Page 13 of 23
Re: Tibi
Posted: Sun May 11, 2008 6:04 pm
by Blant
ZSÍÍÍÍÍÍR

Re: Tibi
Posted: Sun May 11, 2008 7:42 pm
by szszaby
Tetszik.

Re: Tibi
Posted: Sun May 11, 2008 7:54 pm
by Iván
metáááll

Re: Tibi
Posted: Sun May 11, 2008 8:08 pm
by Hattyu
Gratula hozzá!
Siessél és gyere mert élőben is szeretném már látni meg azt is hogy hogy megy!

Re: Tibi
Posted: Tue Jul 01, 2008 10:07 pm
by Tibi
Bogyó első körben a te segítséged kérném mint a kábelek mindent tudója, remélem izgalmas képregényt állítottam össze. :)
1, aut váltó csati ? Van egy párja a kábel másik végén ami piros.
2, a hűtő jobb sarkánál lévő csatit tudja fejből valaki ?
3, ezt szedjem le és dugózzam ?
4, ez úgy tudom nem kell de mi lehetett annak idején ? A karika kormányoszlopon volt ha jól emlékszek...
5, ez meg talán a régi generátor csatlakozója volt, az újra nem kell ilyen, hogyan kössem át?
6, a fehér a kis venti csatlakozása a másik kuka ?
Re: Tibi
Posted: Tue Jul 01, 2008 10:58 pm
by Bogyo28
megpróbálom szép sorjában, de a lényeg, hogy tele vagy még olyan kábelekkel amik kurvára nem kellenek oda.
a kis fehér csati pl ilyen. a vákumcsövet le kell dugózni. az automata váltó szarjai (csati, kick-down relé stb) mehet a levesbe. a generátor a kozén már szemes csatival csatlakozik, a mostaniról a két pirosat össze kell fogna, arra kell egy nagyobb szemes csati, a kék vezetékre pedig egy kissebb. a generátorra nézve tudni fogod a méreteket. a kormánycucc fogalmam sincs hogy mi lehet, de mivel eddig egyik autoba se raktuk bele, ezért neked sem fog kelleni. a kis négyszögletes négylábu csati álltalában a lambda szenzoré.
de még mindig áll az ajánlatom, hogy ha kell szivesen segítek a kábelezésben, hiszen a gyári scorpió cucokat ugysem fogod tudni egy-az-egyben átrakni a capriba, a biztitáblából kell néhány relé és bizti, amit egyszerübb külön ráműteni a kábelekre.
Re: Tibi
Posted: Wed Jul 02, 2008 7:39 am
by Tibi
Köszi, valószínűleg élni fogok az ajánlatoddal de addig is próbálok minél kevesebb nyűgöt hagyni neked.
Re: Tibi
Posted: Thu Jul 03, 2008 10:46 pm
by TÉCSÉ
Tibi wrote:Köszi, valószínűleg élni fogok az ajánlatoddal de addig is próbálok minél kevesebb nyűgöt hagyni neked.
Ezért lelkesen dolgozol azon , hogy több dolgot kelljen visszabontani ...

Re: Tibi
Posted: Fri Jul 04, 2008 12:21 am
by Tibi
TÉCSÉ wrote:Tibi wrote:Köszi, valószínűleg élni fogok az ajánlatoddal de addig is próbálok minél kevesebb nyűgöt hagyni neked.
Ezért lelkesen dolgozol azon , hogy több dolgot kelljen visszabontani ...

Ja lehet beoltok a rendszerbe még 3 másik autót és majd aszondom a főnöknek, hogy: ásküszöm gyári vót :)
Re: Tibi
Posted: Fri Jul 04, 2008 9:42 am
by szszaby
A végén nehogy belegabajodj.

Re: Tibi
Posted: Fri Jul 04, 2008 11:06 am
by albicapri
szszaby wrote:A végén nehogy belegabajodj.

mint ciganygyerek a hozentrogerba

Re: Tibi
Posted: Tue Jul 22, 2008 9:18 am
by Tibi
Na itt vagyok Laci !
az előzőekhez képest történt némi előrelépés de nem túl látványos ezért nem írtam ide semmit.
- a hátsó fék tárcsa helyett egyelőre marad dobfék, ennek a szarjait pucoltam meg galvánoztattam
- kicseréltem az első sierra fék gumi alkatrészeit, vas megpucolva, festve
- szintén az első fejelsztéshez kapcsolódóan leesztergáltam az külső átmérőjét, hogy felmenjenek a sierra tárcsák kívülre, de annyi bibi történt, hogy az eredeti tárcsafelfogatást nem szedtem le mert úgy gondoltam elfér az. Nem tud tőle elforogni a kerék mert megakad a konzolban ami a nyereghez lett gyártva -> ha legközelebb Mc-n leszek maj lekapom azt is róla
- elnökünk nem kis segítségével bekábeleződött a motor
- elkezdtem csinálni a tankot, lassan ebédidőben készülget az is
- következő alkalommal mikor szabadnapos leszek ( jövő hó eleje ) szeretném ha beindulna, de ekkor már lakás projekt is lesz szóval majd alakul valahogy...
Re: Tibi
Posted: Tue Jul 22, 2008 9:29 am
by holecz
Tibi wrote:Na itt vagyok Laci !
az előzőekhez képest történt némi előrelépés de nem túl látványos ezért nem írtam ide semmit.
- a hátsó fék tárcsa helyett egyelőre marad dobfék, ennek a szarjait pucoltam meg galvánoztattam
- kicseréltem az első sierra fék gumi alkatrészeit, vas megpucolva, festve
- szintén az első fejelsztéshez kapcsolódóan leesztergáltam az külső átmérőjét, hogy felmenjenek a sierra tárcsák kívülre, de annyi bibi történt, hogy az eredeti tárcsafelfogatást nem szedtem le mert úgy gondoltam elfér az. Nem tud tőle elforogni a kerék mert megakad a konzolban ami a nyereghez lett gyártva -> ha legközelebb Mc-n leszek maj lekapom azt is róla
- elnökünk nem kis segítségével bekábeleződött a motor
- elkezdtem csinálni a tankot, lassan ebédidőben készülget az is
- következő alkalommal mikor szabadnapos leszek ( jövő hó eleje ) szeretném ha beindulna, de ekkor már lakás projekt is lesz szóval majd alakul valahogy...
Jól van ,azért halad akkor a gépezet.Lehet hogy én is Sierra tárcsát teszek fel, mivel van miről leszedni az alkatrészeket.A kábelezésben nekem is "zelnökünk" fog segíteni mert nálam is vannak kósza kábelek meg stb..Pontosan mit értesz azon hogy galvánoztattad a hátsó dobokat??Csak nem krómoztattad?? 8)
Re: Tibi
Posted: Tue Jul 22, 2008 9:40 am
by Tibi
Galvánozás alatt azt értem, hogy elektrolízissel korrózióálló fémbevonatot képeztettem rajta egy erre szakosodott vállakozóval. :D
Nem króm (szerintem ez cink ), olyan mintha lefújták volna kályhaezüsttel. Remélem nem az :D
Re: Tibi
Posted: Tue Jul 22, 2008 9:54 am
by holecz
Tibi wrote:Galvánozás alatt azt értem, hogy elektrolízissel korrózióálló fémbevonatot képeztettem rajta egy erre szakosodott vállakozóval. :D
Nem króm (szerintem ez cink ), olyan mintha lefújták volna kályhaezüsttel. Remélem nem az :D
Értem, az valószínűleg cink lesz.Csak nehogy "cinkeljenek" érte

Sokba vót amúgy??