Page 13 of 32

Re: karburátor

Posted: Sat Dec 20, 2008 3:53 am
by Töcs
Köszönöm a tanácsokat Tomtom, majd jobban beleásom magam a dolgokba, remélem sikerül valami jobbat kihozni belőle mert ez így most nem jó az biztos. :(

Re: karburátor

Posted: Mon Dec 22, 2008 1:01 am
by Marco
Fel a fejjel Töcsikém!!! Én meg most fogom szétkapni a másik karbit amit kaptam a vas-hoz ugy hogy majd jó lenne ha te is ott lennél és szemrevételeznéd a folyamatot mert fingom sincs hogy kell szétkCapni :) :ba:

Re: karburátor

Posted: Tue Dec 23, 2008 5:04 pm
by Töcs
Marcocapri wrote:Fel a fejjel Töcsikém!!! Én meg most fogom szétkapni a másik karbit amit kaptam a vas-hoz ugy hogy majd jó lenne ha te is ott lennél és szemrevételeznéd a folyamatot mert fingom sincs hogy kell szétkCapni :) :ba:

Rám számíthatsz a széteszedésnél, de az összerakáshoz találj mást :lol:

Re: karburátor

Posted: Thu Feb 12, 2009 6:58 pm
by Zacy
Lenne egy fontos kérdésem. Az én kocsimon vizes indítású karburátor van. Ma vettem egy komplett 2.0 V6-ot, amiért köszönet Blantnak és TéCsének a szállításért. Na a kérdés, a karbin, ami a blokkhoz volt elektromos a hidegindítás. A szívósor elején a vízkamra amiből jönnek ki a csövek van benne egy gomba. Sejtéseim szerint az felel a hidegindításért, ha nem így van akkor rosszul gondolkodom. Kérdésem lenne továbbá hogy ezen a karbin a gázszabályzó fogaskeréknél van egy ütköző, se cső se semmi rajta. Alapjárat állító csavar nincs. Kérdésem lenne hogy a gombának van-e köze a hidegindításhoz, ha igen mekkora feszültség megy rá, valamint hogyan állítok alapjáratot?


Hálás köszönet a válaszért.

Re: karburátor

Posted: Thu Feb 12, 2009 10:54 pm
by Bogyo28
Zacy wrote:Lenne egy fontos kérdésem. Az én kocsimon vizes indítású karburátor van. Ma vettem egy komplett 2.0 V6-ot, amiért köszönet Blantnak és TéCsének a szállításért. Na a kérdés, a karbin, ami a blokkhoz volt elektromos a hidegindítás. A szívósor elején a vízkamra amiből jönnek ki a csövek van benne egy gomba. Sejtéseim szerint az felel a hidegindításért, ha nem így van akkor rosszul gondolkodom. Kérdésem lenne továbbá hogy ezen a karbin a gázszabályzó fogaskeréknél van egy ütköző, se cső se semmi rajta. Alapjárat állító csavar nincs. Kérdésem lenne hogy a gombának van-e köze a hidegindításhoz, ha igen mekkora feszültség megy rá, valamint hogyan állítok alapjáratot?


Hálás köszönet a válaszért.
az elektromos hidegindítás a generátor csillagpontjáról kapja a feszültséget. ha kell nálam az udvaron megnézhetsz egyet...

Re: karburátor

Posted: Fri Feb 13, 2009 7:10 pm
by Zacy
Sajnos nem tudok elmenni hozzád. De arra ma rájöttem hogy szívósort is kell cserélnem, mert a szívósor elején lévő keverőtér nem egyforma, nincs benne a gombának a helye. Hogyan tudok levenni a generátorról 7V-ot? A másik fontos dolog pedig hogy a gombához menő szálnak is 7V-nak kell lennie? Ha igen egy sima ellenállattal csökkentsem a feszültséget? Bocs a sok kérdésért de még nem csináltam ilyet. A karbit teljesen szétszedtem, át mostam finoman lúggal az oxid miatt, utána Brigeciollal, majd forróvizes mosás és most megkapja a nitrós mosást is. Egy úszót kell benne cserélnem, remélem lehet hozzá kapni, tömítéseket meg hamar megcsinálom hozzá. Milyen állítási lehetőségek vannak a karbin? mert ezen csak egy csavar van amit lehet tekergetni, a többi mind fix. Segítség kelle nekem ebben a témában a bekötéssel mindennel együtt. Az elektromossághoz béna vagyok :( :(

Re: karburátor

Posted: Tue Feb 17, 2009 10:29 am
by Zacy
Zacy wrote:Sajnos nem tudok elmenni hozzád. De arra ma rájöttem hogy szívósort is kell cserélnem, mert a szívósor elején lévő keverőtér nem egyforma, nincs benne a gombának a helye. Hogyan tudok levenni a generátorról 7V-ot? A másik fontos dolog pedig hogy a gombához menő szálnak is 7V-nak kell lennie? Ha igen egy sima ellenállattal csökkentsem a feszültséget? Bocs a sok kérdésért de még nem csináltam ilyet. A karbit teljesen szétszedtem, át mostam finoman lúggal az oxid miatt, utána Brigeciollal, majd forróvizes mosás és most megkapja a nitrós mosást is. Egy úszót kell benne cserélnem, remélem lehet hozzá kapni, tömítéseket meg hamar megcsinálom hozzá. Milyen állítási lehetőségek vannak a karbin? mert ezen csak egy csavar van amit lehet tekergetni, a többi mind fix. Segítség kelle nekem ebben a témában a bekötéssel mindennel együtt. Az elektromossághoz béna vagyok :( :(
Egy bekötési skiccrajz is elég lenne....

Re: karburátor

Posted: Fri Feb 20, 2009 7:56 am
by Kokusz
Zacy wrote:
Zacy wrote:Sajnos nem tudok elmenni hozzád. De arra ma rájöttem hogy szívósort is kell cserélnem, mert a szívósor elején lévő keverőtér nem egyforma, nincs benne a gombának a helye. Hogyan tudok levenni a generátorról 7V-ot? A másik fontos dolog pedig hogy a gombához menő szálnak is 7V-nak kell lennie? Ha igen egy sima ellenállattal csökkentsem a feszültséget? Bocs a sok kérdésért de még nem csináltam ilyet. A karbit teljesen szétszedtem, át mostam finoman lúggal az oxid miatt, utána Brigeciollal, majd forróvizes mosás és most megkapja a nitrós mosást is. Egy úszót kell benne cserélnem, remélem lehet hozzá kapni, tömítéseket meg hamar megcsinálom hozzá. Milyen állítási lehetőségek vannak a karbin? mert ezen csak egy csavar van amit lehet tekergetni, a többi mind fix. Segítség kelle nekem ebben a témában a bekötéssel mindennel együtt. Az elektromossághoz béna vagyok :( :(
Egy bekötési skiccrajz is elég lenne....
...na egy hasonló pillanatomban löktem oda egy szakembernek a kocsit, hogy csinálja meg... :shock: :P

Nálam az elektromos szívató a negatívot a gombán keresztül kapja (ami a blokk tetjén/elején van) az hőtöl függöen adja tovább a megfelelő szuflát. Tehát a gombától megy a negatív, a karburátoron lévő hidegindító/szivató egységre, a pozitívot meg valahonnan közvetlenben kapja (hogy honnan azt most nem tudom)

Re: karburátor

Posted: Fri Feb 20, 2009 1:48 pm
by CapriTurbo
Csak megjegyezném, hogy ha van jó vizes dúsító vezérlőd, az cserélhető az elektromossal, ha nincs, és kell, akkor adok.

Re: karburátor

Posted: Fri Feb 20, 2009 3:52 pm
by Bogyo28
Kokusz wrote:
Zacy wrote:
Zacy wrote:Sajnos nem tudok elmenni hozzád. De arra ma rájöttem hogy szívósort is kell cserélnem, mert a szívósor elején lévő keverőtér nem egyforma, nincs benne a gombának a helye. Hogyan tudok levenni a generátorról 7V-ot? A másik fontos dolog pedig hogy a gombához menő szálnak is 7V-nak kell lennie? Ha igen egy sima ellenállattal csökkentsem a feszültséget? Bocs a sok kérdésért de még nem csináltam ilyet. A karbit teljesen szétszedtem, át mostam finoman lúggal az oxid miatt, utána Brigeciollal, majd forróvizes mosás és most megkapja a nitrós mosást is. Egy úszót kell benne cserélnem, remélem lehet hozzá kapni, tömítéseket meg hamar megcsinálom hozzá. Milyen állítási lehetőségek vannak a karbin? mert ezen csak egy csavar van amit lehet tekergetni, a többi mind fix. Segítség kelle nekem ebben a témában a bekötéssel mindennel együtt. Az elektromossághoz béna vagyok :( :(
Egy bekötési skiccrajz is elég lenne....
...na egy hasonló pillanatomban löktem oda egy szakembernek a kocsit, hogy csinálja meg... :shock: :P

Nálam az elektromos szívató a negatívot a gombán keresztül kapja (ami a blokk tetjén/elején van) az hőtöl függöen adja tovább a megfelelő szuflát. Tehát a gombától megy a negatív, a karburátoron lévő hidegindító/szivató egységre, a pozitívot meg valahonnan közvetlenben kapja (hogy honnan azt most nem tudom)
ez egyenes út a készülék halálához....

Re: karburátor

Posted: Mon Mar 02, 2009 4:06 pm
by tomtom
tud valaki fomoco 1250 (egytorkú 1.6-hoz) karbihoz úszószint adatot?

Re: karburátor

Posted: Mon Mar 02, 2009 9:11 pm
by DavidMolnar
tomtom wrote:tud valaki fomoco 1250 (egytorkú 1.6-hoz) karbihoz úszószint adatot?
28,35mm

Re: karburátor

Posted: Tue Mar 03, 2009 11:20 am
by tomtom
ennyi hely nincs benne.
most 10, 13 mm. a fedlap és az úszó teteje között tömítéssel.

Re: karburátor

Posted: Tue Mar 03, 2009 8:21 pm
by DavidMolnar
tomtom wrote:ennyi hely nincs benne.
most 10, 13 mm. a fedlap és az úszó teteje között tömítéssel.
karbi.jpg
karbi.jpg (83.23 KiB) Viewed 6724 times
így?

Re: karburátor

Posted: Wed Mar 04, 2009 10:55 am
by tomtom
így ok.
köszi! :ru: