úgy tudom hogy a burton-nál is lehet kapni külön rugót ami jobban feszít igy növelhető a nyomás..
Nem tudom hogy mennyivel növelik meg de gondolom nem sokkal..
Minél magasabb az olaj hőfok annál hígabbá válik az olaj így csökken a nyomás..
Megoldás lehet egy magasabb tűrésű olaj vásárlása + olajhűtő..
Essex motornál ha megkergettem 180-200F felment az olajhőfok..
Nem tudom hogy mennyivel emelhető esetleg a nyomás de én biztos nem fogok kísérletezni...
Az más lenne ha egy másfajta pumpa felszerelése elérhető lenne aminek a forgórésze is nagydob így a szállítása is de a nyomáshatároló ugyanakkora maradna,igy ha nincs rá szükség akkor csak többet dolgozik a határoló szelep...de ez is veszélyes mert ha nincs szükség a nagyobb szállításra akkor az olajat szépen felmelegíti égeti..
Jó az a a gyári csak legyen új

White Shark wrote:Félre ne érts , a turbó olajigényét biztosan ellátja a sima is ,de a turbó által felmelegített többlet olajat ,hamarabb szállítja a rendszerbe körbe ,így az olajhűtőhöz is előbb ér ,vagyis jobb az olaj hűtése is egy nagyobb szállítású pumpával ,ezen a problémán simán javíthatsz egy külső olajhűtővel utólag is.