Page 15 of 26

Re: daytona verdai

Posted: Sun Dec 30, 2012 3:09 pm
by adam
Bogyo28 wrote:nekem is kell vennem majd...
Nem értem minek kell neked.. :mrgreen: :mrgreen:

Re: daytona verdai

Posted: Sun Dec 30, 2012 3:42 pm
by Tibi
adam wrote: Nem értem minek kell neked.. :mrgreen: :mrgreen:
hányszor mondtuk, hogy főni vigyázz bazz, le fog törni a pucuka :mrgreen: :mrgreen:

Re: daytona verdai

Posted: Sun Dec 30, 2012 4:28 pm
by Bogyo28
kocsogok.... veni én fogom, de FIZETNI nem! :laza: :laza:

Re: daytona verdai

Posted: Sun Dec 30, 2012 4:33 pm
by TÉCSÉ
Bogyo28 wrote:kocsogok.... veni én fogom, de FIZETNI nem! :laza: :laza:
Könnyű annak ki a klub pízét gyűjti .... :twisted: :twisted: :twisted:

Re: daytona verdai

Posted: Sun Dec 30, 2012 5:10 pm
by Bogyo28
TÉCSÉ wrote:
Bogyo28 wrote:kocsogok.... veni én fogom, de FIZETNI nem! :laza: :laza:
Könnyű annak ki a klub pízét gyűjti .... :twisted: :twisted: :twisted:
Te mocsok, te is csak erre tudsz gondolni, pedig nem a klubpénzből vettem a rózsaszín fürdőkádat...

a jeladót a Tibi-Ádám-Pudva triumvirátus fogja fizetni, mert úgy vigyáztak rá... :laza: :laza:

Re: daytona verdai

Posted: Mon Dec 31, 2012 12:00 am
by szszaby
Milyen a menet mérete?

Re: daytona verdai

Posted: Mon Dec 31, 2012 4:36 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:Milyen a menet mérete?
azt pontosan nem tudom, de majd megmérem...

Re: daytona verdai

Posted: Mon Sep 09, 2013 6:33 pm
by daytona
Hu de reg irtam ide...Trans Am elkelt, es ha minden igaz, a heten neki tudok vegre allni a Taunusnak (tetanusz :mrgreen: ). Bar nem Capri, de a Pontiac utan legalabb Ford. Lovok majd kepeket, rengeteg a mok a kocsin sajnos...

Re: daytona verdai

Posted: Tue Sep 10, 2013 11:41 am
by Pudva
daytona wrote:Hu de reg irtam ide...Trans Am elkelt, es ha minden igaz, a heten neki tudok vegre allni a Taunusnak (tetanusz :mrgreen: ). Bar nem Capri, de a Pontiac utan legalabb Ford. Lovok majd kepeket, rengeteg a mok a kocsin sajnos...
Sok időt, türelmet és pénzt hozzá! 8-)

Re: daytona verdai

Posted: Tue Sep 10, 2013 1:01 pm
by daytona
Penzbol nincs sok, de regebben hangya eletmodot folytatva felhalmoztam 3 motort es valtot is, megvan szinte az osszes cucc hozza par dolgot leszamitva. Mar csak el kell donteni, milyen motor lesz benne...

Re: daytona verdai

Posted: Tue Sep 10, 2013 2:00 pm
by Pudva
daytona wrote:Penzbol nincs sok, de regebben hangya eletmodot folytatva felhalmoztam 3 motort es valtot is, megvan szinte az osszes cucc hozza par dolgot leszamitva. Mar csak el kell donteni, milyen motor lesz benne...
Természetesen a legnagyobb! :mrgreen:

Re: daytona verdai

Posted: Tue Sep 10, 2013 3:08 pm
by nyujoe
daytona wrote:Hu de reg irtam ide...Trans Am elkelt, es ha minden igaz, a heten neki tudok vegre allni a Taunusnak (tetanusz :mrgreen: ). Bar nem Capri, de a Pontiac utan legalabb Ford. Lovok majd kepeket, rengeteg a mok a kocsin sajnos...
Hajrá, várjuk, várjuk! :smt038

Re: daytona verdai

Posted: Tue Sep 10, 2013 9:30 pm
by daytona
Pudva wrote:
daytona wrote:Penzbol nincs sok, de regebben hangya eletmodot folytatva felhalmoztam 3 motort es valtot is, megvan szinte az osszes cucc hozza par dolgot leszamitva. Mar csak el kell donteni, milyen motor lesz benne...
Természetesen a legnagyobb! :mrgreen:
Az a legegyszerubb, ugyanis akkor marad a 2.9i ami most is benne van. :-D

Re: daytona verdai

Posted: Wed Sep 11, 2013 7:35 am
by White Shark
Jó választás ,erős ,nagy ,egyszerű ,üzembiztos ,méretéhez mérten reális fogyasztás ,ki ne vedd !

Re: daytona verdai

Posted: Thu Sep 12, 2013 8:25 am
by daytona
Csak azert gondolkoztam regebbi tipusu (karbis) motoron, mert ugye az jobban illik a kor szellemehez. Taunust eleve nem gyartottak EFI rendszerrel, de meg csak KJET-tel sem. A 2.9 12v-t en is szeretem, jo motor, az EFI pedig praktikus, nincs problemas hideguzem, jo a gyujtasa...szoval modernebb. Mindenesetre ugy dontottem, egyelore mindenkepp marad benne a 2.9i.

Mint tudjatok, ebbe a kocsiba ez a 2.9i eredetileg egy Scorpiobol lett belefaragva A4LD valtoval egyutt. Mivel automata volt, kellett volna bele egy automata pedalsor. Az nem volt keznel, ugyhogy a kocsi epitoi elhataroztak, hogy atfaragjak a meglevo kuplungpedalos pedalkonzolt. Tobbszori flexeles, hegesztes utan sikerult nekik rola eltavolitani a kuplungpedalt (igazabol hihetetlen, miert kellett nemelyik helyen szetvagni a konzolt, majd ismet osszehegeszteni...nem is ertem). A cseresznye a tortan, hogy a feklampa kapcsolojat a rossz lyukba csavartak bele (a kuplungpedal gumidugojanak a helyere), ezert nem kapcsolt a feklampa, igy hozzahegesztettek egy darabot az eredeti kapcsolokarhoz.....a megoldas pedig csak annyi lett volna, hogy a mellette levo lyukba rakjak bele a kapcsolot...szoval kezdodik a MOOOOOOK.

A tegnapi eredmenyem viszont: belekerult egy masik - hibatlan - pedalkonzol: az elet apro oromei - vegre van kuplungpedal a tetanuszban!!! :-D :ba: