kell szedni a "bálnacsapdát" meg a tank tetejéből is a kerek kiszedhető részt is. Le kell rövidíteni a belső AC csövét, és úgy összerakni, viszont ekkor a kimenő és visszafolyo ág is a tank tetején lesz, amihez vagy lejjebb kell engedned a tankot, vagy ki kell vágni a capri alját hogy elférjen. Ha külső AC-t használsz, akkor az a tankon kivül lesz mint a gyári 2.8i-n, a ki és a visszafolyo vezeték is a tank oldalán maradhat, csak a "bálnacsapdát" kell belehegeszteni a tankba. Igaz ekkor kell vegyél 16-ért egy uj AC-t.

Posted: Thu Feb 08, 2007 10:35 pm
by Tibi
A ma esti program kábelbontás és cimkézés volt :) Nagyon sok anyuka csuklott ma :D:D

Image

Posted: Thu Feb 08, 2007 11:21 pm
by szszaby
Olyan sokat anyukáztál? :lol:
Nem tetszett a német összeszerelés?

Posted: Thu Feb 08, 2007 11:41 pm
by Tibi
szszaby wrote:Olyan sokat anyukáztál? :lol:
Nem tetszett a német összeszerelés?
Jók ezek a patentok, csak szétszedni valamivel nehezebb mint összerakni, aztán próbéljuk úgy szétszedni, hogy még használhatóak maradjanak a dolgok, szóvala balta még nem került elő :twisted:

Posted: Thu Feb 08, 2007 11:48 pm
by szszaby
Tibi wrote:
szszaby wrote:Olyan sokat anyukáztál? :lol:
Nem tetszett a német összeszerelés?
Jók ezek a patentok, csak szétszedni valamivel nehezebb mint összerakni, aztán próbéljuk úgy szétszedni, hogy még használhatóak maradjanak a dolgok, szóvala balta még nem került elő :twisted:
Hát igen, volna mit tanulniuk, vagy nem kellett volna annyit felejteni! :lol:
Mármint a németeknek, mert sajna a német precizitás már nem a régi.

Posted: Fri Feb 09, 2007 10:34 am
by Bogyo28
Tibi wrote:A ma esti program kábelbontás és cimkézés volt :) Nagyon sok anyuka csuklott ma :D:D

Image
Neked csak a motor kábelköteg kell, az pár csatival csatlakozik csak, a többit hagyhatod a bódéban. a föfék kábelköteg ugyanez, tehát kár szétszedned a műszerfal környékét stb....