Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
Posted: Sat Jan 22, 2011 10:31 am
Köszönöm szépen a hasznos infót!White Shark wrote:v motoros hengerfejbe nem fér el a szelepülék, mert beleszakadsz a víztérbe .Tapasztalatból mondom !
Köszönöm szépen a hasznos infót!White Shark wrote:v motoros hengerfejbe nem fér el a szelepülék, mert beleszakadsz a víztérbe .Tapasztalatból mondom !
az én véleményem: eltörném a kezét aki berakja. de hát mindenki a saját autójával azt csinál amit akar. azt mindenképpen érdemes kiszámolni, hogy mennyit mész az autoval, és hogy e mellett mennyi idő alatt jön vissza a gázszett ára, főleg hivatalos beszerelésnél. nem hivatalosat azért nem ajánlom, mert ha megállít a rendőr, és nincs benne a papirokban, az sokba kerül. és hogy rájöjjön hogy benne van, nem kell felnyitni a géptetőt sem.Zacy wrote:Érdekelne, hogy van e olyan itt a fórumon, vagy az ismerettségi körötökben, aki gázzal használ 2.0V6-ost. Ha van érdekelne mik vele a tapasztalatok. Mennyibe fáj most egy gázszett+beszereltetés? Vagy esetleg beledobom én a gázt és műszakinál kiveszem? Csinált már valaki ilyet? Minden információ érdekel....
mert a gáz büdös (ha nem profi a beépítés az egész auto gázszagu tud lenni), nem lehet parkolóházba behajtani vele, nem tesz jót a régi vasnak, ha el akarod adni nagy minusz stb stb. a gázszett árából vehetsz rohangálni egy fiestát (tudok is egyet), és megoldódik a napi használat.Zacy wrote:Hát elolvastam a topicot és láttam hogy vérre menő viták alakultak ki a témáról, csak az okát nem értem hogy miért. Miért nem való egy Capriba LPG közel 400Ft-os benzinár mellett? Nem bele való? Aki napi szinten szeretné használni az autóját annak megéri. Akinek meg van mellette még autója az meg megteheti hogy benzinnel hajtsa.