Page 14 of 51

Posted: Wed May 23, 2007 6:04 pm
by Iván
Perszeee :)

Posted: Tue Jun 12, 2007 11:50 am
by TomiCaPri
Urak! Volna egy olyan kérdésem, hogy 2.0 V6-hoz a 4 sebességes váltót fogja-e valami gumibak vagy valami speciálisabb cucc, vagy csak simán csavarozva van a motorhoz/kasztnihoz?

Posted: Tue Jun 12, 2007 12:06 pm
by tomtom
van neki egy bölcsője, amin 1 db gumibakon pihen.
a bölcsőt 4 db csavar rögzíti az alvázhoz a váltóalagút két oldalán található menetes furatokban.
elöl a motorhoz van rögzítve csavarkötéssel.

Posted: Tue Jun 12, 2007 12:07 pm
by TomiCaPri
Ezer hálám és köszönetem! :) Akkor nekem ez a gumibak hiányzik, furcsáltam is kicsit. Tenkjú!!! :D

Posted: Tue Jun 12, 2007 1:04 pm
by szszaby
TomiCaPri wrote:Ezer hálám és köszönetem! :) Akkor nekem ez a gumibak hiányzik, furcsáltam is kicsit. Tenkjú!!! :D
Akkor Neked nincs lerögzítve a váltó vége? Csak úgy kóricál ott?

Posted: Tue Jun 12, 2007 6:07 pm
by TomiCaPri
Az előző tulaj ki akarta szedni a motort, de motokiemelő hiján nem ment neki(k), szóval egy olyan 3-4 ventire ki van húzva a motor a váltóból. Gondolom hogy könnebb legyen meglazították a váltót is, aztán most lötyög mindenfele. :cry:

Posted: Wed Jun 13, 2007 8:59 am
by szszaby
TomiCaPri wrote:Az előző tulaj ki akarta szedni a motort, de motokiemelő hiján nem ment neki(k), szóval egy olyan 3-4 ventire ki van húzva a motor a váltóból. Gondolom hogy könnebb legyen meglazították a váltót is, aztán most lötyög mindenfele. :cry:
Akkor nem egy szép munka történt ott. Lehet mit dolgozni rajta ha félig szét is van szedve, az apróságok megvannak legalább, ami ilyenkor kijön belőle?

Posted: Wed Jun 13, 2007 9:30 am
by TomiCaPri
A csomagtartó tele volt minden kacattal, remélem a hozzávaló cuccok is ott lesznek.
Sajna nem túl jó a gépem, de remélem látszik:

http://www.kepfeltolto.hu/?img=27dp

Posted: Wed Jun 13, 2007 10:01 am
by Tibi
TomiCaPri wrote:A csomagtartó tele volt minden kacattal, remélem a hozzávaló cuccok is ott lesznek.
Sajna nem túl jó a gépem, de remélem látszik:

http://www.kepfeltolto.hu/?img=27dp
De ugye ez nem lábon jött?

felrakom mert lassan tölti....

Image

Posted: Wed Jun 13, 2007 1:22 pm
by TomiCaPri
Hááát, vontatva volt :lol: a motor bele volt hevederezve, szóval nem tudott el/kicsúszni az úton. Holnap veszek hozzá új motortartóbakot (ahogy olvastam a wartburggé pont passzol bele :lol: ) aztán valahogy visszacsempésszük a helyére.
A motorrol minden cső, vezeték, kábel le volt kötve, szóval még azzal is bajlódok kicsit, hogy mi hova megy. A nagyja már megvan, de egykét dolgot még hiányolok. Még beleásom magam kicsit jobban a motortérbe, hátha...

Posted: Tue Jul 24, 2007 1:13 pm
by Tibi
Urak!

Úgy néz ki akad pár liter 80w90-es olaj ( total ), jó az nekem az mt75-be ? Ja és mennyi kéne bele, hogy ne szomjazzon?

Felújító kittel tapasztalat valakinek?

Posted: Tue Aug 14, 2007 1:26 pm
by Szelei Szilard
Segítség kellene!!! Ki lehet e szedni épségben a főtengely váltó felöli oldalán lévő kis tűgörgős csapágyat, amibe a váltó bordástengelyének a közepe csúszik bele. (egyszerűbben nem tudom elmondani) Ugyanis ezt atkellene tennem a másik 2.9es blokkba mert abba nincs ilyen.(mivel automata volt) Előre is köszi. :oops: :?:

Posted: Tue Aug 14, 2007 1:30 pm
by Szelei Szilard
Ja és irtátok milyen egyszerű egy váltó csere! Én egyedül majdnem beszartam mire felraktam a helyére :lol: :lol: :lol: :evil:

Posted: Tue Aug 14, 2007 2:17 pm
by driver
Nem tudod egydarabban kiszedni, de minek is amikor kb 1500 ft a csapágyas nál. :D

Posted: Tue Aug 14, 2007 2:29 pm
by Szelei Szilard
driver wrote:Nem tudod egydarabban kiszedni, de minek is amikor kb 1500 ft a csapágyas nál. :D
Hát erre felénk nem egyszerű találni ilyet. Bárdi,unix esetleg? Ha náluk nincs akkor irány székesfehérvár. Ha 1500ér lehet venni akkor nem küzdök fölöslegesen a régivel. Köszi!