Hattyu wrote:Alapozó ,megy rá valószínű,majd veszek valamit,még nem tudom milyet.
Esetleg volna valamid? :D
ha van rá lehetőséged akkor ne kend hanem fujd, és autofesték boltban kapható 2 komponensü alapozóval....
A idő miatt?
Mert az ecsetelő eljárás sokkal jobban fed,mivel sűrűbb a festék nem kell agyon hígítani és az ecsettel több oxigént lehet kipréselni a festék alól.
Szóval miért?
Egyébként ma leszedtem még az ajtókat meg a főfékhengert meg a kormányrudat meg a csomi ajtót,most már hivatalosan is üres a kasztni és nincs semmi amit le tudnék venni róla
Kedden ha az ég is meg minden úgy akarja, heggesztjük alá a keretet és guríthatóvá válik
Hattyu wrote:Alapozó ,megy rá valószínű,majd veszek valamit,még nem tudom milyet.
Esetleg volna valamid? :D
ha van rá lehetőséged akkor ne kend hanem fujd, és autofesték boltban kapható 2 komponensü alapozóval....
A idő miatt?
Mert az ecsetelő eljárás sokkal jobban fed,mivel sűrűbb a festék nem kell agyon hígítani és az ecsettel több oxigént lehet kipréselni a festék alól.
Szóval miért?
mert a 2 komponensü cucc jobb, viszont kevésbé kenhető. ha fujod akkor annyit fujhatsz rá amennyit csak akarsz, meg nem is marad alatta semmi levegő, tehát ezt a mokus-ször-pisztolyos megoldás hogy jobban fed meg levegőt kipréselni ez hülyeség.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Bogyo28 wrote:
ha van rá lehetőséged akkor ne kend hanem fujd, és autofesték boltban kapható 2 komponensü alapozóval....
A idő miatt?
Mert az ecsetelő eljárás sokkal jobban fed,mivel sűrűbb a festék nem kell agyon hígítani és az ecsettel több oxigént lehet kipréselni a festék alól.
Szóval miért?
mert a 2 komponensü cucc jobb, viszont kevésbé kenhető. ha fujod akkor annyit fujhatsz rá amennyit csak akarsz, meg nem is marad alatta semmi levegő, tehát ezt a mokus-ször-pisztolyos megoldás hogy jobban fed meg levegőt kipréselni ez hülyeség.
Jól van értelek már :)
Ez a levegő kiszorítós dolgot ezt a suliban tanították
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
holecz wrote:Milyen suli volt ez bakker?? Amúgymeg azt a talicskát sem ártana lefújni ott a háttérben! (az első képre gondótam)
A tanár az jó volt s nem mondott hülyeséget,mert ha épp ésszel belegondolsz akkor igaz amit mondott
Egyébként meg a 100asba jártam
Az a talicska vót a 2000es V6os
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
Hattyu wrote:A tanár az jó volt s nem mondott hülyeséget,mert ha épp ésszel belegondolsz akkor igaz amit mondott
hát ez a jobb az ecset mert több levegőt présel ki alóla ez józan ésszel gondolva ipari faszság, ha fujod akkor nem lesz alatta levegő, mert ugy rátapad a sok apró szemcse a felületre. ecsettel max egy körben vastagabbat meg rondábbat lehet festeni, ráadásul nehéz egyenletesen...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Hattyu wrote:A tanár az jó volt s nem mondott hülyeséget,mert ha épp ésszel belegondolsz akkor igaz amit mondott
hát ez a jobb az ecset mert több levegőt présel ki alóla ez józan ésszel gondolva ipari faszság, ha fujod akkor nem lesz alatta levegő, mert ugy rátapad a sok apró szemcse a felületre. ecsettel max egy körben vastagabbat meg rondábbat lehet festeni, ráadásul nehéz egyenletesen...
Higgyé mán a tapasztaltabbaknak!!! Nem biztos hogy egy suli vagy egy tanár tudja a frankót!!! össze vissza faszságot is tanítanak néha, azok nem mondanak hülyeséget akik már többször csinálták!
Hattyu wrote:A tanár az jó volt s nem mondott hülyeséget,mert ha épp ésszel belegondolsz akkor igaz amit mondott
hát ez a jobb az ecset mert több levegőt présel ki alóla ez józan ésszel gondolva ipari faszság, ha fujod akkor nem lesz alatta levegő, mert ugy rátapad a sok apró szemcse a felületre. ecsettel max egy körben vastagabbat meg rondábbat lehet festeni, ráadásul nehéz egyenletesen...
Higgyé mán a tapasztaltabbaknak!!! Nem biztos hogy egy suli vagy egy tanár tudja a frankót!!! össze vissza faszságot is tanítanak néha, azok nem mondanak hülyeséget akik már többször csinálták!
Hínnye no!!!
Nem kő itt felkoncolni hirtelen!!
Hiszek én drága direktor úr!!
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
ittyu wrote:szerintem meg vidd el szintereztetni.ráégetik a festéket és a jobb helyeken ahol ral skála szerint dolgoznak kb 500szín közül választhatsz.
nem lenne rossz egy egész szinterezett kasztni, de hegeszteni elég nehéz...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4