Page 14 of 28

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Tue Jun 22, 2010 8:18 am
by holecz
VÉNYÓC!!!!!!

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Tue Jun 22, 2010 8:55 am
by Pudva
szerény véleményem szerint, a tuningolást a féknél szokták/illik elkezdeni... :roll:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Tue Jun 22, 2010 9:00 am
by Bogyo28
Pudva wrote:szerény véleményem szerint, a tuningolást a féknél szokták/illik elkezdeni... :roll:
illene, de nem azzal szokták (sajnos). Gabe-nek a cossie projectből pedig jelenleg csak a fék van fenn a kocsin, tehát még le se b@szhatjuk a mulasztásért, bár nyerget még nem rakott nagyobbat előre. viszont ahhoz a projecthez tuti hogy a mostani kábelezést igen erősen át kell variálni (gyakorlatilag csere)

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Tue Jun 22, 2010 10:35 am
by Natalie Driver Gabe
De jól esik látni hogy mennyire 1 irányba jár az agyunk.
A Cossie-t lenyűgözőnek találom azért szeretném.
Bár még csak a scorpiban volt alkalmam lepróbálni,s ott annyira nem nyűgözött le.
(biztos mert automata+ nehezebb kasztni)
Szerettem volna majálison bekéreckedni krisz mellé de nme volt rá mód s idő. :-(
ott biztos többet mutatott volna magából. :-(

De nekem is a V8 irányába húz aszívem.
Sírtam is mikor kész lettem a 2.3 al , s rá 1 nappal jelent meg a hírdetés arról a mociról amit szerettem volna.


A tuningot télleg a féknél illik kezdeni.
És én e szerint is jártam el anno.
De azt hiszem ezt le is írtam.
a nagyobb nyergek folyamatban
A hátsó tárcsához elvileg majdnem minden megvan.
a futóművet is igyekeztwem megerősíteni.
De szeretném még javítani ha van rá lehteőség.
De a motor még mindig nem eldöntött dolog(teljesen).

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Tue Jun 22, 2010 10:44 am
by Pudva
nem leszek népszerű: de ha már V8 motor és Charger kinézet akkor tessék amerikai autót venni :-P

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Tue Jun 22, 2010 10:53 am
by stpetya
Azért a Charger-tól nagyon messze vagyunk...

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Tue Jun 22, 2010 11:11 am
by Natalie Driver Gabe
Pudva wrote:nem leszek népszerű: de ha már V8 motor és Charger kinézet akkor tessék amerikai autót venni :-P
igazad van Kálmi
Most ettől nem lettél népszerűbb.

nem akarok amcsi verdát.
A SAJÁTOMat akarom.
S szerintem ezzel megérti mindenki mire célzok.

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Tue Jun 22, 2010 11:12 am
by Pudva
stpetya wrote:Azért a Charger-tól nagyon messze vagyunk...
akkor Challenger ;-)
challenger.jpg
challenger.jpg (3.08 KiB) Viewed 5638 times

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Tue Jun 22, 2010 11:14 am
by Natalie Driver Gabe
elutasítva !!!!!

annak nics személyisége :lol:

S nem az amiért megküzdöttél.

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Tue Jun 22, 2010 11:59 am
by holecz
Natalie Driver Gabe wrote:elutasítva !!!!!

annak nics személyisége :lol:

S nem az amiért megküzdöttél.
Ez így szép volt!!

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Tue Jun 22, 2010 12:17 pm
by Natalie Driver Gabe
holecz wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:elutasítva !!!!!

annak nics személyisége :lol:

S nem az amiért megküzdöttél.
Ez így szép volt!!
Köszönöm !

S a legszebb hogy soem gondoltam másképp.
Nem tudnám azzal úgy élvezni még a 230 km/h -t sem ,
mint Natalieval akár a pöfögős 50-et.

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Thu Sep 02, 2010 12:05 pm
by Natalie Driver Gabe
Régen irtam ide mert hát nem is volt mit.
de megint lett egy kis varia .
Ott kezdödött hogy sikerült hozzájutnom egy hátsó tárcsa fék szetthez.
Ami kisseb harcok árán s nem kevés anyázások közepette felszerelésre került.
S végre már hátul is a megérdemelt tárcsa fék teljesít szolgálatot.
Mint kiderült nem hiába mert a hátsó dobfékem hatásfoka eléggé közel állt a nullához.

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Thu Sep 02, 2010 12:12 pm
by Natalie Driver Gabe
az új hátsófék felszerelésével ogen gyorsan kiderült hogy az elsőfékem igen kevés.
Ezt minden fékezett kanyarban a tudtomra adta a gép.
gyorsan lebutítottam a hátsó fékem egy nymiszabályzóval majd nekiláttam az elsőfék fejlesztésnek.
Volt egy alapterv de sajnos az elvetélésre lett itélve.
Úgyhogy maradtunk a bevált módszernél.
SAXO Brembo Tárcsa.
+ Volvo ferodo betét. (köszönön Krisz)
kisseb harc után sikerült felszerelni az első féket is.

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Thu Sep 02, 2010 12:20 pm
by Natalie Driver Gabe
S egy igen régi vágyam teljesült azzal hogy be lett végre téve egy rendes hűtő is.
méghozzá egy Cossi ventivel.
Így végre a melegedési gondok megoldodtak.
Igaz nem volt olyan egyszerű a befaragás, mivel itt a méretek s a lehetőségek szűkösebbek mint egy II-III-as capri esetében.
de papival nem ismervén a lehetetlent megoldottuk.
Jelenleg a ventik manuálisan kapcsolnak.
MÉG.

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Thu Sep 02, 2010 12:31 pm
by Tibi
Van ótésított megoldás melegedésre ha érdekel...