képek
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Köszi, irtam neki levelet.proteus wrote:gremsperger@t-online.hu
Telszám meg volt régebben az eladó gépeknél.
Ja, és múlthéten kérdeztem.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Te Tibi nem azért, de *** jól állnak az exfelnijeim a kocsidon 

A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Tibi tudnál irni arrol hogy mi volt szét a kocsin amikor megnézted?Tibi wrote:lassan 1 éve áll +szét is van csapva ....proteus wrote:Megkérdeztem, jelenleg 300-ra tartja. Azt mondta a spoilerek sérültek, de megvannak + motor, váltó, stb.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
helo
hátőő az ugy volt,h tiszta olaj volt a motor, a kocsi alatt + hátul is nyomott olajat, nem járt tul egyenletesen. hátsó kerékív rohadt, bal? első sárvédő be volt nyomva, talán a küszöb se volt fullos. Más igy hirtelen nincs + ugy ránézel és: Ez le van lakva! hirtelen ennyit tudtunk +állapitani, kár érte...
hátőő az ugy volt,h tiszta olaj volt a motor, a kocsi alatt + hátul is nyomott olajat, nem járt tul egyenletesen. hátsó kerékív rohadt, bal? első sárvédő be volt nyomva, talán a küszöb se volt fullos. Más igy hirtelen nincs + ugy ránézel és: Ez le van lakva! hirtelen ennyit tudtunk +állapitani, kár érte...
Sziasztok!
"Kicsit" át van alakítva ez az mk3-as!




Ez a moci volt benne:

Rover SD1 v8, állítólag egy a britteknél használt elfogó autóból származik, kb. 240 ló. (megnövel kompresszió stb.)
A srác azt mondta, hogy kb. 250 körül van a vége a hozzámokkolt Scorpio váltóval. Egy 2800 méteres kanyargós útszakaszon (persze begyakorolva), valami szurdokban 52 sec volt a rekordja!
Sajna viszont egy részeg kölyök lebontotta az elejét, és ha már átalakítás, egy éppen aktuális V12-es mocit rak bele.
Vagy 2 órát beszéltem a sráccal, és még mindig nem tudok mindent a kocsiról, annyi minden át van alakítva, vagy ki van cserélve.
Ha érdekel benneteket, megpróbálok összeállítani egy "listát".
"Kicsit" át van alakítva ez az mk3-as!




Ez a moci volt benne:

Rover SD1 v8, állítólag egy a britteknél használt elfogó autóból származik, kb. 240 ló. (megnövel kompresszió stb.)
A srác azt mondta, hogy kb. 250 körül van a vége a hozzámokkolt Scorpio váltóval. Egy 2800 méteres kanyargós útszakaszon (persze begyakorolva), valami szurdokban 52 sec volt a rekordja!
Sajna viszont egy részeg kölyök lebontotta az elejét, és ha már átalakítás, egy éppen aktuális V12-es mocit rak bele.
Vagy 2 órát beszéltem a sráccal, és még mindig nem tudok mindent a kocsiról, annyi minden át van alakítva, vagy ki van cserélve.
Ha érdekel benneteket, megpróbálok összeállítani egy "listát".
Last edited by Dartonit on Thu Apr 27, 2006 10:22 am, edited 2 times in total.