kötetlen topic...:)
Moderators: SONI , Pudva , Bogyo28
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629 Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály
Post
by proteus » Sat Feb 25, 2006 4:13 pm
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505 Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm
Post
by Dartonit » Sat Feb 25, 2006 4:54 pm
Szurdokpüspökin, de ha megkérdezel egy Nógrád megyei rendőrt, még a házszámot is elmondja! :D
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629 Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály
Post
by proteus » Sat Feb 25, 2006 5:32 pm
Dartonit wrote: Szurdokpüspökin, de ha megkérdezel egy Nógrád megyei rendőrt, még a házszámot is elmondja! :D
Ja, kolléga!
(...állítólag egy a britteknél használt elfogó autóból származik...)
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147 Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:
Post
by Süni » Sat Feb 25, 2006 6:33 pm
Dartonit wrote: Sziasztok!
Rover SD1 v8, állítólag egy a britteknél használt elfogó autóból származik, kb. 240 ló. .
A 138-ból ??????????? (Gyári adat)
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931 Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Post
by Peti » Sat Feb 25, 2006 7:04 pm
Jó kis öszvér!
Szépen rádolgozta az elejét!
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
SONI
T.O.C.B.
Posts: 908 Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: PÁKOZD
Post
by SONI » Sat Feb 25, 2006 7:53 pm
ez nagyon tuti
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505 Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm
Post
by Dartonit » Sat Feb 25, 2006 10:23 pm
A gyári adat 155 le. Nézd meg itt:
http://www.csse.monash.edu.au/~lloyd/ti ... ngines/#V8
Azt is mondta, hogy natúr 3000-es fordultig 100-on 14 liter, de egy padlós (200 feletti) 100 km után megette a 60-at!
A sűrítés is más (tán 1:15? a 9.35 helyett), capri lendkerék van rajta, légszűrők, nyitott ikerrendszer, kb ennyi amit tudok.
Last edited by
Dartonit on Thu Mar 23, 2006 10:29 pm, edited 1 time in total.
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427 Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm
Post
by CAPRI-3 » Sat Feb 25, 2006 10:27 pm
nektek ez komolyan teccik?
az ajtótól előre sztem egy merő borzalom, mi az eleje, honda?
áááá....
ez magánvélemény, de pont az eleje és a C oszlop a capri védjegye...
Torrente
Post
by Torrente » Sat Feb 25, 2006 10:35 pm
csatlakoznék Capri-3 kollégához, ez a capri külsőleg elég tré... Lehet hogy aki csinálja, annak tetszik nekem nem. Inkább bmw-s az első hűtőmaszk miatt, legalábbis én annak nézném elsőre szemből. A szélesítés az viszont zsir...
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505 Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm
Post
by Dartonit » Sat Feb 25, 2006 10:38 pm
Valahogy így nézett ki a "nagy Bumm" előtt, csak szar a minőség mert fényképről fényképeztem:
Úgy nézzétek, hogy az eleje az A szlopig be volt nyomva, és a bal ajtó is kb 25 darabból áll össze.
Amúgy nekem is jobban tetszik az "eredeti" formájában.
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427 Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm
Post
by CAPRI-3 » Sat Feb 25, 2006 10:54 pm
Úgy nézzétek, hogy az eleje az A szlopig be volt nyomva, és a bal ajtó is kb 25 darabból áll össze.
ez nem mentség semmire, ajtót hány darabot adjak?
pontosan tudom, hogy nem eccerű, de azért minden beszerezhető...
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931 Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Post
by Peti » Sat Feb 25, 2006 10:57 pm
Álladék!
Szerintem most Rover az eleje. Igen nekem is az eredeti Capri az etalon, de sztem ez egy nem rossz átdolgozás.
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505 Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm
Post
by Dartonit » Sun Feb 26, 2006 11:05 am
Dehát nem is az átdolgozás a lényeg, hanem a
P O W E R!!
és az
Last edited by
Dartonit on Thu Mar 23, 2006 10:30 pm, edited 1 time in total.
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459 Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:
Post
by Bogyo28 » Sun Feb 26, 2006 11:51 am
Ez az az auto aminek nem volt papirja, vagy ez egy másik itthoni V8?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
SONI
T.O.C.B.
Posts: 908 Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: PÁKOZD
Post
by SONI » Sun Feb 26, 2006 11:53 am
CAPRI-3 wrote: nektek ez komolyan teccik?
az ajtótól előre sztem egy merő borzalom, mi az eleje, honda?
áááá....
ez magánvélemény, de pont az eleje és a C oszlop a capri védjegye...
izlések és pofonok külömböznek. nekem csak annyi a bajom ,hogy az eleje nem capri de akkor is tuti