Page 15 of 26
Re: daytona verdai
Posted: Sun Dec 30, 2012 3:09 pm
by adam
Bogyo28 wrote:nekem is kell vennem majd...
Nem értem minek kell neked..

Re: daytona verdai
Posted: Sun Dec 30, 2012 3:42 pm
by Tibi
Re: daytona verdai
Posted: Sun Dec 30, 2012 4:28 pm
by Bogyo28
kocsogok.... veni én fogom, de FIZETNI nem!

Re: daytona verdai
Posted: Sun Dec 30, 2012 4:33 pm
by TÉCSÉ
Re: daytona verdai
Posted: Sun Dec 30, 2012 5:10 pm
by Bogyo28
Te mocsok, te is csak erre tudsz gondolni, pedig nem a klubpénzből vettem a rózsaszín fürdőkádat...
a jeladót a Tibi-Ádám-Pudva triumvirátus fogja fizetni, mert úgy vigyáztak rá...

Re: daytona verdai
Posted: Mon Dec 31, 2012 12:00 am
by szszaby
Milyen a menet mérete?
Re: daytona verdai
Posted: Mon Dec 31, 2012 4:36 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:Milyen a menet mérete?
azt pontosan nem tudom, de majd megmérem...
Re: daytona verdai
Posted: Mon Sep 09, 2013 6:33 pm
by daytona
Hu de reg irtam ide...Trans Am elkelt, es ha minden igaz, a heten neki tudok vegre allni a Taunusnak (tetanusz

). Bar nem Capri, de a Pontiac utan legalabb Ford. Lovok majd kepeket, rengeteg a mok a kocsin sajnos...
Re: daytona verdai
Posted: Tue Sep 10, 2013 11:41 am
by Pudva
daytona wrote:Hu de reg irtam ide...Trans Am elkelt, es ha minden igaz, a heten neki tudok vegre allni a Taunusnak (tetanusz

). Bar nem Capri, de a Pontiac utan legalabb Ford. Lovok majd kepeket, rengeteg a mok a kocsin sajnos...
Sok időt, türelmet és pénzt hozzá!

Re: daytona verdai
Posted: Tue Sep 10, 2013 1:01 pm
by daytona
Penzbol nincs sok, de regebben hangya eletmodot folytatva felhalmoztam 3 motort es valtot is, megvan szinte az osszes cucc hozza par dolgot leszamitva. Mar csak el kell donteni, milyen motor lesz benne...
Re: daytona verdai
Posted: Tue Sep 10, 2013 2:00 pm
by Pudva
daytona wrote:Penzbol nincs sok, de regebben hangya eletmodot folytatva felhalmoztam 3 motort es valtot is, megvan szinte az osszes cucc hozza par dolgot leszamitva. Mar csak el kell donteni, milyen motor lesz benne...
Természetesen a legnagyobb!

Re: daytona verdai
Posted: Tue Sep 10, 2013 3:08 pm
by nyujoe
daytona wrote:Hu de reg irtam ide...Trans Am elkelt, es ha minden igaz, a heten neki tudok vegre allni a Taunusnak (tetanusz

). Bar nem Capri, de a Pontiac utan legalabb Ford. Lovok majd kepeket, rengeteg a mok a kocsin sajnos...
Hajrá, várjuk, várjuk!

Re: daytona verdai
Posted: Tue Sep 10, 2013 9:30 pm
by daytona
Pudva wrote:daytona wrote:Penzbol nincs sok, de regebben hangya eletmodot folytatva felhalmoztam 3 motort es valtot is, megvan szinte az osszes cucc hozza par dolgot leszamitva. Mar csak el kell donteni, milyen motor lesz benne...
Természetesen a legnagyobb!

Az a legegyszerubb, ugyanis akkor marad a 2.9i ami most is benne van.

Re: daytona verdai
Posted: Wed Sep 11, 2013 7:35 am
by White Shark
Jó választás ,erős ,nagy ,egyszerű ,üzembiztos ,méretéhez mérten reális fogyasztás ,ki ne vedd !
Re: daytona verdai
Posted: Thu Sep 12, 2013 8:25 am
by daytona
Csak azert gondolkoztam regebbi tipusu (karbis) motoron, mert ugye az jobban illik a kor szellemehez. Taunust eleve nem gyartottak EFI rendszerrel, de meg csak KJET-tel sem. A 2.9 12v-t en is szeretem, jo motor, az EFI pedig praktikus, nincs problemas hideguzem, jo a gyujtasa...szoval modernebb. Mindenesetre ugy dontottem, egyelore mindenkepp marad benne a 2.9i.
Mint tudjatok, ebbe a kocsiba ez a 2.9i eredetileg egy Scorpiobol lett belefaragva A4LD valtoval egyutt. Mivel automata volt, kellett volna bele egy automata pedalsor. Az nem volt keznel, ugyhogy a kocsi epitoi elhataroztak, hogy atfaragjak a meglevo kuplungpedalos pedalkonzolt. Tobbszori flexeles, hegesztes utan sikerult nekik rola eltavolitani a kuplungpedalt (igazabol hihetetlen, miert kellett nemelyik helyen szetvagni a konzolt, majd ismet osszehegeszteni...nem is ertem). A cseresznye a tortan, hogy a feklampa kapcsolojat a rossz lyukba csavartak bele (a kuplungpedal gumidugojanak a helyere), ezert nem kapcsolt a feklampa, igy hozzahegesztettek egy darabot az eredeti kapcsolokarhoz.....a megoldas pedig csak annyi lett volna, hogy a mellette levo lyukba rakjak bele a kapcsolot...szoval kezdodik a MOOOOOOK.
A tegnapi eredmenyem viszont: belekerult egy masik - hibatlan - pedalkonzol: az elet apro oromei - vegre van kuplungpedal a tetanuszban!!!
