Page 14 of 15

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Mon Nov 15, 2010 1:31 pm
by tomtom
fefétől már kaptam kölcsibe F O R D és cirádás capri-t másolás céljából. módszer: precíziós öntés ezüstből. ha van némi türelem, akkor fel tudom ajánlani, hogy önköltségi áron prezentálok bárkinek, persze korlátozott mennyiségben, ami azt jelenti, hogy bárkinek szívesen gyártunk az ótójára, de biznicet ne akarjon csinálni belőle senki, mert ez egy kicsi ötvös műhely ahol készül, nem ez a profil. nem beszélve, hogy az öntés utáni utómunkát én csinálom, tehát nem szeretnék egy 500 darabos megrendelés miatt beköltözni a barátom műhelyébe... nem is vállalnám.

a melót a hideg téli napokra tervezem, amikor nem rentábilis a műhely (ahol a capri van) esténkénti befűtése arra a pár órára, amíg a caprin szöszmötölök.

árat (pontosat!) az első próbadarab elkészültekor tudok mondani, mert akkor látjuk, hogy mennyi anyagot nyel el, és mennyit kell rajta dolgozni utólag. nyilván.
sokba nem lesz, az ezüst pénzverdei ára kb. 120ft/gramm, de nekünk nem ennyiért van. ;-)
akit érdekel a fentebb leírtak alapján, az küldjön pü-t! akkor én is látom, hogy mennyi is az annyi (meló).

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Mon Nov 15, 2010 1:55 pm
by vasparipa
Bogyo28 wrote:...de egy kérdést megér a forumon...
vagy Vasparipa Úrnak küldesz egy pü.-t, ahogyan azt tették már mások is, Vasparipa Úr meg küld Neked olyan logót, amilyent akarsz. ;-)

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Mon Nov 15, 2010 2:41 pm
by Tibi
Valaki mérje már meg hány grammos egy ilyen felirat.

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Mon Nov 15, 2010 6:41 pm
by Zacy
Az ón -ólom ötvözet nem az igazi szerintem, mert megfeketedik a sótól, sajnos az ezüsttel egyetemben ha jól tudom. Mi aluból öntünk, de ez az ötvözet sajnos nem bír olyan jó önthetőségi tulajdonságokkal mint az ezüst vagy a PbSn....

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Mon Nov 15, 2010 8:04 pm
by Gáborka
felpolíroz szép csillogóra és valami jobb féle lakkal tartósít...jöhet só +minden...persze csak egy darabig(a régi lámakereteket+emblémákat is spiáter szerű anyagból csinálták és bizony az idő azokat is kirügyesíti miután behal a króm rajtuk)...Én sem kereskedni szeretnék vele,nincs is rá garancia,hogy tökéletes lesz ,de nem tűnik túl komplikáltnak a dolog...nem ez a fő pofilom :-D

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Mon Nov 15, 2010 8:49 pm
by Zacy
Általában mi is nagyobb méretű csapágyházakat (szélgenerátor), valamint áttételes szíjhajtású turbótöltőházakat öntünk(supercharger).

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Fri Jan 21, 2011 7:45 am
by Zacy
Érdekelne, hogy van e olyan itt a fórumon, vagy az ismerettségi körötökben, aki gázzal használ 2.0V6-ost. Ha van érdekelne mik vele a tapasztalatok. Mennyibe fáj most egy gázszett+beszereltetés? Vagy esetleg beledobom én a gázt és műszakinál kiveszem? Csinált már valaki ilyet? Minden információ érdekel....

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Fri Jan 21, 2011 8:20 am
by Natalie Driver Gabe
Az Lpg-s Capri topikban többet is megtudhatsz.
de ne feszegesd a húrt :lol:

Bár már egyre aktuálisabbá válik a dolog.

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Fri Jan 21, 2011 8:47 am
by Zacy
Hát elolvastam a topicot és láttam hogy vérre menő viták alakultak ki a témáról, csak az okát nem értem hogy miért. Miért nem való egy Capriba LPG közel 400Ft-os benzinár mellett? Nem bele való? Aki napi szinten szeretné használni az autóját annak megéri. Akinek meg van mellette még autója az meg megteheti hogy benzinnel hajtsa.

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Fri Jan 21, 2011 10:16 am
by szszaby
Leginkább a miatt, hogy a Capriba nincs szelep ülék és a géz emiatt sokkal hamarabb megeszi a hengerfejet.

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Fri Jan 21, 2011 10:26 am
by Zacy
szszaby wrote:Leginkább a miatt, hogy a Capriba nincs szelep ülék és a géz emiatt sokkal hamarabb megeszi a hengerfejet.
Ez talán a legkönnyebben orvosolható probléma, megnézem hogy van-e ilyen méretben mint amilyen kell, és kimaratom a helyét ha kell. Megnézem először megéri-e játszani vele.....

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Fri Jan 21, 2011 12:41 pm
by tomtom
a gázosító szakemberek előszeretettel fúrják át a karbi oldalát, hogy ott vezessék be a gázt. ilyen dgav (32/36) karbim van, ha kell, csak, hogy ne basszanak el még egy darabot fölösen. asszem van egy gázosított (furatokkal szétbarmolt) solexem (az talán v6) is, amin rajt vannak a bevezető csövek is a közösítéssel.

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Fri Jan 21, 2011 6:44 pm
by White Shark
v motoros hengerfejbe nem fér el a szelepülék, mert beleszakadsz a víztérbe .Tapasztalatból mondom !

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Fri Jan 21, 2011 8:08 pm
by TÉCSÉ
Zacy wrote:... Vagy esetleg beledobom én a gázt és műszakinál kiveszem? ....
Ezt azért ugye Te sem gondoltad egészen komolyan ....................... :?: :idea: :shock: :shock: :shock:

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Posted: Sat Jan 22, 2011 8:32 am
by Nitrobuster
szszaby wrote:Leginkább a miatt, hogy a Capriba nincs szelep ülék és a géz emiatt sokkal hamarabb megeszi a hengerfejet.
Ezt régen írták az olmozatlan benzinre is. Ismeretségi körbe csak gázos pintoról tudok. De az jól végzi a dolgát. Nem egy dragster, de 200 fölött van bőven benne és még gyári a mocija.