capriv6 caprija

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by daytona »

:mrgreen:
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by capriv6 »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Tibi wrote:Fasza, akkor remélem vettél rendes kesztyűt !

http://n2.vatera.hu/photos/5d/eb/4c36_1_300.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by capriv6 »

Mivel már untam a banánt és folyamatosan ezen pörgök ezért számolgatam ismét...
Nekem ugy jött ki a 9.0:1 sürítés hogy a HF tömítést nem számoltam bele.
Miért nem számolták bele hisz ez is kb.10ccm!
??????????

capriv6 wrote:Sikerült,kimérnem kiszámolnom mindent....
Valami ilyesmire számítottam mint ami kijött.... :laza:

A sűrítési arányom 8,14:1 -hez
Tehát örülünk.....A gyári adat pontatlanul van megadva de ezen nem is csodálkozom....szegény motor azért ilyen lóerőszegény.... :metla:
Kicsit játszottam a számokkal és az jött ki ha homorú dugó helyett egyenes lenne akkor 10,02:1 lenne a sűrítés....
Szerintem az SOHC ebben tér el és igy lett az 200Hp....
Egyébként ott meg 9,7:1 van gyárilag megadva...
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by capriv6 »

Sziasztok

Már rég szerettem volna egy eredeti ford rádiót a régi helyére és.....
Még tavaly vateráztam is egy rádiót ami ford mondom jo lessz az..
Ma jött meg kibontottam és egy kicsit koszos rádió bujt elő,hát jött a szokásos pucolgatás mire végezem kaptam egy gyönyörű készüléket...
Pucolgatás közben rátaláltam a sorozatszámra is...
Beütöttem a gogle-ba és mit ad ki???
SZERELTÉK CAPRIBA EZT A TÍPUST 1975-ben...
Nemhogy egy rádiót vettem hanem egy capri rádiót :)
Attachments
DSCF2766%20(Medium).JPG
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by capriv6 »

UDV

Repedt a felfogatásánál de nem is lehet látni.....
A rosszabbik hír hogy kipróbáltam és nem működik így megy javításra...korai volt az öröm még..


Később elvittem javításra és sikerült megcsináltatni... :ba: :ba:
Meg sem merem említeni hogy mennyibe van már de mind1...van és kész...
:zsido:
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by daytona »

Huha, muzealis egy cucc! :lol:
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by Pudva »

Nekem is teccik' :oops:
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by capriv6 »

UDV

Tegnap kaptam egy levelet hogy mehetek a postára mert megérkezett a csomagom :)
Egyenesen USA California....
Gyors csomagbontás és ellenörzés...
Alsó,felső tömítés készlet
Olajpumpa
Vízpumpa
Vezérlés szett:lánckerék,lánc,vezető,feszítő
:ba:
Attachments
DSCF2817 (Small).JPG
DSCF2817 (Small).JPG (37.88 KiB) Viewed 6653 times
DSCF2820 (Small).JPG
DSCF2820 (Small).JPG (67.3 KiB) Viewed 6653 times
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by Tibi »

Olajpumpa gyári vagy többet szállít ?
1980 Capri MK3
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by capriv6 »

Gyári nem szállít többet...mint a gyári.... :mrgreen:
Szerintem lehet a nyomáshatároló szelepet benne változtatni...minden pumpán meg lehet csinálni ami még nincs szarrá kopva...csak annyi hogy a rugót jobban elő kell feszíteni..
de én nem fogom....
Tibi wrote:Olajpumpa gyári vagy többet szállít ?
Last edited by capriv6 on Wed Jan 16, 2013 1:06 pm, edited 1 time in total.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: capriv6 caprija

Post by szszaby »

V8-hoz van olyan pumpa ami magasabb és ezáltal többet szállít. Az escortban is ilyen van.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by capriv6 »

:pia: igen
A V8 az V8...
szszaby wrote:V8-hoz van olyan pumpa ami magasabb és ezáltal többet szállít. Az escortban is ilyen van.
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: capriv6 caprija

Post by White Shark »

Pintóhoz is van!
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by capriv6 »

Máshogy is néz ki a belseje??
White Shark wrote:Pintóhoz is van!
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: capriv6 caprija

Post by White Shark »

Félre ne érts , a turbó olajigényét biztosan ellátja a sima is ,de a turbó által felmelegített többlet olajat ,hamarabb szállítja a rendszerbe körbe ,így az olajhűtőhöz is előbb ér ,vagyis jobb az olaj hűtése is egy nagyobb szállítású pumpával ,ezen a problémán simán javíthatsz egy külső olajhűtővel utólag is.
Post Reply