Page 14 of 24

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Sun Feb 23, 2014 10:37 pm
by szszaby
Azért kíváncsi lennék ilyen apróságon minek variálnak? Így legalább kétféle van, de értelme nem sok van.
Bár asszem van akinek furat sincs a B oszlopon, akkor meg három féle létezik.

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Mon Feb 24, 2014 8:59 am
by White Shark
szszaby wrote:Azért kíváncsi lennék ilyen apróságon minek variálnak? Így legalább kétféle van, de értelme nem sok van.
Bár asszem van akinek furat sincs a B oszlopon, akkor meg három féle létezik.
Jól gondolod ,áll nálam egy teljesen gyári Mk1 /a ,annak az öv nem is az oszlopba van fogatva ,hanem az oszlop mögött az üvegszint alatt vagy 10 cm-rel ,gyári ,az oszlopon még luk sincs ,és a takarón sem ,de a kárpit úgy van kialakítva hogy az csont nélkül passzoljon. Amit most csinálok 1970-es ,a másik 1972-es ,vagyis mindez bő két év alatt ,mindegyik 1/a ,még nem játszanak közre Mk2 alkatrészek ,mint azMk1/b nél és mégis össze-vissza kevergetik ,aztán ha valaki 40-év után elkezdi összelegózni meglepődik mint én ,hát mit gondoltak ezek 40 éve honnan a picsből szedek én össze annyi alkatrészt hogy minden hülye ötletüknek meg tudjak felelni .Ezek a pihent német mérnökök biztos szívtak akkoriban valamit ,én meg most miattuk a fogam !

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Mon Feb 24, 2014 10:09 am
by White Shark
DSCF3501.JPG
DSCF3501.JPG (108.26 KiB) Viewed 7465 times
DSCF3502.JPG
DSCF3502.JPG (80.93 KiB) Viewed 7465 times

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Mon Feb 24, 2014 10:18 am
by Bubor
Lehet, hogy akkor ez lenne a megoldás :idea: - lyuk behegeszt, csatlakozás az oldalablak alá ?

Más:
Mi a véleményed: üvegszálas műgyantából legyártani MK1 lökhárítót? ( vagy találtál már megoldást?)

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Mon Feb 24, 2014 10:24 am
by Bogyo28
White Shark wrote:
szszaby wrote:Azért kíváncsi lennék ilyen apróságon minek variálnak? Így legalább kétféle van, de értelme nem sok van.
Bár asszem van akinek furat sincs a B oszlopon, akkor meg három féle létezik.
Jól gondolod ,áll nálam egy teljesen gyári Mk1 /a ,annak az öv nem is az oszlopba van fogatva ,hanem az oszlop mögött az üvegszint alatt vagy 10 cm-rel ,gyári ,az oszlopon még luk sincs ,és a takarón sem ,de a kárpit úgy van kialakítva hogy az csont nélkül passzoljon. Amit most csinálok 1970-es ,a másik 1972-es ,vagyis mindez bő két év alatt ,mindegyik 1/a ,még nem játszanak közre Mk2 alkatrészek ,mint azMk1/b nél és mégis össze-vissza kevergetik ,aztán ha valaki 40-év után elkezdi összelegózni meglepődik mint én ,hát mit gondoltak ezek 40 éve honnan a picsből szedek én össze annyi alkatrészt hogy minden hülye ötletüknek meg tudjak felelni .Ezek a pihent német mérnökök biztos szívtak akkoriban valamit ,én meg most miattuk a fogam !
ők csak fejlesztettek, ha komplett autód lenne eredeti motyokkal akkor nem lenne gond :mrgreen: :mrgreen:

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Mon Feb 24, 2014 10:42 am
by White Shark
Bubor wrote:Lehet, hogy akkor ez lenne a megoldás :idea: - lyuk behegeszt, csatlakozás az oldalablak alá ?

Más:
Mi a véleményed: üvegszálas műgyantából legyártani MK1 lökhárítót? ( vagy találtál már megoldást?)
Hasonló az elképzelés ,de luk nem behegeszt ,a rozsdaszínű 4darabra vágva méretpontosan összelegóz összehegeszt ,lefényez .A lökhárítóra egyenlőre több megoldás is létezik ,nem született egyenlőre döntés a végsőről . 1,- maradnak az eredetiek (egy másik autóról ) selyemfényűre fújva , 2,- hátul az eredeti ,elöl escort sarolkökhárítók ,irányjelző nyílás nélkül,selyemfénnyel.(mivel marad az eredeti kislámpás irányjelzős rendszer .) 3,- Sunyától szerzett vágott lökhárítódarabokból kialakítani előre saroklökhárítókat .

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Mon Feb 24, 2014 1:18 pm
by szszaby
White Shark wrote:
szszaby wrote:Azért kíváncsi lennék ilyen apróságon minek variálnak? Így legalább kétféle van, de értelme nem sok van.
Bár asszem van akinek furat sincs a B oszlopon, akkor meg három féle létezik.
Jól gondolod ,áll nálam egy teljesen gyári Mk1 /a ,annak az öv nem is az oszlopba van fogatva ,hanem az oszlop mögött az üvegszint alatt vagy 10 cm-rel ,gyári ,az oszlopon még luk sincs ,és a takarón sem ,de a kárpit úgy van kialakítva hogy az csont nélkül passzoljon. Amit most csinálok 1970-es ,a másik 1972-es ,vagyis mindez bő két év alatt ,mindegyik 1/a ,még nem játszanak közre Mk2 alkatrészek ,mint azMk1/b nél és mégis össze-vissza kevergetik ,aztán ha valaki 40-év után elkezdi összelegózni meglepődik mint én ,hát mit gondoltak ezek 40 éve honnan a picsből szedek én össze annyi alkatrészt hogy minden hülye ötletüknek meg tudjak felelni .Ezek a pihent német mérnökök biztos szívtak akkoriban valamit ,én meg most miattuk a fogam !
Enyém szintén 72-es 1/a-s és nálam az oszlopon van a biztonsági öv.
Ez ugyanolyan mint a hűtő melletti lemez betét. Neked jobb oldalon van, van akinek mind a két oldalon, nekem egyik sincs.

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Mon Feb 24, 2014 5:49 pm
by White Shark
Köszönöm megoldódott,nem kell szabnom ,viszont azt már meg sem merem kérdezni ,Mk1 üléssínje van-e valakinek ? Üléseket találtam itthol ,de persze a sínjeit már elhasználtam a citromsárgához .

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Mon Feb 24, 2014 9:04 pm
by White Shark
Van azért ezen az autón még pár anomália ,például a motorháztetőt az anyósülés felől lehet nyitni ,vonóhorgos volt ,bent vannak a hátsó merevítők amihez csavarozva volt maga a horog ,mindkét oldalon van belsőlámpa ,mert általában csak az egyik oldalon szokott lenni ,és mindkét a oszlopba lejön a gyári köteg ,vagyis nem utólag beépített . Eddig ennyit találtam ,még lehet lesz.

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Mon Feb 24, 2014 9:18 pm
by daytona
Mk3 ulessin darabjaim vannak, egeszben nincs egy sem, szetszedve kb 3-4 darab...

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Mon Feb 24, 2014 9:36 pm
by White Shark
daytona wrote:Mk3 ulessin darabjaim vannak, egeszben nincs egy sem, szetszedve kb 3-4 darab...
Igen,köszi de az nem olyan ,esetleg ha nagyon nem lesz semmi faragáshoz még megfelelhet ,akkor kereslek .

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Tue Feb 25, 2014 10:52 am
by Machine
White Shark wrote:Van azért ezen az autón még pár anomália ,például a motorháztetőt az anyósülés felől lehet nyitni ,vonóhorgos volt ,bent vannak a hátsó merevítők amihez csavarozva volt maga a horog ,mindkét oldalon van belsőlámpa ,mert általában csak az egyik oldalon szokott lenni ,és mindkét a oszlopba lejön a gyári köteg ,vagyis nem utólag beépített . Eddig ennyit találtam ,még lehet lesz.
Nekem a 69- s ben és a 70- s ben is így van ;-)

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Tue Feb 25, 2014 11:49 am
by White Shark
Nálam a négyből csak ebben az egyben ,pedig kettő 72 előtti ,kettő utáni .

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Tue Feb 25, 2014 12:08 pm
by gridoux
White Shark wrote: a motorháztetőt az anyósülés felől lehet nyitni ,mindkét oldalon van belsőlámpa
Az angol 1970-esben is így van.

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Posted: Sat Mar 15, 2014 3:46 pm
by White Shark
Mk1 tulajok ,tudja -e valaki azt ,hogy a tank és a kaszni között van-e gumicsillapítás ?Vagy csak azzal a négy csavarral rögzítem ,azt passz ?