Page 14 of 22

Re: capriv6 caprija

Posted: Sat Dec 29, 2012 8:07 pm
by daytona
:mrgreen:

Re: capriv6 caprija

Posted: Sat Dec 29, 2012 11:00 pm
by capriv6
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Tibi wrote:Fasza, akkor remélem vettél rendes kesztyűt !

http://n2.vatera.hu/photos/5d/eb/4c36_1_300.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: capriv6 caprija

Posted: Mon Dec 31, 2012 7:46 am
by capriv6
Mivel már untam a banánt és folyamatosan ezen pörgök ezért számolgatam ismét...
Nekem ugy jött ki a 9.0:1 sürítés hogy a HF tömítést nem számoltam bele.
Miért nem számolták bele hisz ez is kb.10ccm!
??????????

capriv6 wrote:Sikerült,kimérnem kiszámolnom mindent....
Valami ilyesmire számítottam mint ami kijött.... :laza:

A sűrítési arányom 8,14:1 -hez
Tehát örülünk.....A gyári adat pontatlanul van megadva de ezen nem is csodálkozom....szegény motor azért ilyen lóerőszegény.... :metla:
Kicsit játszottam a számokkal és az jött ki ha homorú dugó helyett egyenes lenne akkor 10,02:1 lenne a sűrítés....
Szerintem az SOHC ebben tér el és igy lett az 200Hp....
Egyébként ott meg 9,7:1 van gyárilag megadva...

Re: capriv6 caprija

Posted: Sun Jan 06, 2013 8:11 pm
by capriv6
Sziasztok

Már rég szerettem volna egy eredeti ford rádiót a régi helyére és.....
Még tavaly vateráztam is egy rádiót ami ford mondom jo lessz az..
Ma jött meg kibontottam és egy kicsit koszos rádió bujt elő,hát jött a szokásos pucolgatás mire végezem kaptam egy gyönyörű készüléket...
Pucolgatás közben rátaláltam a sorozatszámra is...
Beütöttem a gogle-ba és mit ad ki???
SZERELTÉK CAPRIBA EZT A TÍPUST 1975-ben...
Nemhogy egy rádiót vettem hanem egy capri rádiót :)

Re: capriv6 caprija

Posted: Sun Jan 06, 2013 8:13 pm
by capriv6
UDV

Repedt a felfogatásánál de nem is lehet látni.....
A rosszabbik hír hogy kipróbáltam és nem működik így megy javításra...korai volt az öröm még..


Később elvittem javításra és sikerült megcsináltatni... :ba: :ba:
Meg sem merem említeni hogy mennyibe van már de mind1...van és kész...
:zsido:

Re: capriv6 caprija

Posted: Mon Jan 07, 2013 6:30 pm
by daytona
Huha, muzealis egy cucc! :lol:

Re: capriv6 caprija

Posted: Tue Jan 08, 2013 6:42 pm
by Pudva
Nekem is teccik' :oops:

Re: capriv6 caprija

Posted: Wed Jan 16, 2013 11:32 am
by capriv6
UDV

Tegnap kaptam egy levelet hogy mehetek a postára mert megérkezett a csomagom :)
Egyenesen USA California....
Gyors csomagbontás és ellenörzés...
Alsó,felső tömítés készlet
Olajpumpa
Vízpumpa
Vezérlés szett:lánckerék,lánc,vezető,feszítő
:ba:

Re: capriv6 caprija

Posted: Wed Jan 16, 2013 11:47 am
by Tibi
Olajpumpa gyári vagy többet szállít ?

Re: capriv6 caprija

Posted: Wed Jan 16, 2013 12:44 pm
by capriv6
Gyári nem szállít többet...mint a gyári.... :mrgreen:
Szerintem lehet a nyomáshatároló szelepet benne változtatni...minden pumpán meg lehet csinálni ami még nincs szarrá kopva...csak annyi hogy a rugót jobban elő kell feszíteni..
de én nem fogom....
Tibi wrote:Olajpumpa gyári vagy többet szállít ?

Re: capriv6 caprija

Posted: Wed Jan 16, 2013 12:56 pm
by szszaby
V8-hoz van olyan pumpa ami magasabb és ezáltal többet szállít. Az escortban is ilyen van.

Re: capriv6 caprija

Posted: Wed Jan 16, 2013 1:08 pm
by capriv6
:pia: igen
A V8 az V8...
szszaby wrote:V8-hoz van olyan pumpa ami magasabb és ezáltal többet szállít. Az escortban is ilyen van.

Re: capriv6 caprija

Posted: Wed Jan 16, 2013 1:17 pm
by White Shark
Pintóhoz is van!

Re: capriv6 caprija

Posted: Wed Jan 16, 2013 2:04 pm
by capriv6
Máshogy is néz ki a belseje??
White Shark wrote:Pintóhoz is van!

Re: capriv6 caprija

Posted: Wed Jan 16, 2013 2:27 pm
by White Shark
Félre ne érts , a turbó olajigényét biztosan ellátja a sima is ,de a turbó által felmelegített többlet olajat ,hamarabb szállítja a rendszerbe körbe ,így az olajhűtőhöz is előbb ér ,vagyis jobb az olaj hűtése is egy nagyobb szállítású pumpával ,ezen a problémán simán javíthatsz egy külső olajhűtővel utólag is.