Page 14 of 22
Re: capriv6 caprija
Posted: Sat Dec 29, 2012 8:07 pm
by daytona
Re: capriv6 caprija
Posted: Sat Dec 29, 2012 11:00 pm
by capriv6
Re: capriv6 caprija
Posted: Mon Dec 31, 2012 7:46 am
by capriv6
Mivel már untam a banánt és folyamatosan ezen pörgök ezért számolgatam ismét...
Nekem ugy jött ki a 9.0:1 sürítés hogy a HF tömítést nem számoltam bele.
Miért nem számolták bele hisz ez is kb.10ccm!
??????????
capriv6 wrote:Sikerült,kimérnem kiszámolnom mindent....
Valami ilyesmire számítottam mint ami kijött....
A sűrítési arányom
8,14:1 -hez
Tehát örülünk.....A gyári adat pontatlanul van megadva de ezen nem is csodálkozom....szegény motor azért ilyen lóerőszegény....
Kicsit játszottam a számokkal és az jött ki ha homorú dugó helyett egyenes lenne akkor 10,02:1 lenne a sűrítés....
Szerintem az SOHC ebben tér el és igy lett az 200Hp....
Egyébként ott meg 9,7:1 van gyárilag megadva...
Re: capriv6 caprija
Posted: Sun Jan 06, 2013 8:11 pm
by capriv6
Sziasztok
Már rég szerettem volna egy eredeti ford rádiót a régi helyére és.....
Még tavaly vateráztam is egy rádiót ami ford mondom jo lessz az..
Ma jött meg kibontottam és egy kicsit koszos rádió bujt elő,hát jött a szokásos pucolgatás mire végezem kaptam egy gyönyörű készüléket...
Pucolgatás közben rátaláltam a sorozatszámra is...
Beütöttem a gogle-ba és mit ad ki???
SZERELTÉK CAPRIBA EZT A TÍPUST 1975-ben...
Nemhogy egy rádiót vettem hanem egy capri rádiót :)
Re: capriv6 caprija
Posted: Sun Jan 06, 2013 8:13 pm
by capriv6
UDV
Repedt a felfogatásánál de nem is lehet látni.....
A rosszabbik hír hogy kipróbáltam és nem működik így megy javításra...korai volt az öröm még..
Később elvittem javításra és sikerült megcsináltatni...
Meg sem merem említeni hogy mennyibe van már de mind1...van és kész...

Re: capriv6 caprija
Posted: Mon Jan 07, 2013 6:30 pm
by daytona
Huha, muzealis egy cucc!

Re: capriv6 caprija
Posted: Tue Jan 08, 2013 6:42 pm
by Pudva
Nekem is teccik'

Re: capriv6 caprija
Posted: Wed Jan 16, 2013 11:32 am
by capriv6
UDV
Tegnap kaptam egy levelet hogy mehetek a postára mert megérkezett a csomagom :)
Egyenesen USA California....
Gyors csomagbontás és ellenörzés...
Alsó,felső tömítés készlet
Olajpumpa
Vízpumpa
Vezérlés szett:lánckerék,lánc,vezető,feszítő

Re: capriv6 caprija
Posted: Wed Jan 16, 2013 11:47 am
by Tibi
Olajpumpa gyári vagy többet szállít ?
Re: capriv6 caprija
Posted: Wed Jan 16, 2013 12:44 pm
by capriv6
Gyári nem szállít többet...mint a gyári....
Szerintem lehet a nyomáshatároló szelepet benne változtatni...minden pumpán meg lehet csinálni ami még nincs szarrá kopva...csak annyi hogy a rugót jobban elő kell feszíteni..
de én nem fogom....
Tibi wrote:Olajpumpa gyári vagy többet szállít ?
Re: capriv6 caprija
Posted: Wed Jan 16, 2013 12:56 pm
by szszaby
V8-hoz van olyan pumpa ami magasabb és ezáltal többet szállít. Az escortban is ilyen van.
Re: capriv6 caprija
Posted: Wed Jan 16, 2013 1:08 pm
by capriv6

igen
A V8 az V8...
szszaby wrote:V8-hoz van olyan pumpa ami magasabb és ezáltal többet szállít. Az escortban is ilyen van.
Re: capriv6 caprija
Posted: Wed Jan 16, 2013 1:17 pm
by White Shark
Pintóhoz is van!
Re: capriv6 caprija
Posted: Wed Jan 16, 2013 2:04 pm
by capriv6
Máshogy is néz ki a belseje??
White Shark wrote:Pintóhoz is van!
Re: capriv6 caprija
Posted: Wed Jan 16, 2013 2:27 pm
by White Shark
Félre ne érts , a turbó olajigényét biztosan ellátja a sima is ,de a turbó által felmelegített többlet olajat ,hamarabb szállítja a rendszerbe körbe ,így az olajhűtőhöz is előbb ér ,vagyis jobb az olaj hűtése is egy nagyobb szállítású pumpával ,ezen a problémán simán javíthatsz egy külső olajhűtővel utólag is.