Page 14 of 51
Posted: Wed May 23, 2007 6:04 pm
by Iván
Perszeee :)
Posted: Tue Jun 12, 2007 11:50 am
by TomiCaPri
Urak! Volna egy olyan kérdésem, hogy 2.0 V6-hoz a 4 sebességes váltót fogja-e valami gumibak vagy valami speciálisabb cucc, vagy csak simán csavarozva van a motorhoz/kasztnihoz?
Posted: Tue Jun 12, 2007 12:06 pm
by tomtom
van neki egy bölcsője, amin 1 db gumibakon pihen.
a bölcsőt 4 db csavar rögzíti az alvázhoz a váltóalagút két oldalán található menetes furatokban.
elöl a motorhoz van rögzítve csavarkötéssel.
Posted: Tue Jun 12, 2007 12:07 pm
by TomiCaPri
Ezer hálám és köszönetem! :) Akkor nekem ez a gumibak hiányzik, furcsáltam is kicsit. Tenkjú!!! :D
Posted: Tue Jun 12, 2007 1:04 pm
by szszaby
TomiCaPri wrote:Ezer hálám és köszönetem! :) Akkor nekem ez a gumibak hiányzik, furcsáltam is kicsit. Tenkjú!!! :D
Akkor Neked nincs lerögzítve a váltó vége? Csak úgy kóricál ott?
Posted: Tue Jun 12, 2007 6:07 pm
by TomiCaPri
Az előző tulaj ki akarta szedni a motort, de motokiemelő hiján nem ment neki(k), szóval egy olyan 3-4 ventire ki van húzva a motor a váltóból. Gondolom hogy könnebb legyen meglazították a váltót is, aztán most lötyög mindenfele.

Posted: Wed Jun 13, 2007 8:59 am
by szszaby
TomiCaPri wrote:Az előző tulaj ki akarta szedni a motort, de motokiemelő hiján nem ment neki(k), szóval egy olyan 3-4 ventire ki van húzva a motor a váltóból. Gondolom hogy könnebb legyen meglazították a váltót is, aztán most lötyög mindenfele.

Akkor nem egy szép munka történt ott. Lehet mit dolgozni rajta ha félig szét is van szedve, az apróságok megvannak legalább, ami ilyenkor kijön belőle?
Posted: Wed Jun 13, 2007 9:30 am
by TomiCaPri
A csomagtartó tele volt minden kacattal, remélem a hozzávaló cuccok is ott lesznek.
Sajna nem túl jó a gépem, de remélem látszik:
http://www.kepfeltolto.hu/?img=27dp
Posted: Wed Jun 13, 2007 10:01 am
by Tibi
TomiCaPri wrote:A csomagtartó tele volt minden kacattal, remélem a hozzávaló cuccok is ott lesznek.
Sajna nem túl jó a gépem, de remélem látszik:
http://www.kepfeltolto.hu/?img=27dp
De ugye ez nem lábon jött?
felrakom mert lassan tölti....

Posted: Wed Jun 13, 2007 1:22 pm
by TomiCaPri
Hááát, vontatva volt

a motor bele volt hevederezve, szóval nem tudott el/kicsúszni az úton. Holnap veszek hozzá új motortartóbakot (ahogy olvastam a wartburggé pont passzol bele

) aztán valahogy visszacsempésszük a helyére.
A motorrol minden cső, vezeték, kábel le volt kötve, szóval még azzal is bajlódok kicsit, hogy mi hova megy. A nagyja már megvan, de egykét dolgot még hiányolok. Még beleásom magam kicsit jobban a motortérbe, hátha...
Posted: Tue Jul 24, 2007 1:13 pm
by Tibi
Urak!
Úgy néz ki akad pár liter 80w90-es olaj ( total ), jó az nekem az mt75-be ? Ja és mennyi kéne bele, hogy ne szomjazzon?
Felújító kittel tapasztalat valakinek?
Posted: Tue Aug 14, 2007 1:26 pm
by Szelei Szilard
Segítség kellene!!! Ki lehet e szedni épségben a főtengely váltó felöli oldalán lévő kis tűgörgős csapágyat, amibe a váltó bordástengelyének a közepe csúszik bele. (egyszerűbben nem tudom elmondani) Ugyanis ezt atkellene tennem a másik 2.9es blokkba mert abba nincs ilyen.(mivel automata volt) Előre is köszi.

Posted: Tue Aug 14, 2007 1:30 pm
by Szelei Szilard
Posted: Tue Aug 14, 2007 2:17 pm
by driver
Nem tudod egydarabban kiszedni, de minek is amikor kb 1500 ft a csapágyas nál. :D
Posted: Tue Aug 14, 2007 2:29 pm
by Szelei Szilard
driver wrote:Nem tudod egydarabban kiszedni, de minek is amikor kb 1500 ft a csapágyas nál. :D
Hát erre felénk nem egyszerű találni ilyet. Bárdi,unix esetleg? Ha náluk nincs akkor irány székesfehérvár. Ha 1500ér lehet venni akkor nem küzdök fölöslegesen a régivel. Köszi!