Page 14 of 19
Re: Capri Mk1 - Kapeti
Posted: Wed Feb 20, 2013 11:27 pm
by daytona
Egy kerdes (tudatlanoknak mint en): ha van egy ilyen kormanymuvem, amin lognak az axialcsuklok, akkor pontosan mit kell benne cserelni, hogy jo legyen? Koszi!
Re: Capri Mk1 - Kapeti
Posted: Wed Feb 20, 2013 11:45 pm
by Kapeti
Az általam tapasztaltak szerint elegendő csak összébb húzni, ha egyébként mindene megvan. (rugó, műanyag kúp)
Re: Capri Mk1 - Kapeti
Posted: Thu Feb 21, 2013 9:26 am
by nyujoe
...az a körmös műanyagpersely a ház végében szokott még nagyon megkopni, ripityára törni.
Re: Capri Mk1 - Kapeti
Posted: Thu Feb 21, 2013 2:58 pm
by Bogyo28
daytona wrote:Egy kerdes (tudatlanoknak mint en): ha van egy ilyen kormanymuvem, amin lognak az axialcsuklok, akkor pontosan mit kell benne cserelni, hogy jo legyen? Koszi!
a műanyagokat nézd meg, hogy milyenek alatta, ha jó, csak meg kell húzni, ha nem, akkor lehet cserélni...
Re: Capri Mk1 - Kapeti
Posted: Thu Feb 21, 2013 10:07 pm
by Kapeti
Könyvem szerint úgy kell meghúzni, hogy 0,7 mkp-al még forgatható legyen...

Re: Capri Mk1 - Kapeti
Posted: Fri Feb 22, 2013 11:37 pm
by daytona
Koszi!
Re: Capri Mk1 - Kapeti
Posted: Sun Feb 24, 2013 10:36 am
by Süni
Kapeti wrote:Sziasztok!
Elkészültek a gólyalábak.
Azokat a Meyle cuccokat még beszerelés előtt hajítsd el jó messzire....

Re: Capri Mk1 - Kapeti
Posted: Sun Feb 24, 2013 12:55 pm
by Kapeti
?
Re: Capri Mk1 - Kapeti
Posted: Sun Feb 24, 2013 2:00 pm
by Süni
Kapeti wrote:?
A dobozon látható felirattól eltérően (mily meglepő) made in china, és hatalmas mennyiségű garanciával találkozunk. Bár az is igaz, ha megkérded, milyet vegyél helyette, nem igazán fogok tudni okosat mondani.

Re: Capri Mk1 - Kapeti
Posted: Sun Feb 24, 2013 3:27 pm
by Blant
Én elég sok meyle cuccot szerelek be és nem túl rosszak a tapasztalataim. Mindenesetre sokkal jobb, mint vakami first line, meg egyébb olasz szarok... Persze nem egy lemforder.
Re: Capri Mk1 - Kapeti
Posted: Sun Feb 24, 2013 3:30 pm
by Süni
Blant wrote:..... Persze nem egy lemforder.
Ami jellemzően spanyol, illetve lengyel.
Re: Capri Mk1 - Kapeti
Posted: Sun Feb 24, 2013 5:00 pm
by Kapeti
A családi Passatban is sok Meyle cucc van, és a komplett első futóműve is full kínai. Sajnon nem mindegy, hogy 30e vagy 160.
Itt meg szerintem ki fogja bírni azt az évi 1000-1500 km-t, szép időben.

Re: Capri Mk1 - Kapeti
Posted: Mon Feb 25, 2013 8:35 am
by Blant
Szerintem sok olyan márka jincs, ami meg a bajor anyahazaban gyartat. Viszont egy jo cég ügyel a kinosegre és a gyartastechnologiara, alapanyagra, és csak az olcsó munkaerő miatt megy lengyel, spqnyol országba, vagy akár kínába.
Re: Capri Mk1 - Kapeti
Posted: Mon Feb 25, 2013 10:27 am
by White Shark
Ezzel nem értek egyet ,vannak itt is jó és pocsék utánzatok .Vedd például az astra 1.4 motort ,lengyel dugóval gyártják (gyártották ) mindegyiken szar a dugó ,kilukad .
Re: Capri Mk1 - Kapeti
Posted: Tue Feb 26, 2013 11:56 am
by tomtom
White Shark wrote:Ezzel nem értek egyet ,vannak itt is jó és pocsék utánzatok .Vedd például az astra 1.4 motort ,lengyel dugóval gyártják (gyártották ) mindegyiken szar a dugó ,kilukad .
merül fel a kérdés:
ez kit érdekel?
