Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Hát újabb bejegyzésre kerül sor.
sajnos saját lustaság vagy a párkapcsolati lét az ami eddig hagyta elnyúlni a dolgot, de a lényeg hogy fel lett újítva a futómívem.
és bekerült egy kis + upgrate
Mikor kiszedtem a lengőkarjaimat kicsit beszédültem hogy mennyire eltrotyantak.
de ahoz képest nem nagyon jelezték a betegességüket.
Fénykép0334.jpg
Fénykép0334.jpg (45.88 KiB) Viewed 5138 times
Másnap reggel irány Martonvásár ahol Aurél gyorsan olcsón s tényleg nagyon jól felújította őket.
Ezúton is szeretném megköszönni süni bácsinak a kontaktot.
Bizalommal ajánlom mindenkinek.
Élmény volt végignézni a felújítási folyamatot.
Fénykép0335.jpg
Fénykép0335.jpg (70.47 KiB) Viewed 5138 times
Kicsit megnyugodva indultam haza sóval a seggemben.Szerettem volna lábon tudni a dráraszágom.
Hazaértem után nem sokkal neki is zuhantam és sikeresen beépítettem mindent .
Végre narancsos sziletnten gurul a szekér.
bár a kanyarstabi szilentek valamiért nem feltétlen voltak okék.
"22" esek ahogy kell de amikor feltettem a bilincseit akkor simán lötyögtek.
Úgyhogy visszatettem a régi escort kanyarstab szilenteket. Már bizonyítottak.
ezúton megjegyzem hogy ha kell valakinek 22 es kanyarstab szilent akkor boltolható
De már hetekkel ezelőt gondoltam egy merészet.
Elegem volt hogy a kormányművem folytom kovályog minden felé.
építettem már be puliszettet amitől azt reméltem hogy megszűnik a probléma de nem mert csak csökkent.
Ennek orvoslására merész döntést hoztam.
Lefixáltam a kormányművet egy oldható kötéssel.
Megklátjuk mennyire volt jó döntés.
Fénykép0340.jpg
Fénykép0340.jpg (56.91 KiB) Viewed 5138 times
Az autó végre a lábán állt felújított lengőkarokon, új kormányösszekötőkkel puliszilenteken.
Fénykép0341.jpg
Fénykép0341.jpg (48.05 KiB) Viewed 5138 times
Fénykép0342.jpg
Fénykép0342.jpg (54.5 KiB) Viewed 5138 times
De mielőtt mentünk volna a futóműveshez jött a 2. felvonás.
Last edited by Natalie Driver Gabe on Tue Feb 22, 2011 11:58 am, edited 1 time in total.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Tibi »

Natalie Driver Gabe wrote: hegesztett oldható kötéssel.
:mrgreen:
1980 Capri MK3
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Amióta csak megvolt a capri sosem voltam eégedett a fékkel.
Ezért tettem is eleget hogy ez jobb legyen.
Sikeresen ki lett cserélve a teljes fékrendszer.
Hátul is már tárcsa fékez s nem dob.
Igen ám csak ez előhívott egy gondot ami elente vicces volt aztán zavaró majd néha veszélyes is.
Hátul igen nagy lett a fékerő míg a segge súlya arányosan nem nőtt sajnos.
Ezért azon vicces jelenség bukkant elő hogy kanyarban fékezésnél meg akart a csomagtartó előzni ;-)
Eleinte egy nyomáscsökkentő patronnal igyekeztem csökkenteni a jelenséget továbbá minden szart beleraktam a csomiba hogy legyen elég súly hátul.
De sajnos ez kevés volt.
Be kellet építeni egy állítható fékerőszabályzót.
S ha már ott tartunk s szeretjük a kocsi seggét a menetiránynak megegyező irányába fordítani miközben haladunk, gondoltam egy hidrós kézi igen jól jönne.
S végre minden adott volt.
Amennyire nehéznek tünt eleinte,annyira jól adta magát a végére.
Fénykép0337.jpg
Fénykép0337.jpg (66.78 KiB) Viewed 5131 times
Csupán ott bakiztam hogy teljesen laikus szemmel kötöttem be a féket.
Az ember azt hinné hogy a mi fent befolyik az hátul kifolyik.
És működik. De nem mert fordítva.
Egy gyors telefon az illetékes szaktekintélynek ;-) :ru: s hamar fény derült a titokra.
Majd nagy nevetések közepette megcseréltük a csöveket.
És lőtt fék.
Még egy kis cicoma van hátra s a kamuflázs.

Ja azóta felkerült egy 70 Amperes generátor is , igaz vicces harcok árán , s kemény magyar forintokért mérték be és nézték át az amúgy is hibátlan generátort.
De már az is megy .
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Tibi »

Hallod azt a fékszörnyeteget a kíváncsi szemek elől lehet el kellene rejteni valahogy, nem ?
1980 Capri MK3
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Süni »

Ezt hogy fogod levizsgáztatni? Visszaalakítasz mindent?
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Süni wrote:Ezt hogy fogod levizsgáztatni? Visszaalakítasz mindent?
úgy ahogy eddig ott ahol eddig ;-)
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Süni »

Natalie Driver Gabe wrote:
Süni wrote:Ezt hogy fogod levizsgáztatni? Visszaalakítasz mindent?
úgy ahogy eddig ott ahol eddig ;-)
Aha. És ha a szerv egy sima közúti ellenőrzés közben bepillant? :roll:
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Süni wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:
Süni wrote:Ezt hogy fogod levizsgáztatni? Visszaalakítasz mindent?
úgy ahogy eddig ott ahol eddig ;-)
Aha. És ha a szerv egy sima közúti ellenőrzés közben bepillant? :roll:
arra van a kamuflázs ;-) És a lecsatolható kar ;-)
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Bogyo28 »

csak egy kérdés: a szabályzó helyett nem lett volna jobb megoldás előre nagyobb vagy hátra kisebb fék? mert pl a hátsó betét felületét csökkenteni igen egyszerű, és egyből megmarad a jó arány az első-hátsó fék között. mert igy a csökkentő visszatartja valamennyire az első kört is, bár ezt lehet hogy az elektromos főfék miatt nem veszed észre csak ha teljesen lezárod a hátsó kört...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Bogyo28 wrote:csak egy kérdés: a szabályzó helyett nem lett volna jobb megoldás előre nagyobb vagy hátra kisebb fék? mert pl a hátsó betét felületét csökkenteni igen egyszerű, és egyből megmarad a jó arány az első-hátsó fék között. mert igy a csökkentő visszatartja valamennyire az első kört is, bár ezt lehet hogy az elektromos főfék miatt nem veszed észre csak ha teljesen lezárod a hátsó kört...
Ezt konkrétan nem szerettem volna
Elöl szeretném emelni a dugattyúk számát amúgyis.
Teljesen lezárni meg nem tudom sajnos de hál istennek nem kellet olyan solakt tekergetni.
Betétet faragni meg nem szeretek.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Süni »

Elméletileg van eladó 4 dugattyús nyereg párom Sierra Cosworthról...... :roll:
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Süni wrote:Elméletileg van eladó 4 dugattyús nyereg párom Sierra Cosworthról...... :roll:
Még megvan???
De az egy vagyonért van nem ??,
Meg amúgy is ahoz betét is kellene meg Tárcsa
Mert nem hinném hogy elég lenne neki a 248-as tárcsa vagy igen ?
ha odaadom a májam egyik felét most a többit később akkor megkapom ???
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Süni »

Natalie Driver Gabe wrote:
Süni wrote:Elméletileg van eladó 4 dugattyús nyereg párom Sierra Cosworthról...... :roll:
Még megvan???
De az egy vagyonért van nem ??,
Meg amúgy is ahoz betét is kellene meg Tárcsa
Mert nem hinném hogy elég lenne neki a 248-as tárcsa vagy igen ?
ha odaadom a májam egyik felét most a többit később akkor megkapom ???
Gyárilag 283-as hűtött tárcsával volt. Már csak a nyergek vannak meg, igaz White Sharknál van, még gondolkodik, hogy kell -e neki. Most akciósan 40.000,- a pár.
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Süni wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:
Süni wrote:Elméletileg van eladó 4 dugattyús nyereg párom Sierra Cosworthról...... :roll:
Még megvan???
De az egy vagyonért van nem ??,
Meg amúgy is ahoz betét is kellene meg Tárcsa
Mert nem hinném hogy elég lenne neki a 248-as tárcsa vagy igen ?
ha odaadom a májam egyik felét most a többit később akkor megkapom ???
Gyárilag 283-as hűtött tárcsával volt. Már csak a nyergek vannak meg, igaz White Sharknál van, még gondolkodik, hogy kell -e neki. Most akciósan 40.000,- a pár.
+ tárcsa + betét vagy faragjam rá a betétet ??
állapotuk.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Süni »

Natalie Driver Gabe wrote: + tárcsa + betét vagy faragjam rá a betétet ??
állapotuk.
Nyergek karmantyúzva lettek, azóta ment 1000 km-t.
Betét: 7000,-/garn.
Tárcsa: 13.000,-/db, de ez csak rendelésre van.
Post Reply