Re: MINDEN ami KASZNI (kívül belül)
Posted: Sun Oct 26, 2008 3:03 pm
az szállítással együtt már kb 180....daniv6 wrote:Fényezés téma:
Balassagyarmattól nem messze, szloviban 15000korona anyaggal együtt.
Keep The Legend Alive!
https://www.fordcapri.hu/forford3/
az szállítással együtt már kb 180....daniv6 wrote:Fényezés téma:
Balassagyarmattól nem messze, szloviban 15000korona anyaggal együtt.
Attól függ,hogy honnan viteted...Bp.-ről kb 200-220 ba álna meg...meg az anyag se mind1 hogy milyen...!Bogyo28 wrote:az szállítással együtt már kb 180....daniv6 wrote:Fényezés téma:
Balassagyarmattól nem messze, szloviban 15000korona anyaggal együtt.
ha attól félsz hogy a kocsi szépségét a festés adja és azt elbasszák, akkor hogy mered a kocsit nem kamrában fényeztetni metálra????VipeR-T wrote:Köszi az infot! Úgy fest (ó de stihl-szerű) hogy megtaláltam a festőmet. Több címet is kaptam, az ország sok távoli pontjáról, meg ugye külföldről is, de aztán a tőlem 500 méterre lakó szaki nyert. Nem kamrában fúj ugyan, de ahogy próbáltam a messzebbi dolgokat megszervezni, és minden kis aprósággal falba ütköztem (nincs térerő, nem lehet felhívni csak 2 naponta, stb.) arra jutottam, hogy mégiscsak jobb lesz az, akire ha kell naponta rá tudok nézni. Persze még semmi nem biztos, egyelőre csak a festéket rendeltem tőle, ami elég drága volt, de már nem érdekel, sík ideg vagyok a festés miatt, rettegek hogy ezen fog elcsúszni a kocsi szépsége. Szóval választottam színt, a Ford Probe gyári sötétkék gyöngyházmetál árnyalata lett a nyerő. A végösszeg még nem tudom mennyi lesz, a spoilerekkel együtt 4 litert rendeltem, kb 20e/litert mondott rá, de a pontos összeg a színtől függ. Majd ha meglesz az anyag folytatom az épülő vasak között ;)
Bogyo28 wrote:ha attól félsz hogy a kocsi szépségét a festés adja és azt elbasszák, akkor hogy mered a kocsit nem kamrában fényeztetni metálra????VipeR-T wrote:Köszi az infot! Úgy fest (ó de stihl-szerű) hogy megtaláltam a festőmet. Több címet is kaptam, az ország sok távoli pontjáról, meg ugye külföldről is, de aztán a tőlem 500 méterre lakó szaki nyert. Nem kamrában fúj ugyan, de ahogy próbáltam a messzebbi dolgokat megszervezni, és minden kis aprósággal falba ütköztem (nincs térerő, nem lehet felhívni csak 2 naponta, stb.) arra jutottam, hogy mégiscsak jobb lesz az, akire ha kell naponta rá tudok nézni. Persze még semmi nem biztos, egyelőre csak a festéket rendeltem tőle, ami elég drága volt, de már nem érdekel, sík ideg vagyok a festés miatt, rettegek hogy ezen fog elcsúszni a kocsi szépsége. Szóval választottam színt, a Ford Probe gyári sötétkék gyöngyházmetál árnyalata lett a nyerő. A végösszeg még nem tudom mennyi lesz, a spoilerekkel együtt 4 litert rendeltem, kb 20e/litert mondott rá, de a pontos összeg a színtől függ. Majd ha meglesz az anyag folytatom az épülő vasak között ;)
a lényeg hogy ne egy pincében vagy udvaron fujják, hogy ne tudjon beleszállni minden kosz meg bogár. egy jó kamrában van fűtés is, a fényezés után ha jól befütik a kamrát hamarabb szárad a festék, kevesebb lehetősége van bárminemű kosznak beleszáradni a festékbe... ez az oldoszer dolog meg tök mindegy, nem kell hozzá ujra tanulni a fényezőnek. a fényezés lényege az előkészítés, ha az szar az isten se tud szépet festeni, ha meg jó akkor akár te is fujhatod, csak ne folyjon meg. csak ugye az előkészítés hetekbe tellik, fujni meg pár óra. de hogy milyen festékkel az már annyira mindegy....VipeR-T wrote:Igazat szóltok, nem is tervezek ezen spórolni. Igazából most a festék meglesz, ezt igazából még föl tudja fújni akárki más is, csak a másik parám meg a vízbázisú festék, el szeretném kerülni, nem akarom hogy az én autómon tanulják meg használni. Persze lehet hogy nem így lenne, de akkor is, legyen csak oldószeres ha van rá lehetőség, emiatt volt most "sürgős" a dolog. Egyébként azt sem tudom hogy mi a "fényezőkamra" definíciója,az ürgének végülis van egy külön épülete erre, meg van benne elszívó meg szűrő, de nem az az echte fényezőkamra. Szóval még az is lehet hogy kamra :D Ahogy ő fogalmazott, abban "feről-le" megy a szellőztetés, neki meg elejétől a végére. Vagy mi. Nem értek a lovakhoz.
szarabb ha kilóg a kerék mert széles a híd vagy ilyesmi :)levelboss wrote:Szerintetek mennyire para a kasztni szélesítés? Hivatalosan beleköthetnek? Volt már erre tapasztalat? CSak mert hátul vmit muszály kezdeni majd és én szívesen csinálnék vmi domborítást, de az feltűnőbb, mint egy sárvédőív-toldás, vagy szélesítés, vagy ilyesmi. Valahol olvastam, h kicsit para, mert azt gondolják, h akkor biztos túl nagy a felni, azt meg nem szeretik...
Hát a Margit híd tényleg széles, de ez hogy jön ide?Tibi wrote:szarabb ha kilóg a kerék mert széles a híd vagy ilyesmi :)levelboss wrote:Szerintetek mennyire para a kasztni szélesítés? Hivatalosan beleköthetnek? Volt már erre tapasztalat? CSak mert hátul vmit muszály kezdeni majd és én szívesen csinálnék vmi domborítást, de az feltűnőbb, mint egy sárvédőív-toldás, vagy szélesítés, vagy ilyesmi. Valahol olvastam, h kicsit para, mert azt gondolják, h akkor biztos túl nagy a felni, azt meg nem szeretik...
Hivatalosan abba szerintem jobban belekötnek ha úgy széles a kerék, hogy nincs fölötte szélesítés :)levelboss wrote:Hát a Margit híd tényleg széles, de ez hogy jön ide?Tibi wrote:szarabb ha kilóg a kerék mert széles a híd vagy ilyesmi :)levelboss wrote:Szerintetek mennyire para a kasztni szélesítés? Hivatalosan beleköthetnek? Volt már erre tapasztalat? CSak mert hátul vmit muszály kezdeni majd és én szívesen csinálnék vmi domborítást, de az feltűnőbb, mint egy sárvédőív-toldás, vagy szélesítés, vagy ilyesmi. Valahol olvastam, h kicsit para, mert azt gondolják, h akkor biztos túl nagy a felni, azt meg nem szeretik...