Page 16 of 25
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Posted: Sun Aug 12, 2012 8:15 pm
by Gáborka
driver wrote:Mk 1 es ülés van nálam egy pár, viseletes de van.
hát ez nagyon jó hír nekem,és mennyi jó magyar forint lenne a 2db?
Üdv!
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Posted: Thu Aug 16, 2012 11:54 pm
by szszaby
Egy sima alap Mk1-es jobbos ülésem nekem is van.
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Posted: Mon Aug 20, 2012 6:36 pm
by Gáborka
tegnap megoldódott az ülésgond,köszönet érte driver Kolléga Úrnak

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Posted: Fri Sep 07, 2012 4:05 pm
by ECHC
Ezt az autót ismerem, egy haveromé volt

...jó látni, hogy valaki végre rend behozza, szép lesz, gratulálok...
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Posted: Fri Sep 28, 2012 6:03 pm
by Gáborka
na ennyire hülye kérdése még biztos nem volt senkinek
egy 1.7 v4-es motorra ,hogy lehet felszerelni (és milyet?) turbót (2 kell ?)
mi kell ezekhez sok pénzen kívül,és mennyit dobhat rá kb ?
...mindenképp v4 -ben gondolkozzunk

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Posted: Fri Sep 28, 2012 6:32 pm
by Süni
Kész az autód, levizsgáztatva, a motor felújítva és hibátlanul jön-megy?
Ha a kérdésekre a válasz NEM, akkor szerintem ne gondolkodj még ilyesmin. ;)
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Posted: Fri Sep 28, 2012 6:42 pm
by White Shark
Olyan kevés van belőle ,hogy kár lenne . Ha ilyesmibe gondolkodsz ,vedd ki ,tegyél bele olyat amiből sok van ,reszeld szét ,és ha vége az ilyenirányú korszakodnak ,még visszatehetsz bele egy ritkaságot ,és hogy fogsz örülni ,hogy van egy belevaló gyári ,ritka ,nem szétreszelt V-4 ed.Nem kell megfogadni ,ez csak egy jótanács.
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Posted: Fri Sep 28, 2012 6:47 pm
by Gáborka
háhá teljesen igazatok van csak vicc volt :) egy kis vérpezsdítés
bocsánat
nem egy 1.7 v4 tuningolnék én sem

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Posted: Fri Sep 28, 2012 7:16 pm
by szszaby
Pedig érdemes lenne foglalkozni mert egyedi lenne, nem olyan mint ami másnak is van. Enyém is egyedi és én ezért szeretem, még ha csak egy V4 is van benne.
Amúgy egy turbó elég csak össze kell kötni a két kipuffot rögtön a blokk után és úgy meghajtani vele.
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Posted: Fri Sep 28, 2012 7:59 pm
by Gáborka
Kedves Szaby
természetesen Te lennél itt az utolsó ember a fórumon akit meg akarnék bántani..
A te géped az gyönyörű és jól karbantartott szépség ,és Te tudnál rá turbót rakni ha a akarnál,de Te sem raktál nyilván nem véletlen,Én annak is örülök,ha egyszer végre hétvégi használatba tudom állítani a vasat.

( hozzátenném ,hogy semmi pénzér nem raknék bele v6-ot Nekem így tetszik ,imádom ahogy dorombol:) )
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Posted: Fri Sep 28, 2012 8:12 pm
by Tibi
Egyébként nem valami Saab-os történet jött elő a csiga+essex dologban ?
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Posted: Fri Sep 28, 2012 9:28 pm
by szszaby
Tibi wrote:Egyébként nem valami Saab-os történet jött elő a csiga+essex dologban ?
Saab-ban nem volt essex. Azokban collogne mocik voltak és volt olyan amit meg is turbóztak.
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Posted: Fri Sep 28, 2012 9:29 pm
by szszaby
Gáborka wrote:Te tudnál rá turbót rakni ha a akarnál,de Te sem raktál nyilván nem véletlen,
Turbót nem raknék rá, de kompresszort igen.

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Posted: Fri Sep 28, 2012 11:19 pm
by Bogyo28
Gáborka wrote:na ennyire hülye kérdése még biztos nem volt senkinek
egy 1.7 v4-es motorra ,hogy lehet felszerelni (és milyet?) turbót (2 kell ?)
mi kell ezekhez sok pénzen kívül,és mennyit dobhat rá kb ?
...mindenképp v4 -ben gondolkozzunk

az ötlet elég szar, de a képen látható 2 weber az nem olyan hülyeség, és ahhoz csak 1 pót szivosor kell, az meg akad. de ráérsz akkor költeni erre, ha már minden más kész az autón...
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Posted: Fri Oct 05, 2012 8:28 pm
by Gáborka
Tiszteletem az uraknak
Lenne egy olyan kérdésem,hogy hogyan tudom a motor kivétele nélkül úgy kicserélni az olajteknő tömítését (parafa+gumi basz),hogy utána ne folyjon belőle hátul (a parafa és gumi szerintem elcsúszott..) szép lassan az olaj?
(3x szedem szét,és nem akar összejönni),sajnos jelenleg nem adott a lehetőség a motor kivételére ..ezért bak csavar ki ,motor megemel ,teknő leszed.. visszarakni így k nehéz ,és a jelek szerint nem is működik...sajnos)
minden ötletet szívesen meghallgatok,és szokás szerint megfogadom a jótanácsokat
