HELLO

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Ez már jobban hangzik. :)
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Elvis
márokosanistudnézni
Posts: 54
Joined: Sun Jan 02, 2005 6:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dabas
Contact:

Post by Elvis »

És az eredetvizsgával mi a helyzet?Az nem kell egy frissen beépítendő motorra?
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Juteszembe, motorkódos forgalmit hogyan lehet szerezni?
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
terror

Post by terror »

bogyo28 wrote:
Kola wrote:v.melyik nap voltam okmányirodában és az ott ülő néni aszonta:
"ha ugyanakkora motor kerül bele, akkor egy helyi kpm engedély, ha nagyobb, akkor a kpm-től egy átalakítási engedély is kell, meg EGYEZERÖTSZÁZ HUF a forgalmiba átíráshoz (a forgalmi csere 4ezer)."

Ráadásul állítólag viszegetik az emberek ilyen művelet miatt az okmányirodába a forgalmijukat (ergo: nem vagyunk fehér hollók a motorcserével, és talán nem is annyira gáz az a kpm...)

kpm-et még nem hívtam, lehet a milliókat nekik kell tejelni. de ha nem, akkor nem hangzik rosszul.
Igen, ez régen igy is volt, nekem az 1.6-os 2.0-á válása nem volt egy 10-es sem, kellett átépítési engedély, uj vizsga és kész. A nagyobb motor miatt kell az átépítési engedély, de capriba engedélyt csak max a 3.0 V6-ra kapsz, mert azzal volt gyárilag. A tipusazonos azt jelenti, hogy szerelték azzal a motorral az autot. Ha a motorkod más, az még jó (nekem granada 2.0 V6 motorkodos moci ment bele) , viszont ha nekik nincs az a motorkod benne a gépben, neked kell vinni papirt arrol hagy az mibe volt és mit tud (van egy ilyen füzetem amiben benne van majdnem mind). Viszont capriba nem szerelt ford vagy bármilyen más motorra nem kapsz átépítési engedély, csak ha az átépítést autotervező mérnök megtervezi. Magyarul nekem a cossie-ra nem nagyon adnának engedélyt. A motorcserénél nem is ez a gond, hanem hogy ha a köbcenti növekedik, akkor a két moci mérete közti regadó különbözetét be kell fizetni. Ez pl agy 2.0 V6 -ról 2.8 V6-ra történő átalakításnál meg kell nézned hogy mennyi lenne a regadóa te eredeti kocsidra, meg arra amiböl kijön a nagyobb moci, és ha a különbözet pozitiv, azt be kell fizetni.

A kérdés hogy ez jövöre változik e, és hogy pl nekem a 13 évvel fiatalabb, jóval korszerübb mocira ez mennyi lenne. Lehet hogy ott már nincs különbség a regadóban, akkor papirozok mint állat.
:roll:
Azt, hogy jövőre mi változik, sajnos, még nem tudom, de visszatérve a te felvetésedre-----amennyiben tudsz beszerezni TERVDOKUMENTÁCIÓ-t (ezt adja a mérnök) a típusidegen motor beépítéséhez és az így beépített motor környezetvédelmi besorolása kedvezőbb az eredeti-nél, azzal természetesen jelentősen csökken a reg.adó különbözet ként befizetendő összeg is.
terror

Post by terror »

Elvis wrote:És az eredetvizsgával mi a helyzet?Az nem kell egy frissen beépítendő motorra?
:roll:
:roll:
Eredetvizsga kell------sőt,az eredetvizsgához szükség van egy számlára is a (vagy adásvételire) motorról+igazolnod kell, hogy az a jármű amelyből a motor származik, már ki van vonva a forgalomból.
Külföldről származó motor esetében is igazolnod kell a származását, de ezt még nem tudom pontosan, hogy hogyan is működik-----de , ha komolyan érdekel valakit, akkor szívesen utána nézek és leírom nektek.
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

YES! ma felkerültek az újra szinterezett felnik a Daywalker-re és hátra büntető 235-ös gumik! THX Bogyó és Sunya :ru:
De azért hogy ne örüljek annyira, vehetek új aksit mert a régim ami még a rizskályhámban volt kilehelte lelkét :evil:
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

bogyo28 wrote:Én meg majd a felnijeimet vissza! Aksit megérdeklődöm majd az emberemnél, hátha van neki most is valami igen olcso megoldása...
Ott hagytam őket az utcán :twisted:
Köszönöm szépen ha +kérded az aksit :ru: Ich bin aksi FaN :lol:
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Gratula!
Képek?
Szinterezett felni rulez!
Nekem jász Aksim van. Tök jó, és hihetetlen nevetséges áron vettem és full gondozásmentes. Asszem 18 volt a 75 Ah-s A budaörsi úti autósboltban. Lehet, hogy csak 16.
Nekem is folytatódik a Caprizás, csak most diplomadogát írtam :-) Múlt hétfőn adtam le, aztán elutaztam asszonnyal. Vasárnap este jöttünk haza, tegnap estére meg már szét is volt szedve a Capri motorja :-) Képek lesznek mindjárt A 2,3v6 topikban. Nem bánom, ha megnézitek, mert szerintem el van tömődve az összes hűtővíz járatom... :evil:
Na üdv MindNkinek
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Boldok Karácsonyt mindenkinek! :pia:
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Peti »

:D :D :D
Kellemes Karácsonyt mindenkinek!
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
German Capri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 340
Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by German Capri »

Kellemes ünnepeket minden Fordosnak!!!!!!!!! :pia:
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Békés, boldog Karácsonyt.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

osztom. :P
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

...csatlakozok az előttem szólókhoz :)

ma nálam járt Gigford uh. +volt az első miskolci nemhivatalos Capritali :) :)
User avatar
Kola
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 218
Joined: Sun Dec 05, 2004 5:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar-Kismaros

Post by Kola »

Boldog Karácsonyfát mindenkinek! :ba:

és kétezerhatban is dübörögjön a V6 :twisted:
Post Reply