Re: karburátor
Posted: Sat Dec 20, 2008 3:53 am
Köszönöm a tanácsokat Tomtom, majd jobban beleásom magam a dolgokba, remélem sikerül valami jobbat kihozni belőle mert ez így most nem jó az biztos. :(
Marcocapri wrote:Fel a fejjel Töcsikém!!! Én meg most fogom szétkapni a másik karbit amit kaptam a vas-hoz ugy hogy majd jó lenne ha te is ott lennél és szemrevételeznéd a folyamatot mert fingom sincs hogy kell szétkCapni :)
az elektromos hidegindítás a generátor csillagpontjáról kapja a feszültséget. ha kell nálam az udvaron megnézhetsz egyet...Zacy wrote:Lenne egy fontos kérdésem. Az én kocsimon vizes indítású karburátor van. Ma vettem egy komplett 2.0 V6-ot, amiért köszönet Blantnak és TéCsének a szállításért. Na a kérdés, a karbin, ami a blokkhoz volt elektromos a hidegindítás. A szívósor elején a vízkamra amiből jönnek ki a csövek van benne egy gomba. Sejtéseim szerint az felel a hidegindításért, ha nem így van akkor rosszul gondolkodom. Kérdésem lenne továbbá hogy ezen a karbin a gázszabályzó fogaskeréknél van egy ütköző, se cső se semmi rajta. Alapjárat állító csavar nincs. Kérdésem lenne hogy a gombának van-e köze a hidegindításhoz, ha igen mekkora feszültség megy rá, valamint hogyan állítok alapjáratot?
Hálás köszönet a válaszért.
Egy bekötési skiccrajz is elég lenne....Zacy wrote:Sajnos nem tudok elmenni hozzád. De arra ma rájöttem hogy szívósort is kell cserélnem, mert a szívósor elején lévő keverőtér nem egyforma, nincs benne a gombának a helye. Hogyan tudok levenni a generátorról 7V-ot? A másik fontos dolog pedig hogy a gombához menő szálnak is 7V-nak kell lennie? Ha igen egy sima ellenállattal csökkentsem a feszültséget? Bocs a sok kérdésért de még nem csináltam ilyet. A karbit teljesen szétszedtem, át mostam finoman lúggal az oxid miatt, utána Brigeciollal, majd forróvizes mosás és most megkapja a nitrós mosást is. Egy úszót kell benne cserélnem, remélem lehet hozzá kapni, tömítéseket meg hamar megcsinálom hozzá. Milyen állítási lehetőségek vannak a karbin? mert ezen csak egy csavar van amit lehet tekergetni, a többi mind fix. Segítség kelle nekem ebben a témában a bekötéssel mindennel együtt. Az elektromossághoz béna vagyok :( :(
...na egy hasonló pillanatomban löktem oda egy szakembernek a kocsit, hogy csinálja meg...Zacy wrote:Egy bekötési skiccrajz is elég lenne....Zacy wrote:Sajnos nem tudok elmenni hozzád. De arra ma rájöttem hogy szívósort is kell cserélnem, mert a szívósor elején lévő keverőtér nem egyforma, nincs benne a gombának a helye. Hogyan tudok levenni a generátorról 7V-ot? A másik fontos dolog pedig hogy a gombához menő szálnak is 7V-nak kell lennie? Ha igen egy sima ellenállattal csökkentsem a feszültséget? Bocs a sok kérdésért de még nem csináltam ilyet. A karbit teljesen szétszedtem, át mostam finoman lúggal az oxid miatt, utána Brigeciollal, majd forróvizes mosás és most megkapja a nitrós mosást is. Egy úszót kell benne cserélnem, remélem lehet hozzá kapni, tömítéseket meg hamar megcsinálom hozzá. Milyen állítási lehetőségek vannak a karbin? mert ezen csak egy csavar van amit lehet tekergetni, a többi mind fix. Segítség kelle nekem ebben a témában a bekötéssel mindennel együtt. Az elektromossághoz béna vagyok :( :(
ez egyenes út a készülék halálához....Kokusz wrote:...na egy hasonló pillanatomban löktem oda egy szakembernek a kocsit, hogy csinálja meg...Zacy wrote:Egy bekötési skiccrajz is elég lenne....Zacy wrote:Sajnos nem tudok elmenni hozzád. De arra ma rájöttem hogy szívósort is kell cserélnem, mert a szívósor elején lévő keverőtér nem egyforma, nincs benne a gombának a helye. Hogyan tudok levenni a generátorról 7V-ot? A másik fontos dolog pedig hogy a gombához menő szálnak is 7V-nak kell lennie? Ha igen egy sima ellenállattal csökkentsem a feszültséget? Bocs a sok kérdésért de még nem csináltam ilyet. A karbit teljesen szétszedtem, át mostam finoman lúggal az oxid miatt, utána Brigeciollal, majd forróvizes mosás és most megkapja a nitrós mosást is. Egy úszót kell benne cserélnem, remélem lehet hozzá kapni, tömítéseket meg hamar megcsinálom hozzá. Milyen állítási lehetőségek vannak a karbin? mert ezen csak egy csavar van amit lehet tekergetni, a többi mind fix. Segítség kelle nekem ebben a témában a bekötéssel mindennel együtt. Az elektromossághoz béna vagyok :( :(:P
Nálam az elektromos szívató a negatívot a gombán keresztül kapja (ami a blokk tetjén/elején van) az hőtöl függöen adja tovább a megfelelő szuflát. Tehát a gombától megy a negatív, a karburátoron lévő hidegindító/szivató egységre, a pozitívot meg valahonnan közvetlenben kapja (hogy honnan azt most nem tudom)
28,35mmtomtom wrote:tud valaki fomoco 1250 (egytorkú 1.6-hoz) karbihoz úszószint adatot?
így?tomtom wrote:ennyi hely nincs benne.
most 10, 13 mm. a fedlap és az úszó teteje között tömítéssel.