Page 14 of 35
Posted: Fri Feb 09, 2007 11:00 am
by Tibi
bogyo28 wrote:
Neked csak a motor kábelköteg kell, az pár csatival csatlakozik csak, a többit hagyhatod a bódéban. a föfék kábelköteg ugyanez, tehát kár szétszedned a műszerfal környékét stb....
Elvileg ma lez könyvem, azért próbálom minél inkább egyben kiszedniu mert nemn nagyon vagyok még tisztában vele, hogy ki van kivel. Amugy meg megy dobozba minden, ami nem megy el az meg a MÉH-be. :D
Posted: Fri Feb 09, 2007 3:19 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:bogyo28 wrote:
Neked csak a motor kábelköteg kell, az pár csatival csatlakozik csak, a többit hagyhatod a bódéban. a föfék kábelköteg ugyanez, tehát kár szétszedned a műszerfal környékét stb....
Elvileg ma lez könyvem, azért próbálom minél inkább egyben kiszedniu mert nemn nagyon vagyok még tisztában vele, hogy ki van kivel. Amugy meg megy dobozba minden, ami nem megy el az meg a MÉH-be. :D
A tiedben az aksi mellett is van biztitábla vagy még a régebbi modell? Mert ha van az aksi mellett biztitábla, azt le kell csavarozni, az aljából kihuzgálni a csatikat és bedugni a bódéba. Belül leszedni a reléket, széthuzni még pár csatit és már kinn is van a motorkábelköteg. Ha nincs ott biztitábla akkor az egyszerübbik köteged van, ott csak a csatikat kell széthuzgálni a relék környékén...
Posted: Fri Feb 09, 2007 7:35 pm
by Tibi
bogyo28 wrote:
A tiedben az aksi mellett is van biztitábla vagy még a régebbi modell? Mert ha van az aksi mellett biztitábla, azt le kell csavarozni, az aljából kihuzgálni a csatikat és bedugni a bódéba. Belül leszedni a reléket, széthuzni még pár csatit és már kinn is van a motorkábelköteg. Ha nincs ott biztitábla akkor az egyszerübbik köteged van, ott csak a csatikat kell széthuzgálni a relék környékén...
Az akksi mellett is van és a vezető oldalon is van a motortérben. Az akksi mellettieket bedugdustuk a bódéba, de még egyben van az egész kábelköteg. Jövőhéten folytatom, addigra felkészülök belőle, hogy legalább kérdezni tudjak :)
Köszi egyébként.
Posted: Tue Feb 27, 2007 9:10 am
by gizmo
Cossie-s kollégák, mik a tapasztalatok? Most már fél éve élvezitek az erőt, meséljetek!

Posted: Tue Feb 27, 2007 12:40 pm
by German Capri
Ja jöhetnének az élménybeszámolók!!!!!!!!!!!!!
Posted: Tue Feb 27, 2007 10:25 pm
by Bogyo28
German Capri wrote:Ja jöhetnének az élménybeszámolók!!!!!!!!!!!!!
170-es temponál (capri orája szerint) lepadlózva még csunyán huz! jól lehet vele forogni is, főleg ha van speer. de sajnos még az összes cossie kevesett futott, hiába van fél éve meg, én az elmult hónapokban nem is nagyon mentem vele. vannak még gyermekbetegségek, de szép lassan alakul minden, születnek a megoldások, egyre jobbak lesznek. Nekem most lesz szétszedve fényezéshez, meg egyébként is ráfér a mocira egy szelepdekni töités és szimering csere, Fekete Lacinak most lett kész a rozsdamentes külön leömlős kipuffja, tehát a komolyabb tesztek csak most jönnek majd. Szerintem májusra tudunk több autót is villantani a talira, ott lehet élménybeszámolót várni...
Posted: Tue Feb 27, 2007 11:32 pm
by German Capri
Köszönjük a tájékoztatót

Posted: Fri Mar 02, 2007 6:04 pm
by levelboss
Hello. Meg szeretném kérdezni, hogy mi a helyzet a cosworth caprik legalitásával, vagyos a papírral? Mert volt itt régebben szó erről, h "sose kapja meg" meg hasonlók. Ez mennyire fedi a valóságot? És miben?
Kicsit elkezdett járni az agyam ezzel kapcsolatban, hogy mi lenne ha...
Sajnos az én autószerelői tudásom erősen tart a nullához, így ha bátor lennék és akármikor belevágnék, akkor a szerelést egyértelműen másra kéne bíznom. Szerintetek ebben az esetben mennyit kéne rászánnom a szerelőre? Vagy ki vállalná be?
Ezen kívül lehet-e hozzájutni valahol motor és váltó nélküli capri kasztnira? Vagy mennyi az esély arra h találnék ilyet? Nyilván reális áron.
És a papírozása mennyi egy ilyen tevékenységnek?
Bocsi a sok kérdésért.
Köszi
Marci
Posted: Fri Mar 02, 2007 10:51 pm
by CAPRI-3
ne járjon az agyad, felesleges... ki kéne fizetned az eredeti motor és a cosworth közötti regisztrációs adót ami többszázezer vagy millió is lehet.
mivel ilyen motor sosem volt capriban, mérnök által készített tervdokumentációt kéne benyújts az átépítéshez... amit valszeg még így sem engednének, mert a KFF környezetvédelmi (hang) előírásait a cosworth motorok nem teljesítik, azaz semmilyen szinten nem helyezhetőek forgalomba az eredeti kasznijukban sem.
a többi már gyerekjáték, pár nap alatt beépítjük neked, bogyó bekábelezi és mehetsz isten hírével :)
Posted: Sat Mar 03, 2007 12:47 am
by levelboss
Az durva. Még jó hogy fut belőle így is pár darab... :D
Egyébként "csak" ez mozgatta meg a fantáziámat, és elkezdtem benne keresni a lehetőségeket, mert az van!:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto ... nwidth=800
Posted: Sat Mar 03, 2007 1:05 pm
by driver
Ez a hirdetés sántit! :D
88' ban még nem volt BOB cossie

Posted: Sat Mar 03, 2007 1:16 pm
by gizmo
másrészt ez a kézi váltósra átépítés sem hangzik jól... épp ez a jó a Scorpio-s Cossie-val, hogy az autómatával azért nehezebb széthajtani...
Posted: Tue Mar 06, 2007 11:57 am
by Tibi
Mekkora a BOA nyomatéka? Elég eltérő adatokat találtam ezért nem is linkelek semmit. Gondolom főtengelyen mérve adták meg a gyári értéket.
köszi
Posted: Tue Mar 06, 2007 3:54 pm
by Árpi
Tibi wrote:Mekkora a BOA nyomatéka? Elég eltérő adatokat találtam ezért nem is linkelek semmit. Gondolom főtengelyen mérve adták meg a gyári értéket.
köszi
Ha jol emlékszem 280nm gyárilag :D

Posted: Tue Mar 06, 2007 4:06 pm
by Tibi
Árpi wrote:Tibi wrote:Mekkora a BOA nyomatéka? Elég eltérő adatokat találtam ezért nem is linkelek semmit. Gondolom főtengelyen mérve adták meg a gyári értéket.
köszi
Ha jol emlékszem 280nm gyárilag :D

aham, akkor akörül lesz mert több helyen is találtam 275 - 276 Nm -et. Óóóódeeerosssz

;)